Sauna

01-01-2013 13:06 31 berichten
Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, dus daarom maar hier.

Ik ga morgen naar de sauna. Altijd als ik ga houd ik rekening met mijn cyclus. Ik slik de pil. Maar ik had misgerekend en nou zou ik afgelopen vrijdag beginnen met de stopweek. Dat was niet handig, omdat ik woensdag naar de sauna ga en dan niet ongesteld wilde zijn. Dus ik heb de pil doorgeslikt. Maar nu heb ik dus een doorbraakbloeding .. :-S

Ik heb wel tampons, maar zijn er meer dames die als ze ongesteld zijjn naar de sauna gaan? Of is dat echt not done? ( hele stomme vraag, maar oe doe je dat dan met het touwtje... Geen gezicht natuurlijk als dat naar beneden bungelt).

Misschien is het morgen wel helemaal over, maar toch...

Ik heb de neiging om het toch maar af te zeggen, maar wat baal ik!
Alle reacties Link kopieren
ik zou het zelf niet doen. ik vind het geen fris idee. maar dat is denk ik bij een ieder verschillend
Hoor wel eens touwtje afknippen, maar zou me er zelf niet prettig bij voelen en het lekker verplaatsen. Van een dagje sauna moet je optimaal kunnen genieten zonder je zorgen te maken om dit soort dingen.
Nooit een probleem van gemaakt, tenzij bloeding te ernstig.

Touwtje kun je in je vagina duwen.
Gewoon gaan! Ik heb dat ook wel 's gedaan. Ook al is het natuurlijk fijner om het anders te plannen.

Gewoon klein schaartje in je badjas meenemen en het touwtje afknippen, dan ziet niemand het.
Afknippen zou ik niet doen, dan is het toch lastiger te verwijderen. gewoon een stukje naar binnen duwen, dan kan je het makkelijk weervinden en toch niemand die het ziet.
Ik ga nooit naar de sauna als ik ongesteld ben, wil gewoon zonder na te denken genieten, ik ken me zelf, zou me dan toch steeds ongerust maken of je niks ziet...
Idd gewoon gaan en touwtje afknippen.

Of nog makkelijker, haal bij de drogist Softcups. Die vind ik ideaal om mee te zwemmen, voor sauna oid.
Dubbel
Ook weleens naar de sauna geweest terwijl ik ongesteld was. Touwtje erin geduwd. Helaas was ik me wel de hele tijd bewust van het feit dat ik ongesteld was, dus echt helemaal ontspannen is het dan niet. Was ook niet erg ongsteld, maar toch.. Het is peroonlijk. Ben je niet op je gemak, dan niet doen.
Horen, zien en .... reageren
Ik ga niet naar de sauna als ik ongesteld ben... brrr... dan ben ik me er veel te bewust van!
quote:daph-91 schreef op 01 januari 2013 @ 13:11:

ik zou het zelf niet doen. ik vind het geen fris idee. maar dat is denk ik bij een ieder verschillendDat gevoel heb ik ook, maar ik heb maar heel licht last van vloeien. Hopelijk is het morgen over... Anders wordt het toch afzeggen, denk ik.
quote:makeupyourmind schreef op 01 januari 2013 @ 13:14:

Idd gewoon gaan en touwtje afknippen.

Of nog makkelijker, haal bij de drogist Softcups. Die vind ik ideaal om mee te zwemmen, voor sauna oid.De winkels zijn hier dicht en morgen geen tijd om te halen...
Ik kijk het even aan. Misschien is het spotting en is het morgen over. Anders ga ik het toch maar afzeggen, denk ik.

Bedankt voor jullie reacties!
Wat al eerder gezegd is: touwtje naar binnen of softcups.
Frommel het touwtje onzichtbaar weg. Zelf wel een keer gegaan, maar geleerd dat je na het zwembad wel beter de tampon kunt vervangen ivm water dat toch een beetje naar binnen komt/kan komen. Sauna zelf geen probleem.
quote:Louba schreef op 01 januari 2013 @ 13:15:

Ik ga niet naar de sauna als ik ongesteld ben... brrr... dan ben ik me er veel te bewust van!Het was ook de bedoeling dat ik nergens last van had. Vandaar dat ik de pil had doorgeslikt. Maar het is een lichte pil....
Ik heb er geen probleem mee. Altijd een extra tampon in de zak van mijn badjas en gewoon heel regelmatig verwisselen. Vaak is het nog lang niet nodig (ik ben vrij licht ongesteld), maar dan hoef ik me er geen zorgen om te maken. Touwtje frutsel ik gewoon naar binnen.
Een vriendin van me heeft het ook wel eens gedaan. Het touwtje frommelde ze dan een beetje naar binnen geloof ik. Ik zou het zelf niet doen. Zou me daar absoluut niet prettig bij voelen en me niet meer kunnen ontspannen. Ik zou geloof ik ook te bang zijn voor doorlekken en dat is niet echt fris als je in een sauna bent. Maar goed, hangt dus een beetje af van hoe zwaar je ongesteld bent en waar je jezelf prettig bij voelt.
Beppie?

Ik heb het weleens gedaan maar voelde me de hele dag ongemakkelijk, het werd dus geen ontspannen sauna dagje.
In dit soort gevallen stop ik meestal twee dagen eerder met de oude pilstrip.Wel even informeren of je kans loopt zwanger te raken
quote:sunshine76 schreef op 01 januari 2013 @ 13:12:

Gewoon gaan! Ik heb dat ook wel 's gedaan. Ook al is het natuurlijk fijner om het anders te plannen.

Gewoon klein schaartje in je badjas meenemen en het touwtje afknippen, dan ziet niemand het.

Zo heb ik dat ook wel eens gedaan en dat ging helemaal goed.

Dan ging ik na elke sessie weer naar de wc, voor de zekerheid om schone tampon in te doen. Werd er helemaal lijp van om steeds naar de WC te gaan en daaraan te denken! Dat zou n reden zijn t nu gewoon uit te stellen...
In veel sauna's verkopen ze ook speciale softcups
Een beppy of een tampon met afgeknipt touwtje. Heb ik al meerdere keren gedaan en iedere keer heerlijk kunnen ontspannen. Niemand ziet daar iets van.
Liever elitair dan een pauper!
Hangt van je eigen gevoel drbij af. Ik zou het gewoon doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven