Sommige mensen...

31-12-2012 15:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
...verdienen echt een rotje in hun reet. Niet te geloven wat voor een aso's er rondlopen.

Vriend en ik net naar de appie. Druk, dus volle parkeerplaats. Staan er 2 meisjes (begin 20 schat ik) met een kind eerst te kletsen met iemand die net weg wil rijden (houden de hele parkeerplaats geblokkeerd want niemand kan er langs) en gaan vervolgens doodleuk op het vrije plekje staan. Vriend doet zn raampje open en vraagt of ze die plek bezet houden. Dat is idd het geval. Vervolgens maakt hij een opmerking dat dat niet echt netjes is krijg je een heel getier van die meisjes 'ja dat kan echt wel dat zou jij moeten weten met je lesauto (vriend is rijinstructeur) hij (waar ze het plekje voor bezet houden) komt er zo aan. Anders had je je eigen wijf uit moeten laten stappen om een plek voor je te vinden ( juist... ).

Komt net op dat moment die man eraan voor wie ze dat plekje bezet houden. 'Wat is er aan de hand?' Vriend: 'niks'

Spuugt die bosaap zo een klodder tuf onze auto in

Heb mn vriend maar gesommeerd naar een andere supermarkt te rijden voordat het uit de hand zou lopen want dit was het niet waard om voor op het bureau te zitten maar dat geloof je toch niet zulke mensen??? Ik vraag me echt af wat voor een kutleven je moet hebben om zo te reageren op zo'n onbelangrijke situatie.

En ja, ik vind in de drukte staand een parkeerplek bezetten asociaal. Was er gisteren ook al zo een bij de ikea. Zou leuk zijn als iedereen dat zo zou doen. Gewoon achteraan de rij aansluiten en normaal een plekje zoeken net als de rest hoor.

Zo. Dat is eruit. Grrrr.
Ongelooflijk! Wat een verhalen! Ik ben vast ook niet altijd even vriendelijk en vrolijk, maar dit is zo asociaal. Hoe bedenk je het?

Die boodschappenkar had ik overigens niet voor laten gaan. Hadden ze eerder moeten komen.

De rest van de confrontaties was ik niet aangegaan, ik ben toch bang wat ze nog meer 'normaal' vinden.
Gadverdamme, wat smerig zeg. Hier was het ook een ramp bij de Appie. Durfde niet op de fiets met kind (ander soort aso's die vuurwerk gooien op fietsers, ieder jaar weer).

Je ziet de kookpunten oplopen, maar iedereen bleef wel hoffelijk. Terwijl ik kind zat vast te maken in zijn zitje, bood de man achter mij al aan om het winkelkarretje terug te brengen, " dan kon ik alvast beginnen met achteruit rijden" .

Lekker voorbeeld voor zo'n kind...
Joh, dat komt vanzelf een keer goed. Karma enzo.

Mijn weg werd vanochtend geblokkeerd door een duur geklede oudere man in een nog duurdere Jaguar. Hij stond geparkeerd dwars op de uitrit van het parkeerterrein en opzij gaan en ergens anders parkeren kwam niet in hem op. Uitgestapt, nog vriendelijk gevraagd, ach hij had het misschien niet gezien denk je dan eventjes, maar nee, hij wachtte op zijn vrouw. Ehm, er staan nu al zes auto's te wachten op je vrouw.... Pas toen nog twee mensen verhaal kwamen halen ging hij zuchtend en steunend opzij met die bak, klagend over het onfatsoen van die proleten die niet eens even konden wachten, op iemand van zijn stand.

Zijn stand stond een kwartier later tegen een lantaarnpaal geparkeerd, tsja, die lantaarnpaal ging zeker ook niet opzij voor proleten, dacht ik maar.
Gatverdamme wat een aso!

Was dat de pa van dat kind?

Arm kind dan.
Waar gaat het heen met de wereld dat er zelfs plekken op de parking van de appie en ikea en in de rij bij de kassa van de appie vantevoren al geclaimd worden.

Wat is dat toch dat mensen in toenemende mate menen tekort te komen en weigeren op hun beurt te wachten..
quote:aspoes schreef op 31 december 2012 @ 16:05:

Bij winkelcentrum Overvecht (Utrecht) had dit ook zo kunnen gebeuren. Daarwas het ook knetterdruk vandaag, niet te doen. En toen moest ik ook nog 2x ook, omdat de friteuse die ik had gekocht stuk bleek bij thuiskomst En fietsen durfde ik niet, met een friteuse achterop hier door de buurt met al dat vuurwerk...

En dan viel het vandaag nog wel mee als ik zo eens naar beneden keek. De zaterdag voor kerst was het nog een graadje erger met beide kruispunten geblokkeerd.

Maar ik had vandaag wel expres al de boodschappen om 9 uur binnen. Heb er zo'n hekel aan dat gedrang.
quote:Lilja schreef op 31 december 2012 @ 16:25:

Joh, dat komt vanzelf een keer goed. Karma enzo.

Mijn weg werd vanochtend geblokkeerd door een duur geklede oudere man in een nog duurdere Jaguar. Hij stond geparkeerd dwars op de uitrit van het parkeerterrein en opzij gaan en ergens anders parkeren kwam niet in hem op. Uitgestapt, nog vriendelijk gevraagd, ach hij had het misschien niet gezien denk je dan eventjes, maar nee, hij wachtte op zijn vrouw. Ehm, er staan nu al zes auto's te wachten op je vrouw.... Pas toen nog twee mensen verhaal kwamen halen ging hij zuchtend en steunend opzij met die bak, klagend over het onfatsoen van die proleten die niet eens even konden wachten, op iemand van zijn stand.

Zijn stand stond een kwartier later tegen een lantaarnpaal geparkeerd, tsja, die lantaarnpaal ging zeker ook niet opzij voor proleten, dacht ik maar. hahahahahahahahahahahaha
quote:toffifee schreef op 31 december 2012 @ 15:51:

Hoe triest, zielig en goedkoop kun je zijn...

Goed van je vent om het uit de weg te gaan. Zulke mensen zijn het niet waard.

ja idd. bovendien als je terug gaat schreeuwen of schelden weet je helemaal niet waar dat soort tokkies toe in staat zijn...

hier zijn ze de hele dag al vuurwerk aan het afsteken, het lijkt wel oorlog. ik kwam op de fiets van mijn werk, midden op het fietspad waren een paar van die belhamels aan het klieren met rotjes.

ik gebaarde met mijn hand dat ze aan de kant moesten, kreeg ik me daar toch een scheldkanon over mee heen... ben doorgefietst zonder wat te zeggen. ben niet erg bang aangelegd maar heb geen in een rotje tussen mn oren...
Dat vuurwerk is ook zoiets leuks. Ik ben dol op siervuurwerk en die knallen kan ik ook wel mee leven een dagje. Maar mn trappenhuis ligt al vol (idioot ook om dat in een trappenhuis te doen maargoed) maar niemand die de zooi opruimt hoor!!!
quote:Orzoo schreef op 31 december 2012 @ 15:51:

[...]

Nou mijn vriend was echt in staat om de auto uit te stappen en m met zn bek op het asfalt te leggen. Vandaar dat ik snel besloot dat we wel even ergens anders boodschappen zouden gaan doen (anders gaat het leuk verder in de pappie) want 1. we hebben reclame van de zaak op de auto en dan wil je niet gaan vechten 2. Waar hebben we het in hemelsnaam over? Een fucking parkeerplek!!! 3. We voelen ons eigenlijk gewoon te goed om met dit soort lui te gaan vechten.Precies! Goed gedaan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdagnacht had er iemand voor mijn voordeur gekotst, zo vreselijk goor.

soms ben ik in staat een draad over mijn paadje te spannen.
wij slapen nooit.
: Wat een tokkies zeg, ik vermijd ook het liefste die grote winkelcentra.Vlak voor de kerst stond ik bij de super was er een vrouw en die had woorden met een man die voor haar stond. En waarover ging het dat die geen bordje had neergezet achter zijn boodschappen. Ook eentje was dat met een kort lontje, zegt nog iemand het is bijna kerst mevrouw , vrede op aarde. Waarop ze antwoordt met ja maar de balletjes blijven
Ik heb vorig jaar de dag voor kerst bijna 2 vrouwen op de vuist zien gaan om het laatste pak kipfilet
quote:Superhuisvrouw schreef op 31 december 2012 @ 17:08:

: Wat een tokkies zeg, ik vermijd ook het liefste die grote winkelcentra.Vlak voor de kerst stond ik bij de super was er een vrouw en die had woorden met een man die voor haar stond. En waarover ging het dat die geen bordje had neergezet achter zijn boodschappen. dat meen je toch niet, ruzie maken om een bordje...
Je zal zede kost geven hoor, waar tegenwoordig om wordt geruzied.
Tja, wat een voorbeeld ook voor dat kind.

Vanmorgenvroeg was ik even naar een winkelcentrum hier in de stad.

Om van de parkeerplaats van dat winkelcentrum af te komen, moet je een soort van route volgen. Het is heel simpel, want op het gehele wegdek staan vele pijlen.

Is er dus een man (wil het manzijn toch even noemen ) die met z'n auto tegen alle pijlen in gaat. Dat hij nu niet kon bedenken aan de pijlen, het overige verkeer en de onhandige bochten te zien, dat dat niet de bedoeling was. Dat ???
quote:Orzoo schreef op 31 december 2012 @ 15:41:

Heb mn vriend maar gesommeerd naar een andere supermarkt te rijden voordat het uit de hand zou lopen want dit was het niet waard om voor op het bureau te zitten maar dat geloof je toch niet zulke mensen???

Inderdaad... En jullie veiligheid is sowieso het belangrijkst! Ik heb helaas een aantal keer zelf op straat gezien hoe een onbelangrijke woordenwisseling overging in zinloos geweld. Jammer dat vervelende mensen op deze manier hun zin krijgen, maar dat jullie geen klappen vangen is het belangrijkst.

Vervelend om mee te maken!
Joh die bosaap komt vanzelf iemand tegen die net zo reageert als hij zelf en dan wordt t gezellig.
Zucht. Mijn vriend kan het voorval niet loslaten geloof ik.
Want?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Orzoo schreef op 31 december 2012 @ 18:17:

Joh die bosaap komt vanzelf iemand tegen die net zo reageert als hij zelf en dan wordt t gezellig.+ 10
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Want hij pikt het niet dat iemand ons zo behandelt en hij is straks 3 weken weg enwil niet dat ik problemen krijg met die lui ofzo. Nougoed...ik heb het uit zn hoofd zien te praten geloof ik.
quote:Orzoo schreef op 01 januari 2013 @ 14:38:

Want hij pikt het niet dat iemand ons zo behandelt en hij is straks 3 weken weg enwil niet dat ik problemen krijg met die lui ofzo. Nougoed...ik heb het uit zn hoofd zien te praten geloof ik.

Die problemen kunnen natuurlijk erger worden als het uitloopt op een gevecht.

Ik begrijp wel dat het heel frustrerend is om niets terug te (kunnen) doen, maar helaas ontaardt het met die asocialen te vaak in zinloos geweld.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Tja, dat bezet houden van een parkeerplek....Ex reed dan toch die plek in. Heeeeeel langzaam.

Gingen ze ten slotte wel aan de kant.
Het is inderdaad schrikbarend hoeveel mensen zich belangrijker dan anderen voelen en daarbij passend aso-gedrag vertonen. Die je in winkels opzij proberen te duwen zonder gewoon even te vrágen of ze erlangs mogen. Ik doe niks onredelijks, probeer altijd zo te gaan staan dat anderen er langs kunnen als ik even tijd nodig heb. En als dat niet genoeg is heeft men vette pech, ik ga geen millimeter opzij en laat me ook niet opzij drukken. Soort van heropvoeden "the hard way". Kom op zeg.

Het zijn tegenwoordig ook steeds vaker oudere vrouwen die zich als aso's gedragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven