douwe egberts punten

02-01-2013 17:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey

ik heb een vraagje over de douwe egtberts punten

hoe houden jullie die dingen per 1000 bij mekaar

ik heb ze nu allemaal gesorteert

4 punten bijelkaar

20

10 etcetc

maar nu las ik dus dat ze per 1000 moeten

ik heb nu al moeite om ze bij elkaar tehouden

ik heb het nu met elastiekjes nou dat is niks

dus hoe hebben jullie het
Ik heb laatst punten ingeleverd en heb 1 envelop gevuld met 800 punten en dat erop geschreven en 1 met 600.Ze telden ze niet eens na...

Dus misschien per 1000 in een envelop doen?
Per xx (bijvoorbeeld 25 of 50) nieten.

Pas op, ze willen alles van je weten bij de Douwe Egberts winkel, als je je punten gaat inleveren: naam, adres, telefoonnummer.

Ik geef de punten tegenwoordig aan mijn schoonmoeder
Los in een la en alleen omdat mijn man ze per se wil bewaren. De enige keren dat er iemand in mijn omgeving genoeg punten had om iets te kopen was als oma was overleden die haar hele leven had gespaard.
Ik stop ze in boterhamzakjes. Eventueel met een briefje erin met het aantal punten in het betreffende zakje.
okee ik denk dat ik ze gewoon per duizend in een envelop doe

tellen ze zelf maar naar ;)
Ik doe ze in een plastic zakje per 1000. meestal eerst die van 20, telt makkelijker haha.
quote:Natonco schreef op 02 januari 2013 @ 17:50:

Los in een la en alleen omdat mijn man ze per se wil bewaren. De enige keren dat er iemand in mijn omgeving genoeg punten had om iets te kopen was als oma was overleden die haar hele leven had gespaard.Nou inderdaad ja. Wat heeft het dan nog voor zin die dingen te sparen vraag ik me dan af. Hoewel ze hier ook braaf in de la gaan.
Per 1.000 bundelen, bij mij telden ze het ook niet na.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Doen ze dat niet met steekproeven, dat natellen?

Als tip: paperclipje om een stapeltje en dan per setje van x-aantal in een boterhamzakje.

Wij sparen trouwens met de halve familie (ik inmiddels niet meer, want ik drink geen Pickwick meer, die telt ook) voor één van de kinderen van mijn broers/zussen. Eén keer hebben we dit al gedaan voor ons nichtje toen ze op zichzelf ging. Ze had daardoor heel snel een bepaald servies bij elkaar. Nu is een ander nichtje aan de beurt.
Ik denk wel dat ze steekproeven doen, bij het inleveren van punten in de 1.000 envelopjes ook naam, adres gegevens ingevuld.

(op hun verzoek)

Maar goed, tel alles 2 x na voordat ik de envelop sluit.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Ik lever de punten in bij de stichting Dorcas.

http://www.dorcas.nl/
Soms wegen ze een stapeltje trouwens, om zo te gokken.
haha okeoke ik heb ze dubbel geteld

20 bij 20 gedaan 10 bij 10 4 bij 4 en 8 bij 8

hihi jaa dit is ook voor mijn uitzet straks
Ik vind het echt geen motiverend spaarsysteem. Mijn moeder heeft gewoon 20 jaar gedaan over het sparen voor een nieuw koffiezetapparaat. 20 jaar! (Of, nah, laat het eens 15 jaar wezen) En ze schonk best veel koffie en thee thuis.

Maar goed: on topic: ik heb zelf veel bonnen van oma gekregen (en alle andere oma's uit het verzorgingstehuis ) en die per 1000 gebundeld. Mooi wel dat ze ze gingen tellen trouwens. En nu ben ik 1 thermoskan rijker.
yeey :3

oke ik hen iets van 3000 punten ofzo

kan ik zeker niks mee
hm, die van mijn oma's en opa's zaten gewoon per 1000 met een elastiekje gesorteerd bij elkaar in blikken (er waren er zoveel dat er meerdere blikken nodig waren). Die theepunten per 500 omdat die kartonnetjes dikker zijn.

Maar hier waren elastiekjes geen probleem. En ook hier werd niet geteld in de winkel(40.000 punten tellen is natuurlijk ook een hoop werk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven