Sommige mensen...

31-12-2012 15:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
...verdienen echt een rotje in hun reet. Niet te geloven wat voor een aso's er rondlopen.

Vriend en ik net naar de appie. Druk, dus volle parkeerplaats. Staan er 2 meisjes (begin 20 schat ik) met een kind eerst te kletsen met iemand die net weg wil rijden (houden de hele parkeerplaats geblokkeerd want niemand kan er langs) en gaan vervolgens doodleuk op het vrije plekje staan. Vriend doet zn raampje open en vraagt of ze die plek bezet houden. Dat is idd het geval. Vervolgens maakt hij een opmerking dat dat niet echt netjes is krijg je een heel getier van die meisjes 'ja dat kan echt wel dat zou jij moeten weten met je lesauto (vriend is rijinstructeur) hij (waar ze het plekje voor bezet houden) komt er zo aan. Anders had je je eigen wijf uit moeten laten stappen om een plek voor je te vinden ( juist... ).

Komt net op dat moment die man eraan voor wie ze dat plekje bezet houden. 'Wat is er aan de hand?' Vriend: 'niks'

Spuugt die bosaap zo een klodder tuf onze auto in

Heb mn vriend maar gesommeerd naar een andere supermarkt te rijden voordat het uit de hand zou lopen want dit was het niet waard om voor op het bureau te zitten maar dat geloof je toch niet zulke mensen??? Ik vraag me echt af wat voor een kutleven je moet hebben om zo te reageren op zo'n onbelangrijke situatie.

En ja, ik vind in de drukte staand een parkeerplek bezetten asociaal. Was er gisteren ook al zo een bij de ikea. Zou leuk zijn als iedereen dat zo zou doen. Gewoon achteraan de rij aansluiten en normaal een plekje zoeken net als de rest hoor.

Zo. Dat is eruit. Grrrr.
Piratorar dat heb ik idd ook gezegd. Door hem nu op te gaan zoeken kan het alleen maar escaleren. We zagen ze na het appie voorval nog lopen en zowel wij als zij zijn doorgelopen dus ik ga er maar vanuit dat het geen extensiontrekken wordt als we elkaar weer zien.
Oehh zou hier ook pislink van zijn...... Mijn fantasie kent dan geen grenzen!! Wat een stel idioten.

Het mooiste zou zijn dat men in groepsverband gaat optreden tegen dit soort aso's. Dat de omgeving ze ter plekke hun plaats wijst zoals in sommige voorbeelden in dit topic. Met flinke meerderheid.

Helaas zijn de meesten terecht bang voor een mes tussen de ribben. Ook zijn jullie met de lesauto erg herkenbaar en opzoekbaar voor laffe wraak acties. Daarom: verstandige keuze weg te gaan!

Ik hoop dat jullie het inmiddels los hebben gelaten. Die komen zichzelf nog wel tegen....
Andj ik dacht dus dat we het losgelaten hadden maar vriend heeft er wat meer moeite mee dan ik.

Het zou idd mooi zijn als men gewoon met de meerderheid hier tegenin ging maar ik geef eerlijk toe dat ik een tijdje terug 2 mannen bijna met elkaar op de vuist zag gaan en als niemand iets doet ga ik me er als klein vrouwtje ook niet mee bemoeien want ik heb geen idee met wat voor mensen ik te maken heb. Aan de ene kant vind ik dat heel kwalijk, maar aan de andere kant kun je het mensen kwalijk nemen dat ze voor hun eigen veiligheid kiezen?
Ik kan me soms ook te lang lopen opvreten over zulke dingen.. Het voelt zo onrechtvaardig, vernederend.

Maar hoewel ik altijd roep dat ik ze wel even flink de waarheid zou vertellen ben ik juist in zulke situaties gewoon te verbijsterd om iets te doen. Ergens maar goed ook natuurlijk, veiligheidstechnisch gezien....
Ik kreeg gisteren een strijker voor mijn fiets gegooid in een fietstunnel, ze vonden het zo grappig om die ondingen bij passanten te gooien. Ben van de schrik en woede enorm uitgevlogen tegen die jongens (niet netjes) maar ik kon ook een paar klappen krijgen van hen, aldus die jongens.

Ik hoop alleen niet dat ik ze nog tegenkom, het was wel in de stad waar ik woonde in de buurt waar ik vaker kom :-S. Sommige mensen hebben echt geen idee wanneer ze te ver gaan
quote:fru1t3lla schreef op 01 januari 2013 @ 16:26:

Ik kreeg gisteren een strijker voor mijn fiets gegooid in een fietstunnel, ze vonden het zo grappig om die ondingen bij passanten te gooien. Ben van de schrik en woede enorm uitgevlogen tegen die jongens (niet netjes) maar ik kon ook een paar klappen krijgen van hen, aldus die jongens.

Ik hoop alleen niet dat ik ze nog tegenkom, het was wel in de stad waar ik woonde in de buurt waar ik vaker kom :-S. Sommige mensen hebben echt geen idee wanneer ze te ver gaan

Pfff wat een idioten. Die mensen hebben geen flauw idee hoe gruwelijk fout zoiets kan gaan.

En je dan idd afvragen wat er gebeurt als je ze weer tegen komt. Ik had daar nieteens aan gedacht totdat vriend daarover begon.
quote:Orzoo schreef op 01 januari 2013 @ 17:59:

[...]

Pfff wat een idioten. Die mensen hebben geen flauw idee hoe gruwelijk fout zoiets kan gaan.

En je dan idd afvragen wat er gebeurt als je ze weer tegen komt. Ik had daar nieteens aan gedacht totdat vriend daarover begon.Ja inderdaad, dat afwachten... Had net hetzelfde, de schrik zit er nu een beetje in nu dat mijn vriend heeft gezegd dat het niet zo slim was bij dat soort jongeren, hij was bang dat ze mij van mijn fiets zouden sleuren. Wel fijn te lezen dat bij jou de volgende ontmoeting niet eindigde in een schermutseling Misschien zijn ze het over een paar maanden alweer vergeten
Als je al niet eens uit je plaat kan gaan, terwijl er een paar achterlijke stront jochies je een strijker voor je fiets gooien en er vervolgens nog doodleuk achteraan zeggen dat je ook nog een paar klappen kan krijgen, juist OMDAT je er iets van zegt.....sorry hoor maar dan breekt m'n klomp (nog net niet letterlijk)

Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook 7 kleuren sch**ten, maar als je niet eens voor jezelf durft op te komen dat gaat toch best ver. Ik denk dat ik zo'n situatie toch de politie zou hebben gebeld, desnoods achteraf. Maar ik zou ze met dergelijke acties echt niet weg laten komen. En als ze achteraf verhaal willen komen halen, mogen ze toch eerst gaan vertellen waarom.....

Pas als ze daar een normaal antwoord op kunnen geven, zou je ze gelijk kunnen geven, maar tien tegen 1 dat ze als een stelletje mafkezen beginnen te schelden....dan weet je al dat ze zelf ook weten dat ze gewoon stom bezig zijn.
Achteraf gezien had ik inderdaad beter de politie kunnen bellen, denk alleen dat het nu alleen een beetje laat is. Ik zou ze nog niet eens duidelijk kunnen beschrijven (alleen dat ze wel aan het stereotype voldeden, bepaalde slag jongens van 18 jaar die denken dat de wereld aan hun voeten ligt). Tjah :x.

Het is inderdaad erg dat een mens bang moet zijn voor vergelding wanneer die terecht flink boos wordt.
Ik heb dat ene meisje weleens bij me in de bus zien zitten geloof ik en we wonen in een dorp dus dikke kans dat ik ze weer tegen kom. Nou ga ik er maar vanuit dat er niks gaat gebeuren aangezien ze toen we ze de 2e keer tegenkwamen ook niks deden (maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat het druk was waar we waren). Maar het is van de zotten natuurlijk.

En vriend kan het maar niet loslaten.
quote:fru1t3lla schreef op 01 januari 2013 @ 20:15:

Het is inderdaad erg dat een mens bang moet zijn voor vergelding wanneer die terecht flink boos wordt.

Dit. Ik vind het verschrikkelijk dat mensen elkaar `tegenwoordig´ (ik weet niet hoe het vroeger was) niet meer de waarheid kunnen zeggen zonder dat er excessief geweld wordt gebruikt (of dat ermee wordt gedreigd).

Zeker als je uit een opvoeding komt waar het heel gewoon was om iets uit te praten als je het niet met een ander eens was en ineens `voorzichtig´ moet worden.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 02 januari 2013 @ 15:29:

[...]

Dit. Ik vind het verschrikkelijk dat mensen elkaar `tegenwoordig´ (ik weet niet hoe het vroeger was) niet meer de waarheid kunnen zeggen zonder dat er excessief geweld wordt gebruikt (of dat ermee wordt gedreigd).

Zeker als je uit een opvoeding komt waar het heel gewoon was om iets uit te praten als je het niet met een ander eens was en ineens `voorzichtig´ moet worden.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat er met mij ook niet echt te praten viel omdat ik zo boos was geworden dat ze die strijker voor mijn fiets hadden gegooid en ze aan het lachen waren, werkt als een rooie lap op een stier bij mij. Misschien als ik zelf rustig was gebleven dat het dan een betere uitkomst had, alleen is dat nu niet gebeurd (heb niet zitten dreigen of schelden maar wel gevraagd of ze helemaal gek waren geworden en een paar keer gevloekt). Of als ze niet hadden gelachen en meteen sorry geroepen dan had ik ook geen woord gezegd.

Het geeft alleen aan hoe snel een situatie kan escaleren en dat kan vermeden worden maar er moet wel bij beide partijen die wil zijn. Ik ben nu al weer een stuk geruster dan twee dagen geleden, ik zou ze niet eens kunnen aanwijzen of herkennen want het gebeurde zo snel, waarschijnlijk is dat voor hen ook zo
En dat slaat dus nergens op. In the heat of the moment ok. Maar ik zou nu toch eigenlijk gewoon als ik die man tegenkom het uit moeten kunnen praten?
Het uitpraten? Die lui zijn jullie allang vergeten. Laat t los, t was vervelend en aso, maar wat kan je er verder nog aan doen? Bovendien kun je dat soort beter niet nog eens gaan opzoeken, lijkt me.
quote:mosdef schreef op 02 januari 2013 @ 18:01:

Het uitpraten? Die lui zijn jullie allang vergeten. Laat t los, t was vervelend en aso, maar wat kan je er verder nog aan doen? Bovendien kun je dat soort beter niet nog eens gaan opzoeken, lijkt me.

Ik zeg dat zou moeten kunnen, For the record: die jongen wist nieteens wat er aan de hand was toen hij besloot ons te bespugen he!

Anyways, gisteren weer naar dezelfde pappie. Zit er een knulletje, jaar of 16, petje op voor de winkel in zn telefoon te schreeuwen ' kom hierheen dan kankermongool ik snij je strot door '

Rijkeluisdurp gaat achteruit mensen
Dat plekje bezet houden heb ik ook eens gehad. Nou ze gingen wel weg hoor toen ik met mijn bumper tegen hun knieën stond. ( botste ) Oke ik geeft toe ook behoorlijk slecht ook maar ze verdienden het.

Ik vindt dat je heel erg rustig bent gebleven knap hoor
quote:mow1986 schreef op 03 januari 2013 @ 08:46:

Dat plekje bezet houden heb ik ook eens gehad. Nou ze gingen wel weg hoor toen ik met mijn bumper tegen hun knieën stond. ( botste ) Oke ik geeft toe ook behoorlijk slecht ook maar ze verdienden het.

Dat vind ik dan ook weer een beetje ver gaan. Daarbij hadden ze een klein kind bij zich.

Ik vindt dat je heel erg rustig bent gebleven knap hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven