Luxe hotel

02-01-2013 22:03 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik wil mijn vriend graag verrassen met een luxe weekend/nacht weg.

Hebben jullie tips?

Mijn (eisen) zijn:

- luxe of apart. (Liefst luxe hotel met iets extra's, bijv. Bubbelbad o.i.d. Op de kamer)

- in een stad (liefst aan zee, of redelijk in de buurt)

Ik wil liever een hotel dan bijv. een b&b in verband met voorzieningen.

Qua prijs maakt het niet zoveel uit...

Waar heb ik zelf al naar gezocht?

O.A. Den haag, Rotterdam, Amsterdam, kurhaus Scheveningen, Efteling hotel. Via hotelspecials, romantischcadeau.nl en dergelijke, maar ik heb het nog niet echt gevonden.

Hebben jullie de gouden tip? Alvast bedankt!

Ooh België mag ook!
Topic staat op de verkeerde pijler :$

Ik heb al een verzoek tot verplaatsing ingediend.
Antwerpen en dan zoeken via bv www.zoweg.nl
Van der Valk in Almere. Ik ken Almere verder totaal niet, maar een paar weken geleden bij toeval in dat hotel beland en de kamers zijn super. Ook zijn er kamers te boeken met bubbelbad en sauna.
Misschien dit, beetje uit de gewenste regio maar wel orgineel en jacuzzi op je kamer!

http://travelbird.nl/4488/zwolle-koperenhoogte/
Bliss hotel Breda. Super romantisch, top plek, wel duur.
Ik heb al gekeken naar Almere, zoiets zoek ik inderdaad, even de rest bekijken!

Mijn dank is groot! Vaak hoor je zo de leukste tips hè :D
Heeft er nog iemand anders goede ervaringen?
http://www.mookerheide.nl/
Misschien kan je even op www.kadopagina.nl kijken, daar hebben ze bijzondere overnachtingen.. Heb mijn ouders voor hun 25 jarig huwelijk voor 100 euro een "nieuwe". Huwelijksnacht cadeau gedaan.. Was super geregeld veel plezier!
Ik vond het hier heel leuk. Hartje centrum en ook niet ver van de kust voor een dagtrip.

Toevoeging: wij hadden toen de executive suite. Mooie ruimte en een super badkamer.
Als het niet uitmaakt: een Suite in de Hotels van Oranje in Noordwijk aan Zee. Zo'n 750,- maar wel met zeezicht en een jacuzzi op de kamer.
Oef, ¤750 is toch wel errugg veel, ik wist amper dat dat kon in NL. Haha
VAn der valk in Akersloot heeft themakamers met bv een eigen bubbelbad. En is ook dicht bij het strand.
Veel van der valk hotels hebben speciale kamers met jacuzzi, die in Houten is erg mooi maar de locatie is minder.
Dit hotel vond ik erg leuk! Aan zee, sommige kamers met jacuzzi, goed ontbijtbuffet en heel aparte kamers. Het is niet heel erg duur maar wel apart.
quote:roodpaars schreef op 02 januari 2013 @ 23:18:

Dit hotel vond ik erg leuk! Aan zee, sommige kamers met jacuzzi, goed ontbijtbuffet en heel aparte kamers. Het is niet heel erg duur maar wel apart.Die ken ik ook. Is idd heel gaaf!
Hotel Okura Amsterdam... En dan een diner in het twee sterren restaurant op de 23ste verdieping met uitzicht over de stad, of ook errug lekker diner bij het Japanse teppanyaki restaurant!
Ik heb wel gemerkt terwijl in aan het kijken ben, dat ik de "welness" faciliteiten (badkamer) en ligging in een stad het belangrijkste vind.
Heeft er nog iemand tips na aanleiding van mijn laatste toevoegingen?
Www.specialhotels.nl heeft alleen maar aparte en luxe hotels. Hebben diverse keren via deze site geboekt. Staan leuke dingen op zoals slapen in een vliegtuig, (luxe!) kamperen bij de boer, kastelen ed staan erop.

Is overigens niet hetzelfde als hotelspecials.nl!
Nee, geen tips meer, maar graag gedaan.
http://www.blooming-hotel ... dation_viewItem_9-nl.html
Mijn favoriete hotel is The Dylan Amsterdam, romantisch, luxe, perfecte ligging. (Niet dicht bij zee maar wel in de stad). Wij hebben hier alleen nooit een 'Spa' badkamer gehad misschien is dat wel mogelijk. Ook het Conservatorium Hotel vond ik prachtig. De spa was daar ook fijn. Ik heb van het hotel genoten alleen lees ik minder goede verhalen op tripadvisor de laatste tijd.

Verder heeft landgoed Duin en Kruidberg een mooi hotel. Ook dichter bij zee. Het hierboven genoemde Blooming hotel vond ik ook goed, alleen de kamers wat minder romantisch.

In Den Haag zit Des Indes, ook een mooi luxe hotel. Spa faciliteiten weet ik niet zeker maar wij hebben er wel heerijk gegeten

Wat ik ook luxe en romantisch vond was Casa Ciolina, zij hebben ook leuke spa arrangementen alleen voldoet verder niet echt aan je eisen. Toch de moeite van het kijken waard
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Wauw goede tips, die van roodpaars, Quattro35, en de van der valk tips staan tot nu toe bovenaan mijn lijstje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven