Babyshowerhapjes

02-01-2013 21:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momentje van totaal gebrek aan inspiratie...



Binnenkort heb ik een babyshower, en ik wil graag iets van hapjes maken voor die middag.



Hapjes in de breedste zin van het woord, dus cakejes, koekjes, snacks, alles kan en mag.



Maar, mama's to be mogen vast niet alles eten..en ik ben een uur onderweg in de trein, dus iets wat kan inzakken/koud moet blijven kan ook niet.



En ik wil nog wel zo graag iets zelf maken. Heeft iemand een goed idee?



Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Deze



Muffin pak van Dokter Oetker.



Glazuur maken met poedersuiker en een drupje water, muisjes strooien, klaar!
Alle reacties Link kopieren
Chocolate chip koekjes? Of kaasstengels van bladerdeeg.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie t geslacht? Soepstengels dippen in glazuur en dan door de muisjes heen halen.
Alle reacties Link kopieren
inspiratie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://pinterest.com/hippemamas/de-perfecte-babyshower/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.shopwiki.nl/w/Babyshowers#Hapjes+en+drankjes
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.voormama.com/b ... e-babyshower-arrangement/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 januari 2013 @ 22:19:

[img]http://media-cache-ec6.pinterest.com/up ... CEd5_c.jpg[/img]

Ik dacht: waar ken ik die tekst nou toch van?!



Uit Friends dus. De aflevering waarin Emma jarig is en Joey een boek gaat voorlezen. Ik heb gejankt toen ik die aflevering (herhaling) zag! ;-$ hormonen he...



Ik word trouwens erg hebberig van al die mooie en lekkere dingetjes. Misschien organiseer ik voor mezelf ook wel een babyshower. of moet je afwachten of er vriendinnen zijn die dat gaan doen? Die kans acht ik klein namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de reacties, ik ga morgen uitgebreid kijken en lezen!



En nee, we weten het geslacht nog niet. Heel misschien krijgen we dat wel te horen op het feestje zelf...
Roze en blauwe macarons?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven