Babyshowerhapjes
woensdag 2 januari 2013 om 21:51
Momentje van totaal gebrek aan inspiratie...
Binnenkort heb ik een babyshower, en ik wil graag iets van hapjes maken voor die middag.
Hapjes in de breedste zin van het woord, dus cakejes, koekjes, snacks, alles kan en mag.
Maar, mama's to be mogen vast niet alles eten..en ik ben een uur onderweg in de trein, dus iets wat kan inzakken/koud moet blijven kan ook niet.
En ik wil nog wel zo graag iets zelf maken. Heeft iemand een goed idee?
Dankjewel!
Binnenkort heb ik een babyshower, en ik wil graag iets van hapjes maken voor die middag.
Hapjes in de breedste zin van het woord, dus cakejes, koekjes, snacks, alles kan en mag.
Maar, mama's to be mogen vast niet alles eten..en ik ben een uur onderweg in de trein, dus iets wat kan inzakken/koud moet blijven kan ook niet.
En ik wil nog wel zo graag iets zelf maken. Heeft iemand een goed idee?
Dankjewel!
woensdag 2 januari 2013 om 22:17
http://pinterest.com/hippemamas/de-perfecte-babyshower/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 2 januari 2013 om 22:22
http://www.shopwiki.nl/w/Babyshowers#Hapjes+en+drankjes
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 2 januari 2013 om 22:26
http://www.voormama.com/b ... e-babyshower-arrangement/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 2 januari 2013 om 22:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 januari 2013 @ 22:19:
[img]http://media-cache-ec6.pinterest.com/up ... CEd5_c.jpg[/img]
Ik dacht: waar ken ik die tekst nou toch van?!
Uit Friends dus. De aflevering waarin Emma jarig is en Joey een boek gaat voorlezen. Ik heb gejankt toen ik die aflevering (herhaling) zag! ;-$ hormonen he...
Ik word trouwens erg hebberig van al die mooie en lekkere dingetjes. Misschien organiseer ik voor mezelf ook wel een babyshower. of moet je afwachten of er vriendinnen zijn die dat gaan doen? Die kans acht ik klein namelijk.
[img]http://media-cache-ec6.pinterest.com/up ... CEd5_c.jpg[/img]
Ik dacht: waar ken ik die tekst nou toch van?!
Uit Friends dus. De aflevering waarin Emma jarig is en Joey een boek gaat voorlezen. Ik heb gejankt toen ik die aflevering (herhaling) zag! ;-$ hormonen he...
Ik word trouwens erg hebberig van al die mooie en lekkere dingetjes. Misschien organiseer ik voor mezelf ook wel een babyshower. of moet je afwachten of er vriendinnen zijn die dat gaan doen? Die kans acht ik klein namelijk.