Luxe hotel
woensdag 2 januari 2013 om 22:03
Hoi iedereen,
Ik wil mijn vriend graag verrassen met een luxe weekend/nacht weg.
Hebben jullie tips?
Mijn (eisen) zijn:
- luxe of apart. (Liefst luxe hotel met iets extra's, bijv. Bubbelbad o.i.d. Op de kamer)
- in een stad (liefst aan zee, of redelijk in de buurt)
Ik wil liever een hotel dan bijv. een b&b in verband met voorzieningen.
Qua prijs maakt het niet zoveel uit...
Waar heb ik zelf al naar gezocht?
O.A. Den haag, Rotterdam, Amsterdam, kurhaus Scheveningen, Efteling hotel. Via hotelspecials, romantischcadeau.nl en dergelijke, maar ik heb het nog niet echt gevonden.
Hebben jullie de gouden tip? Alvast bedankt!
Ooh België mag ook!
Ik wil mijn vriend graag verrassen met een luxe weekend/nacht weg.
Hebben jullie tips?
Mijn (eisen) zijn:
- luxe of apart. (Liefst luxe hotel met iets extra's, bijv. Bubbelbad o.i.d. Op de kamer)
- in een stad (liefst aan zee, of redelijk in de buurt)
Ik wil liever een hotel dan bijv. een b&b in verband met voorzieningen.
Qua prijs maakt het niet zoveel uit...
Waar heb ik zelf al naar gezocht?
O.A. Den haag, Rotterdam, Amsterdam, kurhaus Scheveningen, Efteling hotel. Via hotelspecials, romantischcadeau.nl en dergelijke, maar ik heb het nog niet echt gevonden.
Hebben jullie de gouden tip? Alvast bedankt!
Ooh België mag ook!
woensdag 2 januari 2013 om 22:12
Misschien dit, beetje uit de gewenste regio maar wel orgineel en jacuzzi op je kamer!
http://travelbird.nl/4488/zwolle-koperenhoogte/
http://travelbird.nl/4488/zwolle-koperenhoogte/
woensdag 2 januari 2013 om 22:41
Misschien kan je even op www.kadopagina.nl kijken, daar hebben ze bijzondere overnachtingen.. Heb mijn ouders voor hun 25 jarig huwelijk voor 100 euro een "nieuwe". Huwelijksnacht cadeau gedaan.. Was super geregeld veel plezier!
donderdag 3 januari 2013 om 12:35
Www.specialhotels.nl heeft alleen maar aparte en luxe hotels. Hebben diverse keren via deze site geboekt. Staan leuke dingen op zoals slapen in een vliegtuig, (luxe!) kamperen bij de boer, kastelen ed staan erop.
Is overigens niet hetzelfde als hotelspecials.nl!
Is overigens niet hetzelfde als hotelspecials.nl!
zaterdag 5 januari 2013 om 00:07
http://www.blooming-hotel ... dation_viewItem_9-nl.html
zaterdag 5 januari 2013 om 11:43
Mijn favoriete hotel is The Dylan Amsterdam, romantisch, luxe, perfecte ligging. (Niet dicht bij zee maar wel in de stad). Wij hebben hier alleen nooit een 'Spa' badkamer gehad misschien is dat wel mogelijk. Ook het Conservatorium Hotel vond ik prachtig. De spa was daar ook fijn. Ik heb van het hotel genoten alleen lees ik minder goede verhalen op tripadvisor de laatste tijd.
Verder heeft landgoed Duin en Kruidberg een mooi hotel. Ook dichter bij zee. Het hierboven genoemde Blooming hotel vond ik ook goed, alleen de kamers wat minder romantisch.
In Den Haag zit Des Indes, ook een mooi luxe hotel. Spa faciliteiten weet ik niet zeker maar wij hebben er wel heerijk gegeten
Wat ik ook luxe en romantisch vond was Casa Ciolina, zij hebben ook leuke spa arrangementen alleen voldoet verder niet echt aan je eisen. Toch de moeite van het kijken waard
Verder heeft landgoed Duin en Kruidberg een mooi hotel. Ook dichter bij zee. Het hierboven genoemde Blooming hotel vond ik ook goed, alleen de kamers wat minder romantisch.
In Den Haag zit Des Indes, ook een mooi luxe hotel. Spa faciliteiten weet ik niet zeker maar wij hebben er wel heerijk gegeten
Wat ik ook luxe en romantisch vond was Casa Ciolina, zij hebben ook leuke spa arrangementen alleen voldoet verder niet echt aan je eisen. Toch de moeite van het kijken waard
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'