soa risico

01-01-2013 11:05 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren met een jongen gekust en hij heeft me (kort en vooral pijnlijk) gevingerd. Ik heb nog maar 1 sekspartner gehad (4,5 jaar relatie) en dit was mijn tweede ervaring. Ik dacht een ons moet ik n keer meemaken maar vond het dus helemaal niet leuk en heb t afgekapt.

Ik ben alleen nu bang dat ik misschien nu risico heb gelopen op een soa of zelfs hiv?! Want internet staat dat het wel kan, als hij wondjes had en/of vocht of sperma van n ander op zijn vingers had. Hij heeft namelijk schijnbaar voordat hij mij vingerde een ander meisje gevingerd wat ik niet kende. Maar dat was zeker (minimaal) een kwartier eerder, want zolang duurde het voordat we buiten waren.

Bovendien voel ik me nu heel raar en ik denk omdat het komt dat Ik na zon lange relatie dit meemaakte. Mengeling van angst en schaamte..Bah baal ervan. Lijkt wel alsof ik me goedkoop voel terwijl ik juist zo graag een keer zorgeloos wil genieten maar blijkbaar ben ik niet t type voor dit... Terwijl al mijn vriendinnen dat kunnen en genieten maak ik me druk over soas en vooral hiv en dat ik me schaam.. Zo jammer.
Hey dames!

Vivaamber, je hebt misschien gelijk dat dat echt veel meer meespeelt dan dat ik zelf denk. Ik moet zeggen dat ik wel enorm blij ben met de les en dat ik het heb afgekapt redelijk optijd. Het gaat wel goed komen met me in dat soort dingen Ik heb er van geleerd, dat is belangrijk.

En vosje erg hé dat ik dan nét zo'n mevrouw tref. Misschien karma ofzo omdat ik me al zo druk maakte ;) Ze was inderdaad erg chagerijnig en beetje verwijtend. Ze maakte me echt paniekerig. Maar goed.. als de soainfolijn zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, vind ik dat betrouwbaar! Ze laten me echt niet ongetest als ze ook maar een beetje ongerust waren erover. En dan zou het op internet veel duidelijker staan op hun sites dat het óók gevaarlijk was.

Ow wished, zo'n prikincident lijkt me heel naar. Gelukkig was je daarna veilig! Hield het jou al die maanden veel bezig of raakte het op een gegeven moment wel weer een beetje naar de achtergrond? Daar ben ik wel benieuwd naar, omdat ik twijfel die test nog af te nemen ja/nee. Heel fijn dat je niks had!!

Dankje atjuuh, ik twijfel zoals ik net al zei nu een beetje of ik die test nog wel moet gaan doen. Want ik heb kans dat ik me dan inderdaad pas over 3 maanden gerust voel en ik wil eigenlijk liever nu gewoon gelijk gerust zijn met de info die ik heb gekregen. Maar misschien als het blijft spoken dat ik het dan toch doe.

Haha ja frizzy, dat zou nog goed kunnen ook. Ze was (zoals ze klonk) ook niet meer de jongste. Ik vind het wel raar, die mensen daar moeten juist begripvol zijn lijkt me! Ik voelde me eigenlijk een beetje een domme sloerie zoals ze tegen me sprak.

Probeer het vandaag weer stukje meer los te laten! En nog even bedenken of ik een keer wil testen ofniet. Denk misschien dat ik misschien daarmee het moment van opluchting alleen maar uitstel naar eind maart en dat is misschien ook zo zonde. Beter gewoon voor nu vertrouwen hebben in jullie meningen en de kennis van de mevrouw van de soainflolijn. En me richten op anderen dingen, als ik dan tegen die tijd dat het kan me nog druk maak, kan ik altijd nog kijken. Denk dat het zoiets gaat worden, maar dan moet ik eerst wel die angst onder controle krijgen, komt vast goed. Als ik het beetje moeilijk ermee heb lees ik het hier gewoon weer een keer door ofzo!
Ja ik voelde me toen ook een domme sloerie, en op was daar 'live'. Wat een rotervaring. Ik dacht toen dat ze dat misschien expres deden zodat ik het nooooooit neer zonder condoom zou durven.
Dat zou best kunnen dat sommige (misschien van de oude stempel) daarom onvriendelijk zijn.

Ik wil me ook nooit meer voelen als een domme sloerie. En zo voelde ik me wel een beetje dankzij die jongen. Maar goed.

Wat denk jij Frizzy? Ik kan die test beter gewoon even uit m'n gedachten zetten en proberen het zolang mogelijk los te laten. Blijft het ergens knagen, kan ik altijd nog die test laten doen en dan de goede uitslag als bevestiging van dit alles zien... Hopen dat het op de achtergrond raakt, maar het is pas twee dagen later dus vast wel.
Jahoor, het gaat echt wel op de achtergrond raken. Wedden dat je over 3 maanden niet aan een test denkt?
Dat hoop ik Frizzy! De kans is eigenlijk uitgesloten, zo klein. Minder dan 0,01 procent ofzo had iemand het hier al over. En dat is ook zo...

Dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven