Cadeau 1 jaar samen.

03-01-2013 20:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hye,

Over enkele weken zijn mijn vriend en ik een jaartje samen. Ik zou hem graag willen verrassen met een leuk cadeautje maar ik weet niet goed met wat. We gaan geregeld iets gaan eten en naar de cinema, dus dat wil ik al niet meer echt doen. Ik had gedacht aan een weekendje maar naar Parijs of de zee wil hij al niet echt mee... Hij is 24 en ik beschik niet over een rijbewijs dus ik kan hem ook al nergens mee naartoe nemen.. Iemand ideetjes?
Wij waren onlangs een jaar samen en zijn gewoon lekker uiteten geweest samen en naar de bios. Waarom per sé een cadeau? Het samenzijn is toch al genoeg?
Maak het niet te gek, je prijst jezelf uit de markt. Ieder jaar moet je weer een kado verzinnen. En dan verjaardagen nog.

Gewoon lekker eten ergens, doe leuke lingerie aan (of juist geen ondergoed) en maak er leuke avond van
Maak of haal lekkere hapjes bij de traiteur en word zelf het dinee! Drappeer de hapjes op je eva kostuum met het toetje op de bever. Succes!
Hier waakt de enige echte Barones
quote:barones schreef op 03 januari 2013 @ 20:55:

Drappeer de hapjes op je eva kostuum met het toetje op de bever.

Jezus, wat ordinair.

Ik zou gewoon lekker uit eten gaan en er een leuke avond van maken.
Lieve ordinair en veel lol hebben als een ingesealde makreel aan tafel te moeten zitten zoals altijd. Ze geeft toch aan dat ze dit niet meer wil? dan maar creatief zijn!
Juustem, want je kunt alleen lol hebben als je ordinair bent. Nee, ik snap het volkomen.
Dus jou creatief/lol vermogen gaat alleen uit naar "ordinair"? Waarom kom jij niet met iets leuks dan? of iets creatiefs? Onee..dan word het ordinair. Sjongejonge zeg..Ik denk dat ik maar een pak zure colamatten opentrek. Dan geniet ik er tenminste nog van.
Als jullie vaak uit eten gaan zou ik thuis heerlijk voor hem gaan koken, leuk jurkje aan, flesje wijn.

Je geeft aan dat hij niet naar Parijs of de zee wilt, geen romanticus dus? Misschien kaarsjes aan thuis om er toch een tikje romantiek in te gooien.

Als je nu over-de-top gaat met een cadeau leg je de lat wel erg hoog voor volgend jaar!
Nog meer tips:

-Maak een collage van alles wat jullie beiden leuk vinden/afgelopen jaar hebben gedaan inclusief koppende teksten en lijst het in.

-Verwendagje sauna samen

-Ga samen een chocolade bonbon workshop doen

-Brugge is niet ver (trein) en een mooie romantische plek om te bezoeken en te overnachten en kun je genoeg musea bezoeken

-Huur een eilandje (lakonia) met champagne

-Ga overnachten in een romantische B&B boot of stulpje in een mooi gebied of een leuke stad.
quote:barones schreef op 03 januari 2013 @ 20:55:

Maak of haal lekkere hapjes bij de traiteur en word zelf het dinee! Drappeer de hapjes op je eva kostuum met het toetje op de bever. Succes! de bever? sorry hoor.
Lekker weekendje weg samen. Spullen kunnen stuk, kwijt, gestolen. Herinneringen kan niemand jullie afnemen. Nja ok behalve meneer Alzheimer.
quote:vosje78 schreef op 03 januari 2013 @ 21:39:

[...]

de bever? sorry hoor.Nou, ben blij dat nog iemand erom kan lachen
quote:dorien_ schreef op 03 januari 2013 @ 20:32:

Hij is 24 en ik beschik niet over een rijbewijs dus ik kan hem ook al nergens mee naartoe nemen.. Iemand ideetjes?Huh? Alle bussen, treinen en trams zijn stuk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven