Vinkjes facebook bericht

04-01-2013 11:22 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Via facebook heb ik een prive bericht gestuurd naar iemand die niet mijn vriend is. Dit is al een paar dagen geleden en nog steeds staat er niet dat vinkje wat je krijgt als het gelezen is. Maar er staat een soort pijltje. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat deze persoon het nog niet gelezen heeft, lijkt mij alleen wat onwaarschijnlijk.

Daarna heb ik een prive bericht naar iemand anders gestuurd, die ook mijn vriend niet is en hier is precies hetzelfde! Kan je dus alleen maar berichten sturen naar iemand die je vriend is? Of hebben ze beiden hun berichten niet gelezen?
.
Je kan gewoon berichten sturen die iemand die niet je vriend is. En ook dan komt er te staan 'gelezen om zo-en-zo laat'.
Ik heb nog nooit een vinkje gezien bij een FB bericht eigenlijk.

Maar berichten naar niet-vrienden komen vaak in die andere postbus terecht. Niet Postvak In, maar Overige.

En daar kijk ik ook zelden in...
Krijg je dat alleen te zien dan als je op de pc zit of messenger op je telefoon hebt? Ik heb alleen die fb app want zit niet zoveel met mijn laptop. Maar ik zie helemaal niks staan alleen dat uitgaande pijltje zeg maar dat mijn bericht is verstuurd! En die berichten staan wel in mijn gewone postvak zeg maar.

Op de app staat dat pijltje gewoon voor je bericht. Snap het gewoon niet want volgens mij zijn zij redelijk actief op facebook.
.
Je kunt je FB zo instellen dat vreemden je geen berichten kunnen sturen. Zal in jouw situatie het geval zijn denk ik.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 11:40:

Krijg je dat alleen te zien dan als je op de pc zit of messenger op je telefoon hebt? Ik heb alleen die fb app want zit niet zoveel met mijn laptop. Maar ik zie helemaal niks staan alleen dat uitgaande pijltje zeg maar dat mijn bericht is verstuurd! En die berichten staan wel in mijn gewone postvak zeg maar.

Op de app staat dat pijltje gewoon voor je bericht. Snap het gewoon niet want volgens mij zijn zij redelijk actief op facebook.

Ik zie die postbus 'Overige' alleen op mijn laptop.

Daar staan berichten in van volslagen onbekenden inderdaad.
@Philein.. Zou idd wel kunnen ja ! Maar volgens mij krijg je dan niet eens de mogelijkheid om een bericht te sturen. Heb wel eens bij mensen alleen de optie 'vriend toevoegen' gezien maar geen bericht sturen. En er is ook geen andere optie dan om ze te benaderen zeker?

@Vinyl. Via de gewone site op mijn telefoon kan ik het ook zien maar daar staan verder geen nieuwe berichten in. Best vreemd. Het is de enige manier hoe ik hen kan benaderen, dus wel jammer dit.
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 11:56:

@Philein.. Zou idd wel kunnen ja ! Maar volgens mij krijg je dan niet eens de mogelijkheid om een bericht te sturen. Heb wel eens bij mensen alleen de optie 'vriend toevoegen' gezien maar geen bericht sturen. En er is ook geen andere optie dan om ze te benaderen zeker?

@Vinyl. Via de gewone site op mijn telefoon kan ik het ook zien maar daar staan verder geen nieuwe berichten in. Best vreemd. Het is de enige manier hoe ik hen kan benaderen, dus wel jammer dit.

Dan is het hopen dat zij er ook in kijken en jouw berichtje zien.

En inderdaad: bij sommige mensen staat het uit, dus hij is wel verzonden, alleen moeten ze maar net weten van die andere postbus...

Kun je niet gewoon een vriendenverzoek verzenden?
Als het zo belangrijk is, waarom dan niet gewoon als vriend toevoegen?

Kun je later desgewenst weer terugdraaien.
@Vinyl. Aha vandaar, ik begreep je verkeerd haha. Ja dat zal dan inderdaad het geval zijn dat zij daar niet in kijken!

Ja kan wel maar is een beetje raar haha. Ze zullen vast niet begrijpen waarom ik dat stuur laat staan accepteren!
.
Voorheen kon je een bericht mee zenden volgens mij als je iemand wilde toevoegen. Maar dat is nu zeker niet meer?
.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig!
Hahah naar wat? wie deze mensen zijn waar ik berichten naar stuur?
.
ja, en waarom ze je niet accepteren.

bericht meesturen kan nog steeds vlgs mij
Ik heb even gekeken, heb ook een onbekende een bericht gestuurd. Bij mij staat er helemaal niks onder.
Haha tsja.. wie het zijn kan ik niet echt zeggen. Niet veel mensen zullen het begrijpen.

@Frizzy. Bij die facebook app heb je bovenaan mogelijkheden om te kijken naar vriendschapsverzoeken, berichten en je meldingen. Als je dan daar op die berichten klikt zie ik wel een pijltje staan.
.
Ik heb ook het pijltje ontdekt!
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 12:46:

Haha tsja.. wie het zijn kan ik niet echt zeggen. Niet veel mensen zullen het begrijpen.

. .
Of het bericht staat bij overige berichten te staan. Eerste bericht krijg je niet op een smartphone o.i.d.

Heb ik ook gehad, zag een ontvangen bericht pas na 3 weken op m'n laptop ?
Hahah maakt verder toch niet zoveel uit? Baal nu wel :(
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 12:46:

Het is je ex! Het is je ex! Ja he?! Ha!

Ennieweej; ik heb ook een berichtje gestuurd naar een lekker ding die hier met oud en nieuw was . Nog steeds niks terug, en ik doe niet aan vriendschapsverzoeken. Dus helaas..
@mps10. hmm dat is ook wel heel vreemd ;s moet maar op een andere manier contact zien te vinden denk ik.
.
Nee het is niet mijn ex, maar je komt in de buurt ;)

Als ik mijn ex wil benaderen dan sms ik hem wel. En hij heeft mij geblokkeerd op fb dus kan hem sowieso niks sturen ;)

Hmm maar dat is toch jammer :( je wilt toch een antwoord?! kijk jij kan heus een vriendschapsverzoek versturen
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 13:04:

Nee het is niet mijn ex, maar je komt in de buurt ;)

Als ik mijn ex wil benaderen dan sms ik hem wel. En hij heeft mij geblokkeerd op fb dus kan hem sowieso niks sturen ;)

Hmm maar dat is toch jammer :( je wilt toch een antwoord?! kijk jij kan heus een vriendschapsverzoek versturen

Ahaa een nieuwe vlam dan? Hahha

Ja kan ik doen maar wil ik niet. Ik wil geen vrienden op FB.

Ik heb FB aangemaakt voor andere doeleinden.....
Haha ook geen nieuwe vlam zo snel ben ik niet hoor.

Hmm oke, dan maar hopen dat je wel een reactie terug krijgt
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven