... endorsed you, LinkedIn
zaterdag 5 januari 2013 om 10:08
zaterdag 5 januari 2013 om 10:19
De waarde van endorsen is idd niet zo groot. Het zegt eigenlijk alleen dat mensen weten dat jij je met "X" bezig hebt gehouden, maar niets over hoe goed of slecht je er in bent.
Als je iemand endorsed, dan krijg je allerlei suggesties waarmee je heel snel anderen kunt endorsen. LinkedIn stelt dan de vraag "weet lid Y iets van vaardigheid X? Als je op ja klikt, dan heb je die persoon dus al geendorsed.
Als je iemand endorsed, dan krijg je allerlei suggesties waarmee je heel snel anderen kunt endorsen. LinkedIn stelt dan de vraag "weet lid Y iets van vaardigheid X? Als je op ja klikt, dan heb je die persoon dus al geendorsed.
zaterdag 5 januari 2013 om 11:29
Ik zou juist wél mensen willen endorsen, maar ik kan de hele functie niet eens vinden terwijl ik wel de nieuwe profiellayout heb.
Ik schrijf ook altijd een recommendation bij mensen die ik serieus meen, dan wil ik ze gewoon dat compliment mee geven. Over het algemeen krijg ik géén recommendation terug (dus het is niet voor wat hoort wat).
Ik schrijf ook altijd een recommendation bij mensen die ik serieus meen, dan wil ik ze gewoon dat compliment mee geven. Over het algemeen krijg ik géén recommendation terug (dus het is niet voor wat hoort wat).