Afscheidskado bij emigratie
zaterdag 5 januari 2013 om 20:08
Als je met veel bent en dus in staat bent een groot cadeau te kopen, dan misschien denken aan iets dat ze daar niet zullen kopen omdat ze eerst de essentiele dingen zullen moeten aanschafffen maar wat wel leuk is? Ik roep maar wat hoor maar bijvoorbeeld (geld voor) een bootje, surfplank, bbq, zwembad, quad, schommelbank voor op de veranda etc. Kun je daarnaast voor een paar tientjes een fotoboek of canvasdoek laten printen.
zaterdag 5 januari 2013 om 20:51
dinsdag 22 januari 2013 om 17:16
Ik zou een persoonlijk filmpje maken. Korte interviewtjes, persoonlijke wensen, het filmen van de buurtsuper, de school, het huis, alle plekken waar ze graag uithingen, vriendjes van de kinderen die een zelfgemaakt liedje zingen, etc, etc. etc.
wees creatief! Persoonlijke cadeau's zijn toch vaak het allerleukst. Bovendien hebben ze zo altijd een aandenken aan jullie en het is een leuk tijdsdocument. Je kunt het op internet zetten (beveiligde site) en dan hoeven ze het niet met zich mee te slepen.
geldbedrag is leuk, zou ik storten, kunnen ze er ter plekke wat voor kopen.
wees creatief! Persoonlijke cadeau's zijn toch vaak het allerleukst. Bovendien hebben ze zo altijd een aandenken aan jullie en het is een leuk tijdsdocument. Je kunt het op internet zetten (beveiligde site) en dan hoeven ze het niet met zich mee te slepen.
geldbedrag is leuk, zou ik storten, kunnen ze er ter plekke wat voor kopen.
dinsdag 22 januari 2013 om 17:30
Dat kookboek idee is erg leuk!
Gewoon geld storten zou ik niet doen. Saai en het lijkt alsof je je er makkelijk af maakt. Een cadeau blijft een echte herrinnering, geld gaat op en vaak wordt vergeten waaraan.
Misschien typisch hollands dingen in een mand erbij doen. Heb ik gedaan toen vrienden naar Frankrijk gingen, maar wij waren maar met ons tween.
Foto van jullie allen in een mooie lijst?
Gewoon geld storten zou ik niet doen. Saai en het lijkt alsof je je er makkelijk af maakt. Een cadeau blijft een echte herrinnering, geld gaat op en vaak wordt vergeten waaraan.
Misschien typisch hollands dingen in een mand erbij doen. Heb ik gedaan toen vrienden naar Frankrijk gingen, maar wij waren maar met ons tween.
Foto van jullie allen in een mooie lijst?