App maken

05-01-2013 21:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben eigenlijk wel benieuwd. Wie van jullie heeft er toevallig zelf een app gemaakt? Volgens google schijnt het niet heel erg moeilijk te zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of het extreem moeilijk is e.d.
Een 'goede' app maken is onmogelijk als je geen programmeur bent en als je geen designer in dienst hebt.

Een simpele app maken die een scheet laat als je op een knopje drukt kan iedereen. Nouja, je moet wel een beetje verstand hebben van computers.

Edit: Had je een leuk idee voor een app?
Ik ga over twee weken een workshop doen :-) Maar volgens mij gaat er nog wel wat tijd in zitten voordat je het echt kunt!
Zijn daar serieus workshops voor?
Ik denk het niet, dit is vanuit een...groot bedrijf georganiseerd.
Maar die worden voor de programmeurs georganiseerd? Of mag iedereen daar aan deelnemen?
.
quote:oddjobx schreef op 05 januari 2013 @ 23:49:

Wat moet ik daar nu van denken, Muloza?

Ben je nu in haar geinteresseerd of in de apperititis?

Of zie je een nieuwe nerd opstaan?

Nee. Ik heb naast mij al een nerd zitten. quote:

Enne, Muloza, je laat me hier wel klooien....

Ga jij ´t nou doen, of zullen we ze maar aan laten modderen?

En waar klooien?

Ik ben tegenwoordig niet meer zo into de telefonie. En jij bent veel beter op de hoogte van alle verschillende versies van Android.
Ik heb een aantal apps gemaakt en ik vind het niet moeilijk. Maar ja ik ben al 20 jaar programmeur...

Er zijn inderdaad eenvoudige oplossingen voor zeker voor android maar dan heb je niet meer dan een als app verpakte mobiele site.
Muloza, voor iedereen. Maar ik zit in een bepaald netwerk waar vaker dat soort dingen worden georganiseerd/aangekondigd.
quote:Muloza schreef op 05 januari 2013 @ 21:55:

Een simpele app maken die een scheet laat als je op een knopje drukt kan iedereen. Nouja, je moet wel een beetje verstand hebben van computers.

Edit: Had je een leuk idee voor een app?Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.
quote:ikke1988 schreef op 06 januari 2013 @ 15:36:

[...]

Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.Wil je een hint geven? Doe ik je wel vertellen of het technisch makkelijk of moeilijk is.
Het heeft iets met het vergelijken van diensten te maken. Dus bekijken welke dienst aantrekkelijker voor iemand is. Hoop dat dit duidelijk is. ;)
Wat het eerste in mij opkomt: Dit is niet aantrekkelijk op een mobile device. Als ik iets wil hebben en dat wil vergelijken wil ik dat rustig en gemakkelijk op een desktop kunnen doen.

Just my 2 cents.
Het lijkt mij ook lastig, omdat je de data van andere aanbieders moet gebruiken.
Je kan eens kijken of appmobi iets voor je is. Je kan daarmee een app maken voor zowel iphone als android. Enige technische kennis is wel vereist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven