App maken
zaterdag 5 januari 2013 om 21:55
zondag 6 januari 2013 om 00:01
quote:oddjobx schreef op 05 januari 2013 @ 23:49:
Wat moet ik daar nu van denken, Muloza?
Ben je nu in haar geinteresseerd of in de apperititis?
Of zie je een nieuwe nerd opstaan?
Nee. Ik heb naast mij al een nerd zitten. quote:
Enne, Muloza, je laat me hier wel klooien....
Ga jij ´t nou doen, of zullen we ze maar aan laten modderen?
En waar klooien?
Ik ben tegenwoordig niet meer zo into de telefonie. En jij bent veel beter op de hoogte van alle verschillende versies van Android.
Wat moet ik daar nu van denken, Muloza?
Ben je nu in haar geinteresseerd of in de apperititis?
Of zie je een nieuwe nerd opstaan?
Nee. Ik heb naast mij al een nerd zitten. quote:
Enne, Muloza, je laat me hier wel klooien....
Ga jij ´t nou doen, of zullen we ze maar aan laten modderen?
En waar klooien?
Ik ben tegenwoordig niet meer zo into de telefonie. En jij bent veel beter op de hoogte van alle verschillende versies van Android.
zondag 6 januari 2013 om 15:36
quote:Muloza schreef op 05 januari 2013 @ 21:55:
Een simpele app maken die een scheet laat als je op een knopje drukt kan iedereen. Nouja, je moet wel een beetje verstand hebben van computers.
Edit: Had je een leuk idee voor een app?Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.
Een simpele app maken die een scheet laat als je op een knopje drukt kan iedereen. Nouja, je moet wel een beetje verstand hebben van computers.
Edit: Had je een leuk idee voor een app?Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.
zondag 6 januari 2013 om 15:50
quote:ikke1988 schreef op 06 januari 2013 @ 15:36:
[...]
Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.Wil je een hint geven? Doe ik je wel vertellen of het technisch makkelijk of moeilijk is.
[...]
Denk dat ik wel een goed idee heb maar wat het is ga ik natuurlijk niet vertellen. Was benieuwd of het makkelijk te maken is maar had ook wel verwacht dat je er wat verstand van zaken nodig hebt.Wil je een hint geven? Doe ik je wel vertellen of het technisch makkelijk of moeilijk is.