Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Jeetje Eindeloos!

Ongelooflijk toch zoiets!

Wat mankeert die mensen daar bij jullie? Hier gaat het eigenlijk altijd goed met de honden. Als ik ergens loop met de mijne, en hij loopt los, en ik zie iemand aangekomen met een aangelijnde hond, roep ik 'm altijd bij me en maak 'm vast. Als ik iemand zie met een hond die losloopt, laat ik de mijne ook los lopen. Het gaat er hier allemaal gemoedelijk en vanzelfsprekend aan toe (misschien omdat het een dorp is? Weet natuurlijk niet waar jij woont.) Gelukkig dat je kleintje er deze keer niets van heeft meegekregen!

Als tegenwicht voor die honden even iets heel anders:

Hier vandaag heel down to earth bezig geweest met huishoudelijke dingen zoals stofzuigen dweilen was en dat soort dingen. En lezen tussendoor. En lopen met de hond tussendoor. En met niemand praten, behalve met man. Even bijkomen hoor!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heerlijk EVrouw, daar is de zondag een uitermate geschikte dag voor !

Nee, ik weet ook niet wat die lui bezielt.

Wat jij beschrijft, gaat er heel wat gemoedelijker aan toe.

Fijn om te horen.

Tot voor kort liep ik echt voor de lol, met mijn snuiten.

Echter, het lachen vergaat mij zo wel.

Ik glitter maar even.......

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
'n Avond ladies!

Ik heb jullie schandalig verwaarloosd, ik weet. En ik heb nog geeneens bijgelezen maar ik móet even een bijzonder glitterwaardig bericht kwijt.

Mijn lievelingsex over wie ik hier al eerder schreef is vader geworden!!! En zo moeizaam als het bevruchtingsproces verliep zo soepel is de bevalling verlopen en kindje is ook helemaal gezond met alles erop en eraan!!! Zó leuk, zo'n Trotse Vader aan de telefoon te horen die vroegah nooit of te nimmer kinderen wilde . En hier thuis is het nu ook een beetje feest.

Nog even glitteren, en dan ga ik es bijlezen.

Wat een ontzettend leuk bericht.

Dàt verdient een glitter,

V A N H A R T E, lieve Lady.......

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jemig Eindeloos, wat een mongolen daar bij jullie (vergeef me de woordkeus). Maar als dit al het derde bijtincident was ligt het natuurlijk niet aan PM, hooguit aan die %$#& pitbull of liever gezegd aan zijn/haar *#$%@ baasje. En het ligt al helemaal niet aan jou, ik bedoel dat je PM misschien nog niet helemaal onder appél hebt lijkt me niet verwonderlijk met haar achtergrond. Baasje hoort gewoon zijn *&$#% pitbull onder controle te hebben, klaar.

Tssss.

Een glitter voor PM:

En eentje voor jou:

Dankjewel lieve schat,

En nu lekker een feestje vieren, ik word helemaal blij, van een gezonde baby.

Een mens kan zich niks mooiers wensen.

Ik ga weer loooossssss..................

Helemaal mee eens. Daarom een plaatje:

Wat een beeldje EVrouw............
Eindeloos, wat vind ik 't sneu voor PM dat ze weer is aangevallen.

Wat een vreselijke mensen met dito honden wonen er bij je in de buurt. Kan me voorstellen dat je zoon heel kwaad werd. Kijkt hij wel een beetje uit met van die rare lui.

Een pitbull die 3 x bijt, je moet er toch niet aan denken. je hebt nog geluk gehad (als je 't geluk kunt noemen) zo'n hond kan behoorlijk doorbijten.

lady-V, wat leuk voor je ex. maar vooral wat goed dat jullie zo met elkaar omgaan.

Ik kwam bij 't zoeken naar een baby-glitter jullie plaatjes tegen en deze.

Deze is zo erg dat ie wel even moet:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Haha, dank jullie dames. Ik zal de plaatjes doorsturen .

@Leo: goed dat je niet naar dat familiefeest gegaan bent, wat niet gaat gaat niet he. Wel klote dat je zo'n pijn hebt... wanneer krijg je die nieuwe heup eigenlijk? Het wordt wel eens tijd zo te lezen.

@EV: lees ik het nou goed en moet ik binnenkort de Vriendin kopen? Zal de eerste keer niet zijn hoor... voor het goeie doel doe ik het graag .

@Drammert: hoe is het met het pootje? Dat wordt ook een liedje zeg...
Oh Gatti, wat een heerlijk over-the-top plaatje!

Hoe istie met jou? Nog steeds opgelucht dat 2012 voorbij is?

Zo stoer is het niet hoor, dat ex en ik zo met elkaar omgaan. We zijn immers nooit kwaad geweest op mekaar, en sex is ook niet alles he. En dat soulmates gevoel is gewoon gebleven. Wat ik eerder stoer vind is dat mijn man en zijn vriendin dat zo gemakkelijk hebben geaccepteerd, we zijn gewoon een gezellig vriendengroepje geworden en dat is wel heel bijzonder vind ik.

Nog even stuiteren: zaterdag gaan dochter en ik op kraambezoek! Ze wonen nogal een end weg, dus meestal maken we er een logeerpartij van met de hele familie maar dat lijkt me nu even niet zo handig . Dat wordt dus voor mij en dochter een dagretourtje Breda (ze houdt erg van treinen), en zoon gaat lekker met papa naar Ballorig... hebben die twee koters ook een leuke middag .
Haihai, kuskus.. heb niet veel tijd. Man wil weer achter pc want volgt een pingpongebeuren in London (waar een vriend van hem aan meedoet) Feessie was leuk (ik durf ook niet anders te zeggen, want ze blijken nog mee te lezen ) voetje doet het goed. Net lekker in de sauna geweest en op tijd naar bed. Wekker loopt weer om 6 uur af en 5 kwartier later moet ik écht op de fiets zitten

LadyV, leuk van dochter van ex en dat jij daar dan met je dochter heengaat (ben wel een beetje benieuwd waar jij nou woont )

Eindeloos, ongelooflijk wat jij nu weer meemaakte Gelukkig liep het goed af. Toch sneu voor de pit, vind ik dan weer, maarja.. Is trouwens dan een lookalike he.. echte pits lopen er niet meer rond.

Hoop dat Lé's dag ook goed was?

Toedels

Later is nu
Meiden, wat een hoop gebeurtheden weer!

Eindeloos, wat zul je geschrokken zijn! Arme PM, haar blijft *lelijke blasfemische vloek* ook niks bespaard! En dan je zoon als held, heel goed dat hij zich niet afbuffelen maar ingreep. Ik had het niet gedurfd maar had dan weer wel erg van mezelf gebaald daarna. Wat mankeert mensen toch om zo'n hond niet zo af te richten dat hij geen andere honden bijt, of anders een muilkorf om. Dit kán toch niet?!

Echt vreselijk.....

Lady-V, wat een enig nieuws! Echt leuk als je zo blij kunt zijn voor een ex. Super!

Gatti, het rotte is dat ik nu beddengoed heb wat ik zélf niet zo mooi vind en wat Wé niet mooi vindt en als hij het dan tóch niks vindt allemaal had ik beter PIP kunnen nemen, dat vind ík dan tenminste nog prachtig hahahaha!

Jouw dekbed is beeldig, echt.

Droompje, hoe is het met de voet?

Elmer, wat staat er vandaag op 't program?

Hier is de vakantie definitief voorbij. Kind gaat zo naar school, de kerst is opgeruimd, en ik kan lekker aan de slag hier in huis. Het was een drukke maar hele fijne vakantie. Ik zal Wé zo missen. Die is gewoon weer in Duitsland komende nacht. Bah. Maar goed, zo gaat dat.

Vanaf morgen wil ik weer sporten. Vandaag moet ik te veel in huis, doen. Én sporten en veel doen hier gaat niet samen. Dus dan morgen maar beginnen weer. Ik ga goed voor mezelf zorgen, dat ben ik waard en daar heb ik zin in.

Zo!

Nog even zo'n schattig, lekker fout glitterplaatje, gewoon omdat ik er blij van word!

Maandag na de kerstvakantie, die me zo doet terugdenken aan tien jaar geleden, toen ik in dat grote gat viel: geen kinderen, geen werk. Wat is er veel gebeurd in die afgelopen jaren, en wat kan ik me dat gevoel van toen nog goed herinneren. Als de dag van gisteren. Nu zit ik hier dus weer, zo van: wat ga ik doen, dit jaar? Qua werk? Dat de kinderen weg zijn en niet terugkomen, dat is een feit... maar ik hoop zo erg dat ik ze dit jaar ga zien. IRL zien, zodat ik kan zien en voelen of ze me werkelijk niet meer moeten of willen kennen.

Man is weer aan het werk vandaag, gelukkig komen er over een half uurtje twee vriendinnen van me, is tenminste even goede afleiding op deze dag. Iemand vroeg naar de Vriendin: het komt in nr. 5, maar ik hou jullie wel op de hoogte. Ik dacht zelf trouwens dat het eerder zou zijn. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met de foto's (die zie ik niet vantevoren, interview heb ik wel al gelezen).

Is je man de hele week in Duitsland, Leo?
Nu ik toch bezig ben, nog eentje.

Och Elmvervrouw, een leegtie die altijd blijft

Ik zit op een nieuwe werkplek en eigenlijk weet niemand echt goed nog wat ik moet doen. Reorganisatie, allemaal nieuwe mensen, afdelingen samengevoegd. Ik zat hier vroeger ook, maar van al die dingen die ik toen had liggen, is er natuurlijk niets meer, qua werk. Dat moet weer komen. Dus.. Wil het bureau wel verschuiven, maar moet nog weten of dat met aansluitingen kan.

Het goede nieuws: ik kan op Viva

Goed om rustigaan te beginnen Leo!

Voetje doet het goed. Ziet er nog wat engig uit aan de onderkant, dus daar kijk ik maar niet naar.

Eindeloos al een beetje bekomen van de schrik van gisteren?

Later is nu
Jeetje Elmervrouw, ik ken jouw verhaal niet maar kan me er iets bij bedenken.

Ik hoop dat 2013 voor jou een heel fijn jaar wordt met duidelijkheid, veel kracht en de mogelijkheid om je kinderen vast te kunnen houden.

Voor iedereen wens ik veel kracht, voor pijnlijke heupen, wennen aan nieuwe werkplekken, arme kleine aangevallen hondjes, wat ook nog meer.

Lady-V, jou las ik altijd als een heel krachtige vrouw. Gisteren las ik jouw verhaal in 't pester-topic, wat vond ik dat vreselijk om te lezen. Hoewel je volgens mij al heel krachtig bent wil ik je graag nog wat extra toewensen. (ik hoop niet dat je dit vervelend vind.)

Ik ga ervan uit dat 2013 mijn jaar gaat worden en hoop dat voor jullie allemaal ook!

(sorry sentimentele bui)

Wat een mooie glitters Gatti
Later is nu
Dag glitters,

Ik heb vanmorgen een ongeluk gehad en het was mijn schuld ook nog. Ik zag iemand van rechts op een scooter niet aankomen op een kruising.

Het slachtoffer en ik hebben inmiddels contact gehad, hij is er op wat kneuzingen na goed vanaf gekomen.

Het was een kennis van me, die ik aanreed, waar ik met een vriend vandaag koffie wilde gaan drinken. Hém reed ik aan en mijn vriend kwam vijf minuten na het gebeurde toevallig langsrijden en heeft me opgevangen terwijl de politie en de ambulance voor het slachtoffer kwamen.

Nu kan ik niet ophouden met rillen en trillen van de naschok.

Wat is dit vreselijk.
och Leo wat vervelend!! Supererg lijkt me dat!

Ik heb wel eens mensen net niet aangereden, en daarvan zat ik al te trillen. En dan ook nog een bekende. pf..

Hier, hij glittert niet maar voor jou

Later is nu
Later is nu

Hallo lieve allemaal,

Ik begin met een heule dikke pakkerd voor jullie allen,

Fijn dat je vriendinnen er zijn, Elmervrouw.

Tja, weer zo'n gewone maandag, in het gewone leven.

En dan nog zo'n troosteloze dag.

Morgen ga ik ook weer sporten zwemmen,Lé, met jongste.

Harstikke dure jaarkaart hier,al zou ik het maar doen voor het '' zonde'''

Mijn enige hoogtepunt van vandaag is '' t Schaep in Mokum'' vanavond.

22.10 Nederland 1 voor de liefhebber.

De jaren 80 zijn nu aan de beurt. Ik verheug mij zo!

Nou, fijne dag lieve schatten,
Och Lé, toch, zie je bericht pas net.

Geen persoonlijke ongelukken?

Dit zijn nou van die akelige dingen, waar je dus niet op zit te wachten.

En die papierwinkel erbij.

Maar het voornaamste is, dat er geen letsel is.

Sterkte ermee, wijffie,
He bah Leo, wat zul jij geschrokken zijn. Ik hoop dat je weer een beetje rust hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven