een oude pasfoto
maandag 7 januari 2013 om 00:02
Ik had een pasfoto van mezelf toen ik 13 jaar oud was aan een vriendin gegeven waar ik nu geen contact mee heb (ruzie). Laatst zocht ik het hele huis door en hoopte dat ik er nog een paar had liggen (ik had een vel met 6 dezelfde fotos die je dan kon uitknippen), maar opeens herrinerde mijn moeder zich weer dat ze die allemaal had weggegooid. Het is niet dat ik er verdrietig om ben ofzo, maar het idee dat een meisje waar ik ruzie mee heb een pasfoto van mij heeft die ik niet heb (en waar ik best lelijk op sta, wist die dag niet dat er schoolfotograaf was) bezorgt me een 'onrustig' gevoel. Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
En aub alleen serieuze reacties.
En aub alleen serieuze reacties.
maandag 7 januari 2013 om 00:15
Waarom word je onrustig omdat zij een oude foto van je heeft? Ben je bang dat ze hem uit wraak laat plaatsen in het plaatselijke snufferdje, met een lullige opmerking erbij? Of dat ze je foto voor voodoo-praktijken gebruikt?
Waarschijnlijk is ze allang vergeten dat ze dat ding ergens heeft, of heeft ze hem al weggegooid. Laat het los!
Waarschijnlijk is ze allang vergeten dat ze dat ding ergens heeft, of heeft ze hem al weggegooid. Laat het los!
maandag 7 januari 2013 om 00:17
maandag 7 januari 2013 om 00:26
Het gaat mij er niet om dat ik er lelijk op sta of wat dan ook, maar het rare gevoel die ik erbij krijg als ik eraan denk. Ik heb Dan zo een 'hebben' gevoel omdat ik van mijn 13de ook niet zoveel fotos heb, en al helemaal geen pasfotos heb vind ik het raar dat zij die wel heeft. Maar ja, het zal wel weer overgaan hoop ik. En btw, ik kan ze niet terug vragen, heb geen contact meer met haar en wil het ook zo houden. Het is ook erg lullig om Dan weer contact op te zoeken voor zoiets..