Nieuwe camera kopen.
maandag 7 januari 2013 om 12:11
http://www.kieskeurig.nl/ ... bezorgen/1046296/#prijzen
Ik zoek een nieuwe camera zoiets als hier hierboven maar ik heb er niet zoveel verstand van.
Waar moet ik op letten?
Belangerijk is nachtfotos, dagfotos en Full-HD filmen.
Prijsklasse 100 tot 250 euro.
Welke camera raden jullie mij aan.
Ik zoek een nieuwe camera zoiets als hier hierboven maar ik heb er niet zoveel verstand van.
Waar moet ik op letten?
Belangerijk is nachtfotos, dagfotos en Full-HD filmen.
Prijsklasse 100 tot 250 euro.
Welke camera raden jullie mij aan.
maandag 7 januari 2013 om 12:21
Ik had de voorganger van bovenstaande camera, de Panasonic Lumix DMC-TZ10. Ik was er op zich heel tevreden over, inmiddels ben ik gewend om foto's te maken met een digitale spiegelreflexcamera en die foto's zijn wel een stuk mooier, maar voor een compactcamera vond ik de Panasonic wel fijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 7 januari 2013 om 13:17
qua compact camera ben ik altijd erg weg geweest van Sony en Canon.. Daar zijn er ook verschillende van die goed uit testen komen.
Ik heb nu een spiegelreflex (Nikon) maar mijn vorige compact was een sony, mijn dochter heeft een Canon en beiden compacten maken mooie foto's. Ik neem ze nog regelmatig mee als mijn SR niet mee kan vanwege formaat..
Ik heb nu een spiegelreflex (Nikon) maar mijn vorige compact was een sony, mijn dochter heeft een Canon en beiden compacten maken mooie foto's. Ik neem ze nog regelmatig mee als mijn SR niet mee kan vanwege formaat..