ernstig dilemma

07-01-2013 21:51 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een ernstig dilemma, ik heb visite. Die blijven slapen. Nu ligt er in het keukenkastje een zak chips. Die moet ik hebben. Nu. Maar mijn trap naar boven is in de woonkamer. Hoe krijg ik die zak naar boven? Wachten is geen optie, ik wil de zak namelijk zo snel mogelijk naar boven hebben, en een deel slaapt beneden. Delen is ook geen optie. En onder mijn shirt kan ook niet.

Help.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Slapen ze nu al?
Wat een toestand trouwens
Nee.
Heb je de wasmachine niet beneden? Met stapel was heen en weer, daartussen de chips?
doe net alsof je wat opruimt, smokkel een tas richting de chips en voila
Slechte planning!

Kun je doen alsof je een mand vol wasgoed van beneden naar boven neemt? Kun je daar die zak in verstoppen.

Sterkte!
Oh, ik ben al mosterd. :-)
Vuilniszak met was, en daarin verstoppen?
Ja maar dat kan technisch niet, mijn keuken ligt namelijk achter de woonkamer, is erg raar als ik met een tas eerst naar de keuken loop en dan naar boven. Wasmachine staat op de derde verdieping.
Of als de wasmachine juist bovenstaat: de handdoeken van je gasten en de keukendoeken wisselen, grote prop van maken en natuurlijk De Zak ertussen.
Snap het niet. Wil jij boven gaan zitten met je zak chips terwijl de visite beneden zit?
Hahahahahaha. Smokkelen in een mandje of zo. Ga naar boven en pak iets baby gerelateerd, flesje uitspoelen ofzo samen met iets waar je die zak in kan doen. Ga terug naar beneden . Even rommelen in d ekeuken en zak meenemen. Hopen dat niemand van het bezoek je even gezelschap wil houden of wil helpen natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ga anders in het keukenkastje zitten.
Naar buiten klimmen, beneden inbreken en via de regenpijp weer omhoog dan?
En afleiden, ondertussen net doen of je vast iets doet aan het ontbijt voor morgen.
quote:anoukies schreef op 07 januari 2013 @ 21:57:

Snap het niet. Wil jij boven gaan zitten met je zak chips terwijl de visite beneden zit?Ander land, andere tijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Net doen alsof je een vlekje in je dekbed hebt. Met je dekbed naar de kraan om zogenaamd het vlekje onder de kraan weg te poetsen. Zak in je dekbed verstoppen en snel weer naar boven.
Pak een bakje, schud daar wat chips in, geef dat aan je bezoek en neem de rest mee naar boven.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:Fame schreef op 07 januari 2013 @ 21:58:

[...]

Ander land, andere tijd.Oh zodoende.
Gewoon pakken. Je bent pas bevallen. Niemand verwacht rationeel en/of sociaal gedrag van je
heeeel zachtjes op je tenen naar beneden?
die titel!

Wasmand / handtas een optie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zak leegschudden in een pan/emmer. Zeggen dat je misselijk bent en een emmertje naast je bed nodig hebt voor het geval je moet kotsen.
Doe net alsof je slaapwandelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven