simlock vrije smartphone
maandag 7 januari 2013 om 21:04
Hallo,
Ik heb op dit moment nog een antieke telefoon, maar zit nu toch, na veel aandringen van de omgeving, me te oriënteren op een smartphone (ik schijn nogal wat te missen zonder whatsapp en wordfeud)
Ik bel ongeveer 10 minuten per maand mobiel , dus ik wil geen duur abbonnement. Dus dan kom ik al snel uit op simlock vrij (prepaid vind ik onhandig)
Ik heb begrepen dat Samsung de fijnste modellen heeft en de beste app store. Ik kijk daar dus nu voornamelijk naar. Ik wil max 150 euro uitgeven en kom dan voornamelijk de gio en de galaxy y tegen.
Iemand ervaring hiermee? Of andere ideeën? Bellen hoef ik nauwelijks met dat ding, whatsapp wel denk ik, wordfeud en af en toe wat op zoeken op internet, maar niet veel.
Iemand een leuke tip? En klopt het dat ik echt niet voor HTC moet gaan? Wellicht wel Nokia?
Ik heb op dit moment nog een antieke telefoon, maar zit nu toch, na veel aandringen van de omgeving, me te oriënteren op een smartphone (ik schijn nogal wat te missen zonder whatsapp en wordfeud)
Ik bel ongeveer 10 minuten per maand mobiel , dus ik wil geen duur abbonnement. Dus dan kom ik al snel uit op simlock vrij (prepaid vind ik onhandig)
Ik heb begrepen dat Samsung de fijnste modellen heeft en de beste app store. Ik kijk daar dus nu voornamelijk naar. Ik wil max 150 euro uitgeven en kom dan voornamelijk de gio en de galaxy y tegen.
Iemand ervaring hiermee? Of andere ideeën? Bellen hoef ik nauwelijks met dat ding, whatsapp wel denk ik, wordfeud en af en toe wat op zoeken op internet, maar niet veel.
Iemand een leuke tip? En klopt het dat ik echt niet voor HTC moet gaan? Wellicht wel Nokia?
maandag 7 januari 2013 om 21:49
Ik heb als noodtelefoon ooit een gio gehad. Ik vond het echt een ramp. Hij reageerde heel traag. Een sms intikken duurde echt een eeuwigheid, omdat ik al 6 letters verder was voordat dat toestel doorhad wat ik ingetikt had. Ook het verzenden ging moeilijk, omdat het touchscreen heel slecht reageerde. Er zat echt een vertraging van een seconden of 2 tussen en dan ben je zelf dus al 3 stappen verder met klikken terwijl je toestel nog ergens anders hangt. En ja, dan druk je allemaal dingen in die je weer niet moet hebben. Ik vond het echt een onding en heb hem terug gebracht naar de winkel. Maar goed, ik ben een iphone gewend en heb daar echt nooit klachten over. Heerlijk toestel en werkt altijd perfect. Voor mij niks anders meer iig.
maandag 7 januari 2013 om 21:57
maandag 7 januari 2013 om 22:31
Haha ik kom een paar keer per jaar in Duitsland. Mijn volgende bezoekje wil ik binnen een maand plannen.. Onderdeel daarvan wordt ook eerst de mediamarkt bezoeken
Had op tweakers gelezen dat iemand m daar ook gehaald had alleen via internet geven ze aan dat hij er niet direct is dus ik hoop dan op geluk! Schijnen toch leveringsproblemen te zijn...
Had op tweakers gelezen dat iemand m daar ook gehaald had alleen via internet geven ze aan dat hij er niet direct is dus ik hoop dan op geluk! Schijnen toch leveringsproblemen te zijn...
maandag 7 januari 2013 om 22:32
Wat Ivetje zegt was dus mijn ervaring met de Ace. Als je wat beters gewend bent, is het rete-irritant dat je telefoon traag reageert, en er weinig geheugen op zit waardoor hij na een paar apps al vol is. En dat bedoel ik met; geen volwaardige smartphone. Als je meerdere dingen tegelijk wil doen, foto's en muziek er op wilt zetten plus een lading apps, dan voldot dat ding gewoon niet.
maandag 7 januari 2013 om 22:54
Belsimpel is ordinair geld verdienen haha. Nee mediamarkt verkoopt m op internet en zover ik begreep ook in de winkel voor 400. Wel Duitsland.
En ja pffff van een mooie nieuwe telefoon kan ik zeker wel vrolijk worden sowieso beschik ik wel over een nerd gehalte haha! Lets buddy up haha.
En penelope lieve broer
En ja pffff van een mooie nieuwe telefoon kan ik zeker wel vrolijk worden sowieso beschik ik wel over een nerd gehalte haha! Lets buddy up haha.
En penelope lieve broer
woensdag 9 januari 2013 om 09:15
Ik ben inmiddels zover dat ik alleen nog twijfel tussen 2 toestellen:
De Samsung galaxy gio
De Samsung galaxy ace (1)
Reviews van beide toestellen zijn over het algemeen goed.
De ace is iets duurder, zo'n 30 euro. Geen idee waar dat aan ligt.
Iemand ervaring met deze toestellen?
Ik wil vandaag de knoop doorhakken.
De Samsung galaxy gio
De Samsung galaxy ace (1)
Reviews van beide toestellen zijn over het algemeen goed.
De ace is iets duurder, zo'n 30 euro. Geen idee waar dat aan ligt.
Iemand ervaring met deze toestellen?
Ik wil vandaag de knoop doorhakken.