'volgen'

09-01-2013 02:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een mogelijkheid om via iPhone of iPad een discussie te volgen? Ik mis deze optie echt aangezien ik graag meelees en af en toe zeker serieus wil reageren maar de tijd het dan niet toe laat en het topic dan voor later wil bewaren. Aangezien ik forum via m'n iPhone ben ik daardoor meestal al snel een topic kwijt..

Op iPad kun je je bij een reactie abonneren maar via mobiel niet. Soms wil ik dus enkel een stempel drukken zonder een (dan snelle) reactie te moeten plaatsen.

Wellicht dat hier al meerdere topics over lopen, dan mijn excuses, maar mobiel kan ik dat ook niet zien en ivm wisseling abonnement alles in één tijdelijk zonder internet thuis om het even zo te checken.

Hoor graag van jullie of de mogelijkheid bestaat, thanks.
.
@oddjobx: heel enthousiast de atomic web browser geïnstalleerd. Maar helaas weer alleen de mobiele site (iPhone). Zie ik iets over het hoofd?

Dankjewel alvast!
Atomic webbrowser kun je wel zo instellen dat ie de site weergeeft als bijv IE 9

Wieltje

Identity browser as

Internet explorer 9

Succes!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Ik hen hetzelfde "probleem". Heb nu in bladwijzers een tab Viva en daar oa het Vrekkentopic op. Dat synchroniseert dan niet op m'n iPad en de pc - dat is wel jammer

(Ik ben ook verschrikkelijk lui in volgen en meeschrijven, vandaar probleem tussen aanhalingstekens)
quote:ceetie schreef op 09 januari 2013 @ 06:57:

Atomic webbrowser kun je wel zo instellen dat ie de site weergeeft als bijv IE 9

Wieltje

Identity browser as

Internet explorer 9

Succes!

Het werkt!!

Dankjewel :-)
.
Oh.... Weet toch best wat van Apple. Maar dit is volledig nieuw voor me. Dank voor de uitleg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven