Ervaring tele2 sim only

09-01-2013 13:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen allebei overstappen naar tele2. We hebben nu allebei t- mobile en hebben nooit problemen met bereik. Ik heb begrepen dat tele2 via het t-mobile netwerk gaat, dus daar verwacht ik geen problemen. Wel vraag ik me af of je tussentijds kunt zien hoeveel beltegoed je hebt en of er vaak problemen zijn met hoge/rare rekeningen. En wat voor ervaringen er zijn met het overstappen naar tele2.

Alvast bedankt.
Ik heb geen sim-only maar wel een abonnement bij tele2. Prima ervaringen mee, nooit te hoge rekeningen. Netwerk loopt inderdaad via t-mobile. Je kunt tussentijds zien hoeveel beltegoed je nog hebt, maar dit kan helaas niet via een app, hiervoor moet je even chatten met een medewerker op de website van Tele2. Hier erg tevreden over tele2, en zeker ook omdat ze goedkoper zijn dan de concurrent.
Bedankt voor je reactie. Is dat chatten veel gedoe of kun je dat snel eventjes doen?

Ben wel blij dat je goede ervaringen hebt. Ik had even op internet gekeken, maar daar lees je alleen maar dramaverhalen (ook over andere providers trouwens), dus dan ga je wel wat twijfelen.

En ze zijn inderdaad goedkoop, vandaar dat we er ook willen overstappen.
Ik heb wel sim-only van Tele2. Mijn dochter trouwens ook. Nooit geen problemen mee gehad en het is goedkoop bellen en sms-en. Dus ik blijf bij Tele2.

Via *111# kan ik gewoon tussentijds beltegoed opvragen. Daarvoor hoef ik niet te chatten.
quote:megavega schreef op 09 januari 2013 @ 14:24:

Ik heb wel sim-only van Tele2. Mijn dochter trouwens ook. Nooit geen problemen mee gehad en het is goedkoop bellen en sms-en. Dus ik blijf bij Tele2.

Via *111# kan ik gewoon tussentijds beltegoed opvragen met mijn gsm. Daarvoor hoef ik niet te chatten.
Tele2 heeft toch ook een maandelijks opzegbare vorm? Zou die dan gewoon eens proberen
Het Viva forum is papaja.
Ik wil nooit meer iets met tele2 te maken hebben! Veel ervaring met verkeerde rekeningen. Soms een maand geen rekening en dan de volgende maand voor 2 maanden tegelijk van mijn rekening schrijven. En de klantenservice is een drama.

Dus ik zou t je afraden.
Bij mij werkt het niet, dat *111#, jammer! Het chatten is niet echt een gedoe hoor, het is hooguit 5 minuutjes werk. Ook sturen ze een smsje als je bijna over je tegoed heen bent.
Bedankt voor de reacties. Gelukkig niet allemaal negatief.

@ nymp klopt, dat kunnen we ook eerst proberen, je betaalt dan wel aansluitkosten, maar die zijn wel te overzien. En je loopt dan minder risico.

@ketricken das inderdaad niet echt ideaal.

@ megavega en leonie, goed om te horen dat jullie wel tevreden zijn.

Ik ga het hier nog even overleggen, maar ik denk dat ik wel ga overstappen. Ik durf nu de gok wel te nemen.
Hou er wel rekening dat de kosten bij een maandelijks opzegbaar abonnement hoger zijn dan bij een contract van 12 of 24 maanden.

Zie ook http://www.vergelijksimonly.nl/Tele2/

Verder komt Tele2 hardstikke goed uit als je een sim only gaat vergelijken.
Ik heb al bijna 8 jaar tele2. Eerst prepaid en nu al een aantal keer een abonnement. In februari ga ik overstappen op sim-only.

Ik heb nog nooit problemen gehad met tele2. Prima service, duidelijke en kloppende facturen, goedkoop en altijd en overal bereik. Niks op aan te merken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven