Meest overbodige topic van 2013

09-01-2013 16:16 32 berichten
Aangezien je ergeren een keuze is verkies ik mij te ergeren aan de meest overbodige topics

Ik nomineer alvast:

" mijn vriend huilt nooit "
Alle reacties Link kopieren
Dit topic maar gelijk dan.....overbodig.
quote:powervrouw schreef op 09 januari 2013 @ 16:17:

Dit topic maar gelijk dan.....overbodig. Humor!
Ik nomineer ook dit topic.
quote:Marloes85 schreef op 09 januari 2013 @ 16:21:

Ik nomineer ook dit topic.

Al iets minder humor

Ok, dan wijk ik af. Ik nomineer het moderator topic

En dit topic als tweede.
Spreuken 18:2
Alle HELP!!!!!! topics.

Altijd een storm in een glas water.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De 'Ben ik nu zwanger?!' topics. *pakt haar glazen bol erbij*
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Kan dit topic niet er op?
Leuk topic.

Ik ben nog even voorzichtig, niet wetende wat er nog aan topics komen gaat in 2013.

Gisteren was er wel een heel onbegrijpelijk topic, een man die iets met een vrouw van kantoor wilde en de vergelijking maakte met een Amazonespin?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Hmmm enorme pot mosterd zie ik.
Ik nomineer de KinderpijlerT
Ja arT, heel vaag topic is dat. Vandaag was er nog zo een, t ging echt nergens over.
quote:steel_schaapje schreef op 09 januari 2013 @ 16:34:

Ik nomineer de KinderpijlerTDas een complete afdeling
quote:steel_schaapje schreef op 09 januari 2013 @ 16:35:

Ja arT, heel vaag topic is dat. Vandaag was er nog zo een, t ging echt nergens over.

Ik vond het zo knap dat er gisteren toch nog reacties kwamen, terwijl ik de OP na vijf minuten nog niet ontcijferd had.

Eens met de kinderpijlerT.

Soms word ik door een pakkende topictitel uit de top 10 gelokt en dan blijkt het over zwangerschappen of kinderen te gaan.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
alle vragen over de huisartsenpost bellen in het weekend vind ik ook overbodig, wij zijn geen medici die hier over beslissen, beetje zelfstandig denken kan geen kwaad.
Nou datzelfde probleem heeft onze Tam! Ze zouden er een disclaimer voor moeten zeggen.
Red, vanwaar de strijdlustige ava?
Ja, manlief vond hem mooi als avatar én ik kon niet na de feestdagen van de kerstzooi afkomen in profiel.
Ja dat is heel logisch
Alle "ik heb al 6 weken nix van m gehoord en nu zie ik op Facebook dat ie andere vrouwen liked-zou ie mij nog leuk vinden" topics !!
Die man met zijn amazonespin vrouwtje vind ik ook vrij overbodig
Ik vond het topic vanmiddag van de die "gezette" vrouw die gekwetst was door de anesthesist over haar gewicht erg overbodig. TO ging meteen uit dr plaat bij reacties die dr niet aanstonden en liet vervolgens haar man (?) de kastanjes uit het vuur halen
Wie bepaalt wat overbodig is?
Het centrale dictatormodtopic. Valt toch niks in te discussieren en met vragen of opmerkingen doen ze ook niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven