Wijn

09-01-2013 17:58 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik trek ( bij hoge uitzondering )een fles wijn open.

Wie is er nog meer aan de drank??

Plaatje:

Doordeweeks drink ik...

Totaal aantal stemmen: 22

Soms, als ik het verdiend heb (23%)
Vaak, want ik verdien dat (45%)
Zelden, bij hoge uitzondering (23%)
Never nooit niet, alleen de weekenden. (9%)
Ik ben zo'n culinaire barbaar die nog maar 3x in haar leven een glas wijn heeft gedronken dat ze ook lekker vond. Dus nee, ik trek bijna nooit een fles wijn open. Dikke kans dat ik het smerig vind dus ik drink wel wat anders.
Mag niet.

Nou ja, binnenkort vast weer. Proost!
Doe mij ook eens een glaasje, met een bitterbal erbij!
Mijn kids zijn bij hun vader vanavond, ik heb mijzelf nu getrakteerd op een heerlijke pizza tonijn (vd jumbo) en een visje hoort te zwemmen, dus daar hoort wijn bij!

Proost medewijnliefhebbers!
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Welke wijn hebben jullie? Ik ben kooswijnloos op het moment, jammerrr
Een heerlijke Merlot.
Over een half jaar weer(zwanger). Ik hou van wijn, mooie Bourgogne of Rioja. Merlot..

Ik mis het niet echt, vind het alleen lastig om te bedenken wat ik dan moet drinken.
Ik heb te hard gewerkt ( wederom) en ga mezelf maar eens verwennen. Normaal drink ik alleen op vrijdag en zaterdag, maar vandaag maak ik een wel verdiende uitzondering.

Het leven moet wel leuk blijven namelijk.

PROOST!

drink elke dag voor het eten een glaasje wijn. Lekker!
quote:MissMartine schreef op 09 januari 2013 @ 18:02:

Doe mij ook eens een glaasje, met een bitterbal erbij!
Heeerlijk, wijn. Voor de afwisseling vanavond een port, ook niet vervelend :-)
quote:jooppie schreef op 09 januari 2013 @ 18:10:

drink elke dag voor het eten een glaasje wijn. Lekker!Nooit bang dat het er meer worden dan 1?
Ook zo'n zin in maar k moet nog rijden en t strookt niet met mn voornemen om alleen nog op vr en za te drinken (ivm lijn en kosten).
Been there, done that, got the T-shirt.
Met kerst had ik echt heerlijke wijntjes . Jammer dat er altijd zo weinig in n fles zit
Been there, done that, got the T-shirt.
Een heerlijke Franse Sauvignon... en zowaar maar 2,49 bij de Lidl. We zijn eigenlijk verwend met duurdere wijn, maar deze is erg lekker voor doordeweeks. Proost!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Het liefst een droë steen....

Half juni weer... als ik eindelijk bevallen ben!
Proost dames! Ik doe een maandje geen alcohol dus ik geniet even mee met een glas water
Ik drink sinds 19 september geen wijn meer omdat ik bezig ben met zwanger worden (sinds november). Heb besloten om gewoon helemaal niet meer te drinken.

Maar als het ooit weer kan en mag dan ga ik de beste pinot gris drinken die ik kan vinden.
Waar zit de any-key?
quote:snowy2 schreef op 09 januari 2013 @ 18:39:

Het liefst een droë steen....

Half juni weer... als ik eindelijk bevallen ben!En dan word je teut joh, na één glas
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Soms omdat ik het verdiend heb [en god mag weten waarom precies] of gewoon omdat ik er zin in heb, drink ik door de week ook wel eens een flesje.

Dus; proost!
quote:newkitten schreef op 09 januari 2013 @ 18:09:

Over een half jaar weer(zwanger). Ik hou van wijn, mooie Bourgogne of Rioja. Merlot..

Ik mis het niet echt, vind het alleen lastig om te bedenken wat ik dan moet drinken.Same here! Ik mis het ook minder dan verwacht, maar sommige momenten vragen echt om een wijntje. Wat drink je bij een kaasplankje als je geen wijntje of portje mag?
Elke dag een glas of 2/3.. Heerlijk!
Wij drinken elke avond een paar wijntjes voor en met het eten. Afhankelijk van het eten halen we een flesje wit, rosé of rood. En in het weekend halen we een wat duurdere fles af en toe. En ik geniet er elke avond van
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Zag in de kaaswinkel een wat duurdere wijn (18 euro per fles) die me heerlijk lijkt, nu nog de juiste mededrinker vinden. Vind het zo zonde zo'n fles leeg te drinken met iemand die wijn 'wel lekker' vindt (iemand die net zo lief een lambrusco met bubbels drinkt.. brrr).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven