FF gillen

19-12-2012 16:46 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die even wil gillen of huilen of schreeuwen of wat dan ook, zonder uitleg.

Ik ga eerst: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Ik heb geen zin meer!!!

Bemoedigende woorden en knuffelsmileys verboden! Alles is kut en niets komt goed.
Liever elitair dan een pauper!
Wat een leuk topic!
Nog een keertje dan.

AAAA!
quote:misia schreef op 19 december 2012 @ 23:04:

ROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR

(en picture een hongerige, narrige, onuitgeslapen, overspannen en sjaggerijnige vrouwtjesleew, of nee 3)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
haha, ja, Enn: die ja!!

Die daar achter, that's me.

Op hun narrugheid en hongerige onuitgeslapenheid, luizen, neten, zuigbeesten en zonnige luiheid na toch best wel cute ;0)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Hahaha wat leuk!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Dat lucht op.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH!!
AAAAAAAAAAAAAAH KUT KUT KUTZOOI het gaat nooit meer over!! en heb er ook echt GEEN zin meer in.

Ik wil mijn leven terug zoals het was!!!!!

Zo dit was even mijn stukje,het lucht best op zelfs.
GODVERDOMME! KLOTEZOOOOI!!!!

het moest even. Een leerling bij mij op school heeft zelfmoord gepleegd maandag en ik kan maar niet stoppen met eraan te denken en het verschrikkelijk te vinden.

Ben een emotioneel wrak sindsdien en ik kom er maar niet overheen. Voel me enorm verdoofd.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo irritant ook, dat mensen me nu willen knuffelen in mijn omgeving. Vind hem lief van jou hoor bankje,maar mijn moeder blijft maar knuffelen en ik wil alleen maar met rust gelaten worden. Op school al 3dagen alleen maar huilende kinderen, huilende collega's, een bak ellende.
@rogue_1987: Geen knuffel, maar wil je wel sterkte wensen. Heb er helaas ervaring mee in mijn persoonlijke kring en het is retezwaar!
Ja nou voor mij was het ook dejavu, een klasgenoot van mij en goede vriendin heeft ook zelfmoord gepleegd, ook nog op dezelfde manier dus het kwam even allemaal weer terug.

Het is idd zwaar, vooral omdat we niet weten waarom, want hij was een lieve en fijne jongen die aardig populair was.

Het is het niet weten waarom dat ik echt zo moeilijk vind.

Hij was een vaste klant bij mij, had hem elke dag aan mijn balie en kende hem redelijk goed.

Ik weet gewoon niet hoe ik hier nu opnieuw mee om moet gaan.
AAAAAAAAAAAAAAAAHHRRRGGHH! Nu al drie weken opgesloten in een ziekenhuiskamer waar ik niet vanaf mag en ik moet er nog minstens drie... Positiviteit en vertrouwen dat het allemaal goed komt is even ver te zoeken.
aaaaahhhh!!!!! Mijn zusje heeft een lamzak van een kerel getroffen!!!!!!!! JEEEEEEMMMMMMMMMMIIIIIIIIIGGGGGGGGG!!!!!!!! En ik mag me er niet mee bemoeieeen!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is inderdaad pruimensappppp Frahim.
Haha, pruimensap, die is dan wel weer heel grappig.

Het is, zoals ze heel cliché zeggen, voor het goede doel. Nu 35 weken zwanger en preventief opgenomen vanwege ernstige hartklachten tijdens eerste zwangerschap en overlijden van ons dochtertje vlak na haar geboorte. Het is zo moeilijk om de moed erin te houden. Pfff.
quote:Frahim schreef op 10 januari 2013 @ 16:44:

Haha, pruimensap, die is dan wel weer heel grappig.

Het is, zoals ze heel cliché zeggen, voor het goede doel. Nu 35 weken zwanger en preventief opgenomen vanwege ernstige hartklachten tijdens eerste zwangerschap en overlijden van ons dochtertje vlak na haar geboorte. Het is zo moeilijk om de moed erin te houden. Pfff.

Jij mag gillen en verdient een knuffel!

Sterkte en succes met de laatste loodjes.
quote:rogue_1987 schreef op 10 januari 2013 @ 16:19:

Het is het niet weten waarom dat ik echt zo moeilijk vind.

Herkenbaar! Er blijven zoveel vragen zonder antwoord. In mijn geval kan ik zeggen dat de tijd helpt, bij mij is het weggesleten, zelfs alle vragen. Maar het blijft klote!
Ff uppen:

AAAAAA!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

alles is kut

zo dat lucht op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven