hulp internet
donderdag 10 januari 2013 om 19:06
Hoi ik heb een vraag. Ik woon nu ergens anders in een huur huis. Maat nu. Ik heb me laptop mee genomen maar me internet doet het nu niet meer. Ik heb een USB stick. Ik ben echt een leek in dit soort dingen. Maar wat moet ik nu doen om internet er weer op te krijgen? Ik heb wel al een lijst gevonden met beschikbare mensen in de buurt die internet hebben. Maar helaas moet ik bij hun allemaal een netwerk code intikken die ik niet weet. Wat kan ik verder nou doen om toch weer internet op me computer te krijgen? (Dit bericht heb ik ff snel gestuurd via me mobiel want via mobiel kost het mij veel). Alle tips zijn welkom! Bedankt vast!
donderdag 10 januari 2013 om 19:19
donderdag 10 januari 2013 om 19:20
donderdag 10 januari 2013 om 19:31
Je moet op de een of andere manier (liefst via internet , maar kan ook met rooksignalen natuurlijk als je dat wilt) contact zoeken met een internetprovider en een draadloze aansluiting bestellen. Dan moet je een paar weken wachten en dan komt er een mannetje langs die van allerlei ingewikkelde dingen gaat doen met draadjes en piefjes en routertjes en zo. En daarna moet je netjes elke maand je rekening betalen.
Je kunt ook met je lappie de buurt door gaan struinen op zoek naar de laatste der Mohikanen die zo stom is geweest om zijn netwerk niet te beveiligen, en daar dan voor de deur gaan zitten met je lappie en een thermosfles koffie. Of in een hotel gaan wonen, dat kost wat aan kamerhuur maar dan heb je wel gratis internet.
Je kunt ook met je lappie de buurt door gaan struinen op zoek naar de laatste der Mohikanen die zo stom is geweest om zijn netwerk niet te beveiligen, en daar dan voor de deur gaan zitten met je lappie en een thermosfles koffie. Of in een hotel gaan wonen, dat kost wat aan kamerhuur maar dan heb je wel gratis internet.
donderdag 10 januari 2013 om 19:46
vrijdag 11 januari 2013 om 01:37