hulp internet

10-01-2013 19:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb een vraag. Ik woon nu ergens anders in een huur huis. Maat nu. Ik heb me laptop mee genomen maar me internet doet het nu niet meer. Ik heb een USB stick. Ik ben echt een leek in dit soort dingen. Maar wat moet ik nu doen om internet er weer op te krijgen? Ik heb wel al een lijst gevonden met beschikbare mensen in de buurt die internet hebben. Maar helaas moet ik bij hun allemaal een netwerk code intikken die ik niet weet. Wat kan ik verder nou doen om toch weer internet op me computer te krijgen? (Dit bericht heb ik ff snel gestuurd via me mobiel want via mobiel kost het mij veel). Alle tips zijn welkom! Bedankt vast!
Eh...internet aanschaffen in je woning? En dan draadloos netwerk zodat je er met je laptop op kan. Internet is niet zomaar gratis, dat moet je afsluiten via een provider. En die USB-stick...wat heeft die met internet te maken?
Ik snap je niet goed...

Zit je dan nu illegaal te internetten?
USB Stick? Bedoel je een "Dongel"?
Wat je moet doen? Nou, wat dacht je van een internetaansluiting bestellen en betalen?

Natuurlijk kan je niet bij andere internetten, zij betalen er voor en die netwerken zijn er niet om gratis op mee te liften.

volgens mij zit iemand ons te fucken, maar goed
Voor het geval dat dit echt is;

Je internet doet het niet meer, omdat je (draadloos?)netwerk in je oude huis zit. In je nieuwe huis moet je een nieuwe aansluiting regelen, net zoals je doet met gas, water, licht etc. Internet is niet gratis.
Je kunt naar McDonalds of de bieb, daar kun je gratis internetten.
je buurman lief aankijken, want zelf doen wordt niets
Ga in de Mac zitten als je per se op een ander netwerk wilt meeliften.

Waar zijn de bitterballen?
quote:Manji schreef op 10 januari 2013 @ 19:14:

Ik snap je niet goed...

Zit je dan nu illegaal te internetten?Ze heeft mobiel internet op haar smartphone.
Je moet op de een of andere manier (liefst via internet , maar kan ook met rooksignalen natuurlijk als je dat wilt) contact zoeken met een internetprovider en een draadloze aansluiting bestellen. Dan moet je een paar weken wachten en dan komt er een mannetje langs die van allerlei ingewikkelde dingen gaat doen met draadjes en piefjes en routertjes en zo. En daarna moet je netjes elke maand je rekening betalen.

Je kunt ook met je lappie de buurt door gaan struinen op zoek naar de laatste der Mohikanen die zo stom is geweest om zijn netwerk niet te beveiligen, en daar dan voor de deur gaan zitten met je lappie en een thermosfles koffie. Of in een hotel gaan wonen, dat kost wat aan kamerhuur maar dan heb je wel gratis internet.
quote:Danyusha schreef op 10 januari 2013 @ 19:15:

USB Stick? Bedoel je een "Dongel"?Kun je het internet dan niet kopiëren op een USB-stick?
je kan voor tien piekjes per maand inderdaad een dongel kopen, dan kan je internetten, maar dan heb je nog geen tv-signaal.
it's a big club and you ain't in it
http://www.vodafone.nl/in ... _op_je_laptop/abonnement/
it's a big club and you ain't in it
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2013 @ 19:34:

[...]

Kun je het internet dan niet kopiëren op een USB-stick?Nah...
Holbewoner of leef je onder een steen?

Tjee zeg...zelfs ik weet dat als je internetten wilt je een abbo moet hebben..
Kan er al gestemd worden op het domste topic van 2013?
Ik vind sommige reacties nogal kwetsend. Om verschillende redenen kan het zijn dat iemand dit echt niet weet.1 van de redenen kan inderdaad zijn dat iemand minder slim is. Ik vind TO in ieder geval hartstikke slim dat ze hier een topic over opent. Hier heb je grote kans om snel antwoord te krijgen :-)
.
tl;dr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven