beiden anaal

10-01-2013 02:24 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey..

ik zit al een tijdje te fantaseren over anale sex,. bij haar en bij mij..

heb het al een paar keer vertelt en we hebben het er ook uitgebreid over gehad.

en zij wilt het ook wel. alleen elke keer als ik wil beginnen en met olie ga masseren en daarna rustig met mijn vinger bij der kont ga wil ze het ineens niet..

we hebben al een keer geprobeerd met mijn lul erin te stoppen maar die kregen we er ook niet ver in.

zelf stop ik weleens speeltjes of iets in me kont.

vroeger deed mijn vriendin ook der vinger in mijn kont en dat vond ik onwijs lekker maar dat wilt ze ook ineens niet meer..

graag wil ik met een strapon genomen worden door mijn vriendin.. vind de gedachten heel geil. en wil dat zij mij ook een keer neukt in plaats van ik alleen haar..

we maken weleens grapjes erover dat ik een strapon wil halen maar ik weet niet of ik het antwoord serious moet nemen. want elke keer als ik het vraag maakt ze er een soort grapje van..

heeft misschien iemand een tip. of het zelfde probleem die mij kan helpen?
Ik vind het echt walgelijk knettergek zijn jullie brrr kippenvel gewoon
eerste topic dat je leest hier ofzo Canoura.....beetje sneue reactie.

Sorry to verder geen zinnige bijdrage
die ik wilde bestaat al...
Anaal klaarkomen kan, zowel bij vrouwen als bij mannen, vaak genoeg getuige van mogen zijn.

Maar in dit geval zou ik het laten rusten, je bent te veel gefixeert en je vriendin krijgt een afkeer (ipv afgunst ) van het idee.

dus zeker geen speeltje bestellen, eerst weer eens zonder anale sex van elkaar genieten en wie weet in de toekomst als de sfeer weer ontspannen leuk en relaxt is kunnen jullie het weer eens proberen en komt ze er mogelijk zelf weer eens mee
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Canoura schreef op 10 januari 2013 @ 20:45:

Ik vind het echt walgelijk knettergek zijn jullie brrr kippenvel gewoonMisschien wordt het tijd voor een cursusje 'volwassen worden'?
Gatvrrdarrie, je ster is om te poepen
Pfff thank GOD ben niet de enigste die mijn vriend de deur uit trapt als hij wilt dat ik hem anaal neem met een voorbind penis.

Ik bedoel iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten. Maar waar zijn dan de grenzen en hoe normaal moet een vrouw dat vinden ,Door dit soort topics gaan jonge onervaren meisjes nog denken dat dit allemaal tot de standaard dingen behoord. En dat vind ik gewoon slecht.
Dat zeg jij haha een man die op een vrouwen forum zich zit op te geilen op de sexervaringen van een ander
quote:Canoura schreef op 11 januari 2013 @ 10:35:Ik bedoel iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten.Maar waar zijn dan de grenzen en hoe normaal moet een vrouw dat vindenRijmt niet helemaal met elkaar? En je zou zeggen dat de grens ligt bij waar 2 mensen het nog leuk vinden?
Pffffff..... :S
quote:Canoura schreef op 11 januari 2013 @ 10:35:

,Door dit soort topics gaan jonge onervaren meisjes nog denken dat dit allemaal tot de standaard dingen behoord. En dat vind ik gewoon slecht.

Denk je werkelijk dat jonge meisjes via een forum als dit hun seksgrenzen neerzetten? Ben je mal. Wat meiden onderling bespreken heeft veel meer impact. Daar komt bij dat je maar "seks" hoeft te googelen en holladijee, de hele pagina komt vol te staan met ranzigheid waar de honden geen brood van lusten.

Anaal is in mijn optiek normaal en alleszins binnen de grens. Mits je het beiden lekker en fijn vindt. Of op zijn minst oké.
quote:mosdef schreef op 10 januari 2013 @ 10:52:

Hoe kan je als vrouw in godsnaam door anale seks klaarkomen? Ben zelf een vrouw en ik doe t heel soms voor mn vriend (op zn verjaardag ofzo ; )), maar echt lekker vind ik t niet.

Op zijn verjaardag.....Brrrr, heb ineens een heel eng beeld over de sexuele verhoudingen tussen jou en je vriend.

Je doet iets omdat je het samen lekker vind, toch niet tegen je zin vanwege een verjaardag of andere bijzondere gelegenheid.
*do not underestimate the power of stupidity*

Pfff thank GOD ben niet de enigste die mijn vriend de deur uit trapt als hij wilt dat ik hem anaal neem met een voorbind penis.

Ik bedoel iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten. Maar waar zijn dan de grenzen en hoe normaal moet een vrouw dat vinden ,Door dit soort topics gaan jonge onervaren meisjes nog denken dat dit allemaal tot de standaard dingen behoord. En dat vind ik gewoon slecht.Kun jij me de definitie van normaal geven? Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, zelfs vrouwen...
*do not underestimate the power of stupidity*
TO:

Met zuignap. Kan je gewoon aan de tegeltjes op de badkamer plakken! Ideaal. Hoef je je vriendin niet meer lastig te vallen. Niet vergeten weg te halen als je klaar bent. Beetje raar als je bezoek krijgt.

Edit: Je zou ook nog je handdoeken er aan op kunnen hangen.
Tss wat een bekrompenheid van sommige hier zeg... Als je het zo verschrikkelijk vindt waarom lees je dan dit topic, topictitel is duidelijk genoeg waar het over gaat, dus als je het niet aankunt, had je dat wel kunnen weten door de titel.

TO: praten met vriendin hierover, serieus, heb je meer aan dan hier afgezeken te worden door stel bekrompen mensjes.
quote:Edit: Je zou ook nog je handdoeken er aan op kunnen hangen.

Ik bedoel iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten. Maar waar zijn dan de grenzen en hoe normaal moet een vrouw dat vinden ,Door dit soort topics gaan jonge onervaren meisjes nog denken dat dit allemaal tot de standaard dingen behoord. En dat vind ik gewoon slecht.In een volwassen relatie vind ik het heel normaal om over je (al dan niet kinky) fantasieën te praten met je partner. Ook buiten de slaapkamer in een volwassen gesprek. Ik hoop dat al die busladingen vol kinderen die dit lezen dát opsteken, en dat ze van jouw posts niet leren dat ze maar direct "GATVERREDAMMEEEEE ik gooi je mijn huis uit jij vieze homo!" gaan roepen als iemand iets zegt wat niet in hun straatje past. Dat vind ik namelijk pas echt gewoon slecht.
TO, misschien vindt ze het gewoon beetje eng of raar gevoel. Je hele handel er in duwen terwijl je bijna nog maagd bent daar is ook niet echt prettig. Dus praten en als ze wil het heel rustig aan opbouwen.

En inderdaad wat Thomaaas zegt, het is normaal en juist gezond om te praten over je seksleven in je relatie, in plaats van het voor je te houden.

En de mensen die het hardst roepen dat iets niet kan zijn vaak degene die het, het liefste willen
quote:manikshamanik schreef op 10 januari 2013 @ 11:13:

[...]

Sommige vrouwen hebben een kontelaar... Maar vergeet niet, klaarkomen gebeurt in je hoofd, en er zijn zelfs mensen die zich een orgasme kunnen "denken".

Maar ik denk dat ze bedoelde dat seks, aangevuld met analiteiten, haar tot een heftiger orgasme brengt. Zoals dat ook bij mannen kan werken.

Klopt! Als ik (als man) anaal gestimuleerd wordt (in aanloop) bij een orgasme is deze vele malen heftiger.

En dat wil niet aangeven dat ik in eens van mannen hou......

[...]

En heb je ook gevraagd waarom dat zo is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven