Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Haha leuk!

Ik moet ook nog 'n glitter hamster zoeken want ik ben onwijs aan 't hamsteren bij de AH.

Ik ben zo ontzettend beinvloedbaar door marketing, zet er aanbieding op en ik koop 't.

Hamsters zijn er dan weer genoeg.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh ja, die zijn er genoeg. Hier, speciaal voor jou, Gatti!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oh wacht, die glitteren niet. Even goedmaken:

1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 11 januari 2013 @ 19:43:

Oh Gatti, hier ook zo'n hamster, of zoals nu die euroweken bij de c1000.

Maak me gek, ..........

Ik ga ook 2 x de winkel in, je mag maar 4x de aanbieding

Ga ik naar een andere kassajuffrouw,

Maar ze kennen mij natuurlijk wel, maisjes doen niet moeilijk.

Maar koop je 6 x de aanbieding, slaat de kassa 2 x de normale prijs aan.

In feite heb ik er geen klap aan, want ik geef net zo makkelijk alles weer weg.

Kan makkelijk met die volle kasten,

Ik geef mijn voordeel weer weg

Maar daar heb je dan ook weer lol van.

Jij bent (bijna) nog erger dan ik.

Leuk al die hamsters en kippen.
Gatti,

En nog even Lady een fantastisch leuk weekend, bij de baby toewensen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, dames, wanneer zie je nou kippen en konijntjes samen?

Juist

Verrassend weinig paasglitters trouwens, dus ik bewaar ze voor over een paar maanden

Later is nu
Wat ben je toch een knapperT, Droomvrouw...............

Ik plak een mooi plaatje voor jou!

Voor nu of straks, Welterusten.......................
De zon schijnt weer! Ik gooi er dus wat kleur in. Goedemorgen!

Wow, die is mooi, EV.

Later is nu
Oké, ze glitteren niet, maar kijk nou toch es.

Later is nu
Oh, wat schattig!
Heerlijk hé dat 't saaie regenachtige weer weg is.

Ik heb net de herhaling van Joris Showroom gekeken, vind ik een heerlijk programma.

Nu was 't met Haas, een ontzettend vreemde man maar zo fijn om te zien hoe tevreden hij was.. Op 't einde zei hij dat hij volmaakt gelukkig is, geweldig toch. Ik geloof eigenlijk niet dat ik iemand ken die zegt (en meent) dat hij / zij volmaakt gelukkig is.

Na 't douchen stond de tv nog aan en nu was Sterren.nl op, over een cultuurshock gesproken.
1
Inderdaad met eend, en al die andere leuke dieren, dat enorme konijn.

Ik ben niet volmaakt gelukkig maar heb altijd wel het gevoel gelukkig te zijn. Gelukkig

Ik heb net genoten van de top 10 van 25 jaar Klokhuis. Heerlijk programma vind ik dat! Samen met dochter. Kennelijk werkt dat soort enthousiasme ook aanstekelijk. Zoon had ik van te voren al naar buiten geschopt. Die heeft in de vakantie zóveel binnen gezeten, nu met mooi weer móest hij eruit van mij.

Later is nu
Oh ja, Showroom, dat had ik gisteren ook gezien! Zo'n fijn programma vind ik dat, lekker rustig. Die vrouw vond ik geweldig. Toen ze later vertelde wat ze had meegemaakt, kon ik haar 'huisjesbouwen' en 'eigen plekjes maken' helemaal begrijpen. Mooi toch, dat ze daar een plek heeft waar dat kan.

Die man met zijn gans vond ik ook leuk. Zo trouw als een hond was die gans! Zo volgt mijn hond me nou ook de hele dag.

Vanmiddag in grote altijd drukke winkel (met geel en groen, zit door heel NL volgens mij, ze hebben er heel veel, van gereedschap tot kleding tot dierenspullen aan toe) een rol noppenfolie gehaald; en meteen ook een dikke kaars en van die steentjes voor in mijn grote lantaarn, waar nu de kerstkaars en lichtjes en ballen uit weg zijn. Ik wou iets fris nieuws. En het kost daar bijna niets, ook leuk.

Oh ja, ze hebben daar nu ook al rekken vol met carnavalskleding staan. Gruwel. Ik heb op de bank van een loungeset in de buurt op mijn gemak zitten kijken hoe ouders hun kleintjes in lieveheersbeestjespakjes en bijenpakjes aan het hijsen waren. Blij dat ik dit niet hoef! Zou ik óók doen als het kon.
1
Brr.. net m'n dochter opgehaald. Die had een afspraak gemaakt om met vriendinnen naar de film te gaan en zou dan vanaf de stad wel alleen verder naar huis fietsen.. Eigenlijk vind ze het stóm dat ik dat niet goed vind. Man vindt eigenlijk ook dat het niet kan, maar vindt het dan raar dat ik het wel goed vind dat ze om 6 uur in het donker alleen fietst. Donker is donker, vindt hij. Bij mij is het tijdstip nog wel belangrijk.

Maar veel van dochters vriendinnen mogen dus wél alleen fietsen 's avonds. Ze zijn 15. Nouja, ik heb m'n beweging weer gehad

Later is nu
1
Zonnig is het hier in ieder geval wel weer, fijn!

Het schijnt ook zo mooi naar binnen door de glaswerkjes die ik voor mijn raam heb hangen. Alle kleuren!

Dream, ik vind ook dat je gelijk hebt.

Even een plaatje voor vandaag opzoeken.

Haha, nou met 23 fietste ik echt overal alleen heen hoor. In Utrecht en in huidige stad. Vanaf m'n 18e dus eigenlijk al. En nooit wat gebeurd, gelukkig. Toch moet ik er niet aan denken.. m'n dochter.. brr..

Later is nu
Pff.. nadat onze keuken langzamerhand uit elkaar viel en vervolgens de droger kortsluiting veroorzaakte is nu onze douchecabine 'ingestort'. Niet letterlijk, maar hij lekt aan alle kanten. 't Is niet de enige douche, gelukkig. Man en ik slapen op zolder en hebben daar zo'n cabine neergezet.

Nu maar weer wat leuks doen, naar opening toe.

Toedels!

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven