Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Eindeloos, mag ik vragen hoe het gaat mij jouw goede voornemen voor wat betreft alcoholgebruik? Lukt dat?
Later is nu
Nu wilde ik een overstromings-glitterplaatje zoeken voor jou, Dream, maar dat kon ik niet vinden. Daarom gewoon even iets anders. Het is nog steeds zondag.

Bezig geweest met het inpakken van een pakketje voor iemand die bij mij glas-met-thema had besteld (2 items). Dan pak ik alles helemaal in met van dat bubbeltjesspul, dan nog inpakpapier, ander papier; ik maak een speciale kaart en doe er dan nog wat kleine verrassinkjes bij - en intussen heb ik al zoveel voorpret omdat ik me voorstel hoe dit alles uitgepakt gaat worden door de ontvanger (heel, heel veel plakband!). Kinderachtig misschien, maar ik vind het leuk. En echt lekker om te doen op zo'n zondagmiddag, als het buiten zo koud is. Lekker naar de radio luisteren intussen..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Klinkt ook erg leuk, Elmervrouw! Inpakpret.

Ik wilde wel dat je bij ons in de buurt woonde, kon je ook een expositie houden

Vanmiddag was gezellig met wat nare bijsmaak ivm de kunstenaar. Een onbeleefde hork. Jammer. Wel leuk om iedereen weer te zien en er waren heeeerlijke hapjes!
Later is nu
Ha glitters!

Even een zwaai van mij. Ik ben niet zo posterig de laatste dagen maar dat gaat vast over.

Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad!
Eleonora
Later is nu
Dromer,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ga nu posten...................... , kon het niet nalaten even te zwaaien..............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

En nu allemaaaaaal

Later is nu
Haai glitterbabes!

Drammer, mijn dochter mag wel in het donker fietsen. Zal ook wel moeten, want ze rijdt in het donker weg naar school deze tijd van het jaar. En als ze 's avonds bij een vriendin huiswerk maakt (?) en het wordt te laat belt ze altijd dat papa haar mag komen halen .

Wat een heerlijk weer he? Gisteren dus samen met dochter de baby bewonderd. lees: drie uur heen en drie uur terug voor een uurtje kraambezoek. Maar baby was werkelijk AANBIDDELIJK, en we zijn lekker lopend terug gegaan naar het station. Wat een weertje zeg, en wat is Breda toch eigenlijk een gezellige stad zo tegen de carnaval op zaterdagmiddag met een zonnetje en een strakblauwe hemel.

Ik glitter hier veel te weinig, maar net als bij Leo komt dat wel weer. Ik denk in ieder geval wel aan jullie!

Oh ja EV, heb jij ook een site ofzo met jouw knutsels? Die twee foto's smaakten naar meer .
Schatten, sorry onverwacht bezoek, kom morgen direct

mij melden

Sja LadyVagebond, van mij had papa ook mogen halen, maar die dacht meer in termen van 'we nemen de auto wel en dan haalt ze morgen haar fiets maar' en nam een biertje

en het was heeeerlijk fietsweer, dat dan weer wel

Lekker Eindeloos, onverwachts visite.

Later is nu
Goedemorgen!

Ik vind dit weer ook heerlijk, beter dan al dat gedruil! Maar wel even over een klein drempeltje heen als ik naar buiten ga, dat wel. En ik heb geen zin om buiten te gaan hardlopen (probeer nu maar op de minitrampoline, jawel, die heb ik nog steeds - herinnert zich iemand nog dat goedlopende topic destijds hier op het VF?). Dadelijk eerst dus.

Heerlijk, babyknuffelen, LadyV.. kan me niet heugen hoe lang dat voor mij geleden is. Zit hier niet meer in de fase van baby's om me heen of in vriendinnenkring, jammer, want ze zijn idd aanbiddelijk! Wat je vraag over eigen site betreft: ik heb een paar pagina's geleden mijn links gepost, en ik heb ook een topic op het prikbord waar de links instaan; daar kun je mijn verzameld werk zien. :-)

Glitters, goedemorgen,

Afgelopen week was ik eigenlijk te chagrijnig om op het internet rond te hangen. Gisteren eindigde dat in een crescendo van emoties (ik zat keihard te janken aan tafel met mijn man en buurman er bij, hartstikke fijn) en nu gaat het wel weer.

Wat er aan de hand is?

Te veel om op te noemen maar belangrijkste is dat ik hier gewoon niet happy ben waar ik woon en dat vliegt me steeds meer naar mijn keel. Ik werk te weinig, heb pijn in mijn lijf en zie te weinig mensen, live. Gewoon niet leuk en niet fijn en er moet iets veranderen maar ik weer niet wat.

Dus daar ga ik de komende tijd eens over nadenken.

Ook als ik er niet ben, denk ik net als Lady-V aan jullie hoor! En ik lees over geknuffelde baby's en fietsende kinderen, onverwacht bezoek en prachtige glas in lood lunst!

Vanmorgen een stukje geschreven op facebook over mijn grote idool Jezus (ik ben een niet gelovige fan) en daarom een glitterplaatje van hem, voor de gezelligheid.

Ik zie nog net jouw bericht Leo

Kan helaas niks zinnigs zeggen, want hier ook teveel in alleen-zijn en geen werk en niet weten waar het te zoeken, bang dat ik nooit meer iets vind, zware rugzak nog steeds etc.etc. dus sorry, geen woorden waar je iets aan hebt. Alleen begrip..
Ik las je stuk op fb over je woonwens Leo. Lijkt me zwaar. Ik heb ooit in het westen gewoond en was dolblij weer naar het Noorden te kunnen.

Later is nu
Jeetje leo, wat lijkt me dat zwaar om ergens te wonen waar je je echt niet thuis voelt.

Het is natuurlijk ook wel een heel verschil Amsterdam of Drenthe. Ik denk dat 't inderdaad wel heel veel verschil maakt als je veel thuis zit door lichamelijke pijn en minder werk.

Ik zou juist graag van mijn vertrouwde leventje in de stad weg willen naar een regio waar ik buiten kan wonen. Maar moet je dat inderdaad wel doen, krijg ik dan geen heimwee? Ik denk ik niet, maar mijn vriend misschien wel. Lastig.

Chagrijnig ken ik dan weer juist te goed, en is een vervelend gevoel waar soms moeilijk uit te komen is.

Voor jou en ook voor Elmer-vrouw
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zou handig zijn als dit werkte:

Ik dacht dat ik nooit heimwee zou krijgen Gatti. Ik was heel positief. Overal wonen mensen dacht ik, en alle mensen zijn in feite hetzelfde en zoeken gezelschap van andere mensen etc. Om gezelschap en vrienden heb ik nooit verlegen gezeten. Maar mentaliteit verschilt per regio en hier ben ik ineens een raar mens. Een vreemde en die zal ik altijd blijven.

Dat weet ik al een hele tijd maar sinds het auto ongeluk van vorige week en de verhalen die er daarna de ronde deden, de roddels, begreep ik pas echt dat het nooit anders zou worden.

En dat heeft me doen beseffen dat het dus werkelijk waar is. Ik hoor hier niet en pas hier niet en dat gaat ook nooit gebeuren.

Pijnlijk om te moeten toegeven dat er een fout is gemaakt door hier te gaan wonen want het maakt uit waar je vandaan komt of je in deze regio kunt aarden of niet en dat heb ik me niet of niet voldoende gerealiseerd voor we de stap maakten om ons hier te vestigen.
Pijnlijk vooral dat jij nu last hebt van de bekrompenheid en kleingeestigheid van die mensen.
Och lieve Lé, ik lees best eenzaamheid in je woorden.

Gatti beschrijft het wondermooi, "Pijnlijk vooral dat jij nu last hebt van de bekrompenheid en kleingeestigheid van die mensen.".

Jij, met je je mooie open mind, en warme integere ziel.

Zou je terug kunnen, richting 't Westen, met het oog op Wé zijn werk.?

En zou je het ook werkelijk willen?

Ik als geboren A'damsche, zeg na 32 jaar Noorden, Mokum is leuk voor een daggie.

Echter ik denk dat het wezenlijk verschil uitmaakt of je in een stad woont of op een dorp.

En ja de Drenthen, ik heb er 8 jaar tussen gewerkt, maar je zult nooit 1 van hun worden.

(waarbij ik ze echt niet allemaal over 1 kam mag scheren, hoor)

De aangeboren aversie blijft opspelen..

We zijn te vlot, te leuk, te amicaal, ze vertrouwen het niet.

Meissie toch, misschien is je gevoel iets tijdelijks, je hebt nu ook alle wind tegen hè.

Mobiel niet 100%, je operatie nog tegemoetziend, waardoor je ook geen werk kunt aannemen.

Wie weet, lossen al deze factoren straks zo op, als een waterijsje in de brandende zon,

En voel je , je weer senang in je omgeving.

Begrijpen doe ik je heul goed.

Voor jou Lieverd,
Hé Lé,

Ik kan me er veel bij voorstellen dat je je in je woonstreek niet op je gemak voelt. Een vriendin van mij (noorderling, maar dan van elders) woont sinds een paar jaar bij jou in de buurt. Zij kan er ook moeilijk aarden en heeft ook moeite met het kleingeestige en het geroddel. En zij is niet eens zo raar als jij.

Is het een optie om terug te gaan naar A'dam? Hoe staat Wé hierin? Voelt hij er ook voor, kan het m.b.t. zijn werk, het huren/kopen van een woning daar en zulks?

En mocht je je hart 's live willen luchten en zin hebben in samen koffie/thee/wijn/vlierbessensap: dat kan! Voor mij is het drie kwartier rijden. Ben er zo. Of je komt hierheen. Kan ook.

Vergeten, nu alsnog:

quote:Eindeloos schreef op 14 januari 2013 @ 13:37:

We zijn te vlot, te leuk, te amicaal, ze vertrouwen het niet.

Ik denk dat dit heel waar is.

Het geldt natuurlijk niet voor alle Drenten, maar ik herken het zeker.
Echt, ik hád me toch een lap tekst om te versturen. Ik druk op verstuur bericht, hop, maintenance modus en weg bericht!

Elynn, ik schreef o.a. dat aan de vlierbessensap sowieso een goed idee is. Gezellig!

Gets, helemaal geen tijd om nou dat hele verhaal opnieuw te typen!
Jah..stomme maintenance

Ik had er geen idee van dat de Drenten zo erg zijn zeg Maar wat Eindeloos zei is (misschien/hopelijk) ook wel waar; dat je nu ook veel meer opgesloten zit dan wanneer je mobiel bent. Je bent dan ook veel afhankelijker van je directe omgeving.

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven