Feest geven

14-01-2013 12:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet niet goed bij welk onderwerp ik dit moet plaatsen dus dit leek me het meest logisch.

Ik geef volgende maand een feest voor mn verjaardag gewoon thuis.

Maar nu ben ik op zoek naar leuke dingen die ik zou kunnen doen met mn gasten. Tips zijn welkom want ik loop een beetje vast.

Het gaat trouwens om mensen tussen de 20 en 26 die komen denk zet dat er even bij.
Gewoon borrelen en snacken tussen de gesprekken door?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hapjes, drankjes, muziek en kletsen? Als ze tussen de 20 en 26 zijn, hoeven ze niet meer vermaakt te worden, hoop ik toch.
Koekhappen

Spijkerpoepen

Appelhappen

Ezeltje prik

Speurtocht

Grabbelton

Cakejes versieren

Verkleden

Of gewoon op de bank zitten en praten met elkaar.
Bukake.
Tussen de 20 en 26 jaar?

Zet gewoon wat sta tafels neer, maak een tafel met eten en drinken, een rookhoek buiten, goede muziek en voilá FEEST!
Ja dat idee had ik ook al, maar wilde eigenlijk ook een soort activiteit doen. Zat zelf te denken aan twister ofzo. Schijnt hilarisch te zijn vooral als iedereen wat alcohol op heeft. Of is dat dan weer heel afgezaagd? Maar stel het wordt twister dan is het probleem, dat ik geen idee heb hoe ik aan 4 of 5 twister matten kan komen behalve kopen.
Ik zou bij dat voorstel gevoeglijk richting jassen schuifelen.
Gewoon lekker kletsen, hapjes op tafel en klaar. Het is geen kinderfeestje. Ik zit zelf bij feestjes niet te wachten op Karaoke, Twister of wat dan ook.
Limbodansen schijnt ook leuk te zijn als je dronken bent of een orgie of het huis van je buren in de fik steken maar het komt toch een beetje te bedacht over en mensen voelen dat vaak en mensen dwingen tot gezelligheid werkt meestal averechts.
Haha oke, Nee ik denk dat het gewoon inderdaad eten,drinken en muziek wordt. En dat ik wel zie hoe het afloopt. Thanks voor de tips
Eensch met waterplant, orgies en brandstichting moeten spontaan ontstaan.
Doe dan naakt twister.

Ook leuk als er ook familie komt.

Ligt Ome Joop van 68 met zijn blote togus in de lucht, linkervoet op groen en rechtervoet op oranje.
Murdoch, 20 minuten geleden

Bukake.

Hahahahaha.
Als ik naar een feestje ga, verwacht ik geen twister of limbo, maar gewoon gezellig kletsen met een muziekje op de achtergrond en een biertje in de hand!
Ja dat is ook wat het uiteindelijk gaat worden. Regel gewoon muziek,drinken en hapjes en ik zie wel hoe het loopt
Eventueel als je echt iest wilt doen: karaoke.
Ja dat heb ik vorig jaar ook gedaan maar dat bleek geen succes. Te veel verlegen mensen die niet durfde te zingen
Je kan toch van te voren inschatten of de mensen die komen van spelletjes houden of niet?

Anders zijn spelletjes in teams ook erg leuk, zoals party en co. Kan je altijd voorstellen en kijken of er veel mensen zin in hebben of niet.
30 seconds is wel te doen als je flink gezopen hebt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Kuzu schreef op 14 januari 2013 @ 13:00:

Doe dan naakt twister.

Ook leuk als er ook familie komt.

Ligt Ome Joop van 68 met zijn blote togus in de lucht, linkervoet op groen en rechtervoet op oranje.Jaaah cool naakttwister of strippoker..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven