Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

He Leo, wat naar dat je je zo rot voelt tussen de Drent'n . De bekrompen oelewappers, ze weten niet wat ze missen!

Ik ben zelf een import Achterhoeker (oorspronkelijk uit Noord-Holland) en ik moet er niet meer aan denken om terug te moeten. Maar Achterhoekers zijn nog geen Drent'n inderdaad.

Toch denk ik wel dat Endless een punt heeft. Alles zit je een beetje tegen nu, maar er is geen enkele reden te veronderstellen dat dat eeuwig gaat duren. Je zit ook wel erg opgesloten nu, maar daar komt echt weer een einde aan. En op een vreemde plek aarden is nooit gemakkelijk als je om de een of andere reden niet geaard bent in jezelf, denk ik zomaar.

Jullie hebben gelijk. Er is een hoop aan de hand....

Lief dat jullie meedenken.

Alle reacties Link kopieren
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh ja, en het mooie plaatje, heb ik thuis in de vorm van een ets, zwart/wit.

Van mijn liefste tantie geërfd.

Maar ik vond 'm in kleur, om aan jullie te laten zien.

Mijn prent heet, Zu Gott

Mooi hè ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier dan ook even kort en bondig

(Maar Eindeloos, dan doe je je nick toch geen eer aan? Of hoe kom je eigenlijk aan die naam? Grijns)

Even speciaal voor Leo:

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En omdat ik het glitteren zó leuk vind, en omdat er bergen sneeuw aankomen, nog eentje:

Ja hè EVrouw, wat een sneeuw.

Dan hebben we weer natte pootjes.

Ik ga de buik(en) van mijn snuiten vanavond ook maar eens knippen.

EV, soms wordt ik geprezen voor mijn eindeloos geduld.

Daar zal ik de nicknaam op gebaseerd hebben.
Maar dat weet je niet zeker?

Ik heb vanavond m'n kaartje van de sportschool ingeleverd. Yoga ging echt niet meer. Niet in een groepsles in elk geval. Een privélerares lijkt me wel wat, 2x per week een half uurtje, maar dat zit er natuurlijk niet in.. Dus.. zelf proberen met dvd.

WOW het glittert niet maar ik vond 'm mooi

(ik zit tegelijkertijd te luisten naar het commentaar van vrouwelijke SGP-ers over het besluit over hun partij.. echt eng tenenkrommend, wat mij betreft.. pff.. )
Later is nu

Deze dame ziet er wel een beetje fris gekleed uit he?

't Is koud buiten, brr.. maar gelukkig geen sneeuw

(vind ik dan)
Later is nu
Hier wel sneeuw (een beetje) en ik vind 't heerlijk.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hier ook sneeuw (best veel) en ik vind het ook heerlijk. Al moet ik er straks ook nog op uit met de auto; moet naar coach vandaag.

*Hoop stiekem dat ie afbelt*

Nou, mooi verdeeld toch? Sneeuw daar waar het welkom is
Later is nu
Bij mij is de sneeuw ook welkom Droom...........

Wat een prachtplaat, die beelden met blaadjes vleugels, heb nog nooit zo iets gezien..........

Pffff wat lag dat forum er weer lang uit.

Ik merk dat ik dan chagerijnig wordt, Verslaafd?

Heeft de coach nog afgebeld EVrouw?

Nou als ik de Telegraag zo lees, wat een sneeuw..............

Ik plak even een voor onze Lé, hopelijk voel je je wat beter vandaag.

Ik denk aan je.

Geen glitters, maar wel, achter de wolken schijnt de zon !
Nou, op voor een plaatselijke sneeuwbui dan, Eindeloos. IK hoef het niet. M'n dochter staat bij elke sneeuwvlok te juichen. Mijn man kijkt mij dan vorsend aan: van wie ís zij?

't Schijnt toch van mijn kant van de familie te komen. ~ril~
Later is nu
van wie is zij ?

Erm kind,

Lyrisch word ik hier van,
Hartstikke mooi! Maar niet voor mijn deur
Later is nu
En mijn dochter staat net in de kamer te stampvoeten "IK WIL OOK SNEEUW"

Echt.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 15 januari 2013 @ 16:56:

En mijn dochter staat net in de kamer te stampvoeten "IK WIL OOK SNEEUW"

Echt.
Ik ben net 2 x behoorlijk hard gevallen, echt 2 keer binnen 3 meter. Uiteraard gezien door 2 lachende jongens en 1 geschrokken maar ook wel lachende chinese man.

Zere heup, hand, 2 zere billen en 1 groot zeer ego.

Uggs zijn niet geschikt voor gladde wegen!

En toch vind ik de sneeuw geweldig! Er ligt hier al een heel pak.

Vanmiddag met de honden gelopen, die werden ook helemaal dol van de sneeuw.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oei, Gatti, dat is pijnlijk, een heel zeer ego!

Even hier speciaal voor mijn hond een zeer hysterische glitter. Hoe gek hij is op de sneeuw heb ik vanmorgen kunnen zien. Hij was zo ongeduldig en kon niet wachten om naar buiten te gaan. Ik zat nog even op de bank, en daar stond hij: hij keek naar mij, dan weer naar buiten. Naar mij, naar buiten. 'Nog even wachten,' zei ik (dat verstaat ie), waarop hij ging liggen aan mijn voeten. Maar heel eventjes en hup, daar stond ie weer. En weer hetzelfde ritueel. Kijken, kijken.

Vooruit dan, eerst de auto gaan schoonmaken met een handveger. Hond mee. Ik doe de deur open, en hij rent als een dolle naar buiten. Springend alsof ie nog een pup is (hij is 8,5). Zo schattig. Daarna hem uitgelaten (toen was ie nog uitgelatener, haha). Heel leuk! Ik ben speciaal voor zijn plezier net nog de inrit gaan schoonvegen voordat manlief thuiskwam (ja, ook voor hem natuurlijk). I love my dog!!

Coach had niet afgebeld en het was een zinnig gesprek.
Speciaal voor Dream's dochter:

Dankje EV Ze is er blij mee
Later is nu
Ha leuk! Wéér iemand blij gemaakt vandaag!
Elmervrouw, ik zie het helemaal voor mij.

Zo'n blije huppelkont in de sneeuw, neus erin.

Om op te vreten....... echt.

Ze kunnen ook echt spelen met sneeuw hè ?

Fijn dat je gesprek goed was..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven