The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
dinsdag 15 januari 2013 om 15:54
pff favoriet ik vind filosofie leuk maar de theorien vaak zo door gedacht dat het ver van de praktijk staat. Dus ja, er is niet een favoriet eigenlijk. Ik ben opgevoed met Sartre. Ik mocht ook nooit zegje Jantje IS stom (dat is steningen/iemand vast leggen aan jou overtuigin volgens Sartre) dan moest ik zeggen: ik vind Jantje op dit moment stom.
Leuke vraag blijft staan.
Leuke vraag blijft staan.
dinsdag 15 januari 2013 om 17:18
Ik weet niet precies een jaar of 5 geleden, in mijn herinnering had je dan van die lekkere kwakkel winters waar het niet zo koud was, en ook niet dat gesoeg over: it giet on (of net). Liefst gewoon geen winter. Als mijn man dan mee zou gaan zou ik emigreren naar een warm land.
Naar welk land zou jij emigreren, als je moest?
Naar welk land zou jij emigreren, als je moest?
dinsdag 15 januari 2013 om 17:21
Ah, daar is Trenchtown weer! We hadden je nog niet gezien dit jaar! Intussen dus nog geen andere hobby gevonden, zie ik. Wat dacht je van naakt door de sneeuw rennen? Krijg je veeeeel meer aandacht mee!
Ik vond de winters in mijn kindertijd het leukst. Veel leeftijdsgenoten in ons straatje en dus sneeuwballengevechten en sneeuwpoppen maken van 3 meter hoog. Daarna, helemaal nat en koud, warme chocomelk drinken Geweldig was dat.
Ik zou wel naar Engeland willen! Of...Nieuw Zeeland!
Zie jij nog weleens bekenden uit je kinder/tienertijd?
Ik vond de winters in mijn kindertijd het leukst. Veel leeftijdsgenoten in ons straatje en dus sneeuwballengevechten en sneeuwpoppen maken van 3 meter hoog. Daarna, helemaal nat en koud, warme chocomelk drinken Geweldig was dat.
Ik zou wel naar Engeland willen! Of...Nieuw Zeeland!
Zie jij nog weleens bekenden uit je kinder/tienertijd?
dinsdag 15 januari 2013 om 17:52
Jazeker. Ik heb vorige week mijn account die ik al jaren had, laten anonimiseren (opheffen is niet mogelijk). Vind het soms zo suf dat iemand een vraag stelt en dat er 50+ reacties zijn die eigenlijk identiek zijn
Maar nu ben ik er weer - toch een beetje verslaafd
Weet jij wie ik ben? (mijn vorige nick)
Maar nu ben ik er weer - toch een beetje verslaafd
Weet jij wie ik ben? (mijn vorige nick)
dinsdag 15 januari 2013 om 18:30