Adhd erger dan add??
dinsdag 15 januari 2013 om 21:09
quote:aaquamarine schreef op 15 januari 2013 @ 21:07:
[...]
Goede verklaring. Dat had TO zelf ook wel kunnen bedenken in plaats van een topic te openen.Het is een grapje lachen is gezond.
[...]
Goede verklaring. Dat had TO zelf ook wel kunnen bedenken in plaats van een topic te openen.Het is een grapje lachen is gezond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 15 januari 2013 om 21:10
quote:aaquamarine schreef op 15 januari 2013 @ 21:09:
Ik heb waarschijnlijk ook ADD, maar zeker weten doe ik het niet en ik heb er niet genoeg hinder van dat ik het laat testen. Als jij wel last hebt van hoe je in elkaar zit, dan moet je dat laten testen en gepaste hulp zoeken (psych en/of medicijnen). Als je dat niet wilt, kom je er ook niet uit. In jouw geval lijkt het me erg verstandig om hulp te zoeken.
Ik weet al dat ik het hebbbbb dus waarom testen -,-
om zeker al die papieren dubbel te krijgen ?
Ik heb waarschijnlijk ook ADD, maar zeker weten doe ik het niet en ik heb er niet genoeg hinder van dat ik het laat testen. Als jij wel last hebt van hoe je in elkaar zit, dan moet je dat laten testen en gepaste hulp zoeken (psych en/of medicijnen). Als je dat niet wilt, kom je er ook niet uit. In jouw geval lijkt het me erg verstandig om hulp te zoeken.
Ik weet al dat ik het hebbbbb dus waarom testen -,-
om zeker al die papieren dubbel te krijgen ?
Zayn!
dinsdag 15 januari 2013 om 21:11
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 21:08:
[...]
Oke dus dat je school er onder moet lijden is niet erg??
het is nog een wonder dat ik me examen heb gehaalt
wat is erg op je 17e (ben nu 18) te horen krijgen dat je add heb (omdat het niet opvalt)
of op je 10 medicijnen slikken omdat je adhd heb ?? (valt op)Tja, ik ben er op mijn 32e achter gekomen dat ik waarschijnlijk ADD heb en dat ik daardoor geen studie heb afgemaakt en in een rotbaan ben terechtgekomen. Maar ik voel me absoluut niet zielig en zeker niet zieliger dan mensen met ADHD, bij wie het eerder opgevallen is. Ik ben juist blij dat ik niet zo hyper en druk ben.
[...]
Oke dus dat je school er onder moet lijden is niet erg??
het is nog een wonder dat ik me examen heb gehaalt
wat is erg op je 17e (ben nu 18) te horen krijgen dat je add heb (omdat het niet opvalt)
of op je 10 medicijnen slikken omdat je adhd heb ?? (valt op)Tja, ik ben er op mijn 32e achter gekomen dat ik waarschijnlijk ADD heb en dat ik daardoor geen studie heb afgemaakt en in een rotbaan ben terechtgekomen. Maar ik voel me absoluut niet zielig en zeker niet zieliger dan mensen met ADHD, bij wie het eerder opgevallen is. Ik ben juist blij dat ik niet zo hyper en druk ben.
dinsdag 15 januari 2013 om 21:13
Je kan erin gaan zwelgen, of je kan alles aanpakken om je leven wel weer op de rit te krijgen, en daarvoor kan dit forum een klein beetje helpende hand bieden. Maar de neagativiteit die jij uitstraalt, het lijkt bijna of je daar van geniet. Das niet goed. Pak jezelf bij elkaar en zoek hulp, het kan alleen maar minder erg worden allemaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 15 januari 2013 om 21:14
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 21:08:
[...]
of op je 10 medicijnen slikken omdat je adhd heb ?? (valt op)Ik vergelijk niet graag maar op je 38e er achter komen waarom je je leven verkloot en dat dat best anders had gekund vind ik ook redelijk erg.
[...]
of op je 10 medicijnen slikken omdat je adhd heb ?? (valt op)Ik vergelijk niet graag maar op je 38e er achter komen waarom je je leven verkloot en dat dat best anders had gekund vind ik ook redelijk erg.
dinsdag 15 januari 2013 om 21:15