Adhd erger dan add??
dinsdag 15 januari 2013 om 22:27
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 22:21:
[...]
En welke paitnten hebben dat dan ?Dat kan met alle diagnoses zijn van een gebroken kleine teen tot een hersenstumor, van een likdoorn tot een bloedlip. Niet alle patienten met een specifieke diagnose gedragen zich als slachtoffer. Gelukkig niet!
[...]
En welke paitnten hebben dat dan ?Dat kan met alle diagnoses zijn van een gebroken kleine teen tot een hersenstumor, van een likdoorn tot een bloedlip. Niet alle patienten met een specifieke diagnose gedragen zich als slachtoffer. Gelukkig niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:30
quote:Anouar schreef op 15 januari 2013 @ 22:28:
Geen ziekte. Een andere manier van prikkelverwerking in de hersenen. Er is een heel goed filmpje met uitleg bij psyq, hoef je geen lappen tekst te lezen. Ik ga het ff voor je zoeken.
Dank u ;D
is het in het nederlands trouwens ?
en lappe tekst zijn niet me ding wel als het vaak kleine stukjes zijn
Geen ziekte. Een andere manier van prikkelverwerking in de hersenen. Er is een heel goed filmpje met uitleg bij psyq, hoef je geen lappen tekst te lezen. Ik ga het ff voor je zoeken.
Dank u ;D
is het in het nederlands trouwens ?
en lappe tekst zijn niet me ding wel als het vaak kleine stukjes zijn
Zayn!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:31
Er zijn mensen die niet ziek zijn, die wel heel zielig doen alsof ze ziek zijn. Dat wordt er mee bedoeld. Iedereen kan zich als slachtoffer gedragen ongeacht wel of niet ziek zijn,. Het is niet zo dat een AD(H)D-er zich standaard als ik ben zielig gedraagt. Nee. En ook niet iedereen met een gebroken kleine teen of wat dan ook. Stap uit je ik ben zielig rol en ga aan de slag met alles wat er nu op je afkomt. Als je jezelf een gelukkig leven gunt dan komt dat allemaal best goed.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:31
quote:Istar_ schreef op 15 januari 2013 @ 22:27:
[...]
ADD is een psychiatrische ziekte hoor. Of stoornis, Of aandoening. Of handicap. Kies een leuke zou ik zeggen.Sja, officieel is het natuurlijk zo maar ik moet zeggen dat ik er zelf zo echt niet naar kijk. Dan maak je jezelf 'ziek' met persoonlijkheidskenmerken waarmee (zoals ik het zie) vaak prima mee te leven is.
[...]
ADD is een psychiatrische ziekte hoor. Of stoornis, Of aandoening. Of handicap. Kies een leuke zou ik zeggen.Sja, officieel is het natuurlijk zo maar ik moet zeggen dat ik er zelf zo echt niet naar kijk. Dan maak je jezelf 'ziek' met persoonlijkheidskenmerken waarmee (zoals ik het zie) vaak prima mee te leven is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:32
http://www.psyq.nl/Progra ... ilm-adhd/Behandeling-ADHD
Hier is ie, Mentalist. In Nederlands.
Duur 6 minuten, begin is even saai, gewoon doorkijken
Echt aanrader!
Hier is ie, Mentalist. In Nederlands.
Duur 6 minuten, begin is even saai, gewoon doorkijken
Echt aanrader!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:33
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 22:29:
[...]
Okidoki ;D
maar ik zit niet in slagtofferrol
Slachtofferrol. Geloof mij maar, en al die andere forummsters hier die dat zeggen, dat zit je wel. Je vindt jezelf een aanstelster en bladibladibla. Hou daarmee op.
Je kan je ook opstellen van; Nou, mijn leven is tot nu toe een knappe puinhoop geweest, maar daar gaat nu verandering inkomen, ik ga naar therapie! Yes!
[...]
Okidoki ;D
maar ik zit niet in slagtofferrol
Slachtofferrol. Geloof mij maar, en al die andere forummsters hier die dat zeggen, dat zit je wel. Je vindt jezelf een aanstelster en bladibladibla. Hou daarmee op.
Je kan je ook opstellen van; Nou, mijn leven is tot nu toe een knappe puinhoop geweest, maar daar gaat nu verandering inkomen, ik ga naar therapie! Yes!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:34
quote:Fame schreef op 15 januari 2013 @ 22:31:
Het is niet zo dat een AD(H)D-er zich standaard als ik ben zielig gedraagt. Nee. En ook niet iedereen met een gebroken kleine teen of wat dan ook. Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug!
Het is niet zo dat een AD(H)D-er zich standaard als ik ben zielig gedraagt. Nee. En ook niet iedereen met een gebroken kleine teen of wat dan ook. Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:35
quote:Dolores007 schreef op 15 januari 2013 @ 22:33:
Gatverdamme, wat ben jij een irritant mensje, je klinkt meer als een odd met dat opstandig en vijandige gedrag.
Hey Dolores! Jij ook hier!
* Nu gaat het pas echt snel Anouar!! Let maar op! *
Nog steeds gestopt met roken Dolores? Je klinkt sjachie
Gatverdamme, wat ben jij een irritant mensje, je klinkt meer als een odd met dat opstandig en vijandige gedrag.
Hey Dolores! Jij ook hier!
* Nu gaat het pas echt snel Anouar!! Let maar op! *
Nog steeds gestopt met roken Dolores? Je klinkt sjachie
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:35
dinsdag 15 januari 2013 om 22:36
quote:bammetjebamie schreef op 15 januari 2013 @ 22:34:
[...]
Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug!
Ow.
Kan je wel koken?
[...]
Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug!
Ow.
Kan je wel koken?
quote:bammetjebamie schreef op 15 januari 2013 @ 22:34:
[...]
Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug! Kut is dat he, een gebroken teen. Kan je je favo schoenen niet aan enzo.
[...]
Ik ben een financieel gehandicapte autistische biploaire ADHD-er met fibromyalgie en een gebroken grote teen en ik ben heus echt wel heul sielug! Kut is dat he, een gebroken teen. Kan je je favo schoenen niet aan enzo.
quote:Fame schreef op 15 januari 2013 @ 22:33:
[...]
Je kan je ook opstellen van; Nou, mijn leven is tot nu toe een knappe puinhoop geweest, maar daar gaat nu verandering inkomen, ik ga naar therapie! Yes!Wat moet ik nu dan zitten doen ?
[...]
Je kan je ook opstellen van; Nou, mijn leven is tot nu toe een knappe puinhoop geweest, maar daar gaat nu verandering inkomen, ik ga naar therapie! Yes!Wat moet ik nu dan zitten doen ?
Zayn!