Mannen en facebook

16-01-2013 10:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is niet heel boeiend misschien maar ik ben wel heel nieuwsgierig .

Ik zie op Facebook steeds vaker statussen met cijfers (van alleen mannen!) voorbij komen.

Bijvoorbeeld: 188764

En als iemand dan vraagt wat het betekent, willen ze het niet zeggen.

Doet me denken aan jaren terug dat vrouwen de kleur van hun beha neer moesten neerzetten voor de strijd tegen borstkanker. Dat was ook dat mannen het niet mocht weten.. Nu dus een actie van mannen?

Goed, mijn vraag is of iemand weet waar die letters voor staan
Hier heb ik het nog niet gezien, wij lopen blijkbaar achter :-)

Maar een gokje,

leeftijd eerste keer - geboortejaar - aantal keer sex gehad

zoiets?
Werkelijk? Dus we kunnen ook mannen niet meer serieus nemen tegenwoordig
Denk dat het net zoiets is al wij met die kleuren (kleur van je bh en steunen pink ribbon) en die dranken (status van je relatie) en dat die mannen nu willen dat wij nieuwsgierig worden?
Volgens mijn was het de km stand van de auto
@nephthys, leuk gegokt maar heb even gekeken bij degenen die dat in hun statussen hebben. Dan klopt het geboortejaar niet .

@ladytruckster, ja dat denk ik!
Kilometerstand.

Ik heb mijn manieren om dingen te ontfutselen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja, het is de km stand van hun auto. Vast als 'tegenactie' ivm kleur bh inderdaad of iets met drank dat ik laatst zag. Ik doe niet mee, vind het allebei een beetje sneu.
Hahaha, oh grappig. Ben ik alvast voorbereid als het hier voorbij komt. Nu nog een lollige reactie verzinnen, dat valt niet mee op een kilometerstand trouwens.

Tssssk, echt suf.
het is idd de km stand van de auto, ik zag het ook op facebook en heb gelijk gegoogled naar zulke soort acties. waar google al niet overal goed voor is.
maar waarom dan?
quote:Anouar schreef op 16 januari 2013 @ 10:44:

Hahaha, oh grappig. Ben ik alvast voorbereid als het hier voorbij komt. Nu nog een lollige reactie verzinnen, dat valt niet mee op een kilometerstand trouwens.

Tssssk, echt suf.Dat het vast niet de cm van z'n geslachtsdeel zijn
quote:Tweezer schreef op 16 januari 2013 @ 10:45:

[...]

Dat het vast niet de cm van z'n geslachtsdeel zijn geweldig!! Ik zit al op de uitkijk....
Maar waar is dat goed voor dat ze de kilometerstand in hun status zetten?

Zit er nog wat achter?

Het valt me tegen,had er wel wat meer van verwacht .
Kilometerstand. Gelukkig heb ik vrienden die dit soort acties bloedirritant vinden en dus als tegenreactie het hoe en waarom vermelden (ook zo bij acties van de dames trouwens)
Gelukkig heb ik vrienden die niet meedoen aan dat soort stomme spelletjes.
quote:waterval12 schreef op 16 januari 2013 @ 10:44:

maar waarom dan?Als je je dat afvraagt bij alle stupiditeiten op Facebook, dan heb je het vast druk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Waarom? Om dezelfde reden dat mensen wel een in hun status iets zetten als:

Bah wat kut allemaal!!! Zo leer je je vrienden wel kennen zeg.

En als mensen dan informeren naar hoe en wat, zeggen: nee dat bespreek ik niet op fb.

Maw aandachtstrekkerij en dramaqueen gedrag.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 16 januari 2013 @ 10:57:

Gelukkig heb ik vrienden die niet meedoen aan dat soort stomme spelletjes.

Dan hebben we vast dezelfde vrienden

Wat een onzingedoe zeg. Net als die 'ik durf te wedden dat 98% van mijn vrienden dit stop-kanker-plaatje niet gaan plaatsen, maar bewijs maar dat jij bij die andere 2% hoort'. Als ook maar 1 mens op aarde zou genezen van kanker door het plaatsen van zo'n plaatje, doe ik er zeker aan mee. Tot die tijd niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh ik heb het gelukkig nog niet voorbij zien komen maar nu weet ik wat ik kan verwachten want ik heb wel van zulke vrienden die dat allemaal doen...
quote:himalaya schreef op 16 januari 2013 @ 12:44:

[...]

Dan hebben we vast dezelfde vrienden

Wat een onzingedoe zeg. Net als die 'ik durf te wedden dat 98% van mijn vrienden dit stop-kanker-plaatje niet gaan plaatsen, maar bewijs maar dat jij bij die andere 2% hoort'. Als ook maar 1 mens op aarde zou genezen van kanker door het plaatsen van zo'n plaatje, doe ik er zeker aan mee. Tot die tijd niet.

oh die zijn ook irritant. Of de variant: Ik weet zeker dat jij dit wel plaatst.

Ik wil zelf zo'n plaatje maken met "nee, ik geef niks om kanker en andere ziektes. Ik hou niet van mijn kinderen, partner en ouders. Zielige hondjes doen me ook niks. Voel je btw niet verplicht dit bericht te delen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven