tablet opladen

16-01-2013 12:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje dom misschien, maar ik heb een pro-line tablet gekocht bij de kruidvat, maar ik krijg hem niet opgeladen.

Als ik de oplader erin doe gebeurd er verder helemaal niets. Alleen dat het beeld na een poosje uitgaat.

Als het goed is moet ik volgens mij een soort bewegend batterijicoontje krijgen, maar ik zie niets.

Wat doe ik verkeerd? Het stekkertje zit er nog niet helemaal in, maar ik durf niet verder te duwen. Wie o wie kan me even verder helpen misschien.
odi et amo
Is hij vol?
Stekker er wel helemaal in doen?
Stekkertje wel goed erin doen?
Het Viva forum is papaja.
Mij lijkt dat een stekkertje in een apparaat moet zitten als je m op wilt laden..

Maar ik ken die tablet niet.
Gewoon aan de oplader leggen en over een uurtje of 2 eens aanzetten.

Ik heb dezelfde .
Er blijft een mm stekker over bij die van mij, dus dat kan kloppen.
quote:Gravinnetje schreef op 16 januari 2013 @ 13:04:

Is hij vol?Hij komt zo nieuw uit de winkel. Eerst dacht ik wel dat hij al opgeladen was maar het beeld valt steeds uit. Nieuw moet hij toch eerst opgeladen worden lijkt me.
odi et amo
Als je het niet vertrouwt om de stekker er helemaal in te doen, dan even langs kruidvat gaan.
quote:Exces schreef op 16 januari 2013 @ 13:13:

Er blijft een mm stekker over bij die van mij, dus dat kan kloppen.

Ja klopt, hier steekt hij ook een stukje uit.

Maar krijg jij wel in beeld dat hij aan het opladen is als de oplader erin zit?
odi et amo
quote:Exces schreef op 16 januari 2013 @ 13:12:

Gewoon aan de oplader leggen en over een uurtje of 2 eens aanzetten.

Ik heb dezelfde .En tevreden erover?
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 16 januari 2013 @ 13:17:

[...]

En tevreden erover?

Ja hoor. Er zit al een e-reader op, dus boeken kun je zo downloaden. De beschikbare (gratis) spelletjes zijn tot volle tevredenheid van Dochter, internet werkt prima. Enig minpuntje is de helderheid, je kunt kiezen uit 3 standen en op de laagste stand krijg je een flikkerend beeld. Kwestie dus van kiezen voor de tweede of derde.

Let wel op bij play-store. Er staan reviews, lees die even na. Sommige spellen stikken van de reclame terwijl er vaak meerdere versies zijn.
Volgens mij is het normaal dat het beeld uitvalt als je even niks aangeraakt hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven