Hot: blokhut

16-01-2013 13:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las in de (vorige) viva dat het helemaal hot was om eens in een blokhut te overnachten. Nu bedacht ik me daarna dat dat eigenlijk wel een top idee was om aankomend weekend mee te vullen (vriend en ik beide een lang weekend vrij genomen).

Het beeld dat ik er bij heb is natuurlijk wel overromantisch en voor mij onvindbaar: open haard, bubbelbad, etc., zeker nu met de sneeuw is dat wel zo mooi ook in een landelijke (bosrijke?) omgeving!

Leuke "hot" van de viva, maar geen tips erbij helaas :(

Dus heeft iemand goede tips die ze wil delen??

Heb al bij Landal gekeken, maar die cottages met haard zijn vol as weekend..

Alvast bedankt!
Maar een cottage vind ik nog wel wat anders dan een blokhut?

Kijk eens bij Roompot of Centerparcs, die hebben ook zulke cottages.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen reclame, maar google eens op slapen in het bos en dan aan elkaar?
En google eens op overnachten blokhut. De eerste link is al raak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb nu iets gevonden ook in de Eifel.. Ik heb steeds gewoon verkeerd gegoogled, ben er duidelijk geen held in! Hartstikke bedankt!
quote:Tia.Dalma schreef op 16 januari 2013 @ 13:29:

Geen reclame, maar google eens op slapen in het bos en dan aan elkaar?Wat een prachtige sfeer heeft die website neergezet. Word er helemaal rustig van als ik er naar kijk.
Hot? Het lijkt me eerlijk gezegd nogal... koud.
Ohhh Tia die is cuuuute!!
Zeker!

Ik lees alleen niks over een badkamer... Weet jij daar meer van Tia? Bij zo'n huisje voor die prijs hoort wat mij betreft ook een mooie badkamer.
Tia Dalma, ben jij daar ook geweest? Is inderdaad helemaal zo cute als de website al doet geloven hè? Ontbijt is ook heerlijk! En die houtkachel, en het bed... Ik zou zó weer teruggaan! Maar heb wel begrepen van vriendinnetje die daar ook wilde boeken, dat de weekenden vaak ver vooruit al vol zitten..
Zit een badkamer bij, maar die is klein. Echt klein. Toilet douche en wastafel, maar je kunt niet samen douchen, qua maat.

Verder is het er zalig, niet heel ruim, maar alles klopt.
Daarom zeggen ze daar natuurlijk niks over.

Een hottub had het helemaal afgemaak, lekker!
Haha, daar heb je gelijk in ja! Zo'n ding wat je buiten zet, wat zich verwarmt met een haardvuurtje, heeft dat niet iets van een dutchtub ofzo? Die zijn zooo gaaf! Zouden ze moeten doen daar!
Deze kwam ik laatst tegen; ziet er erg gaaf uit (wel prijzig)! In Belgie.

http://www.wellnessblokhut.be/index.php/nl/metso
Ik ben afgelopen zomer in de Eifel geweest in een soort blokhut. Was een heel klein parkje met een paar huisjes, heel mooi. Laat maar weten als je interesse hebt dan kan ik de website opzoeken.
quote:lizettetje schreef op 16 januari 2013 @ 14:15:

Deze kwam ik laatst tegen; ziet er erg gaaf uit (wel prijzig)! In Belgie.

http://www.wellnessblokhut.be/index.php ... oInderdaad belachelijk hoge prijzen!! Maar wel mooi
quote:blobs schreef op 16 januari 2013 @ 15:14:

Ik ben afgelopen zomer in de Eifel geweest in een soort blokhut. Was een heel klein parkje met een paar huisjes, heel mooi. Laat maar weten als je interesse hebt dan kan ik de website opzoeken.

Als je zou willen heel graag!

Ik had nu deze gevonden: www.relax-cottage.com , maar dat kost 200 euro per nacht vanaf 4u smiddags tot 10u sochtends dus ook niet echt top!
Cottage in Nederland is een veredelde stacaravan.

In de Belgische Ardennen heb ik weleens in iets dat leek op een blokhut gezeten. Kijk anders even op www.bungalows.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven