Adhd erger dan add??
woensdag 16 januari 2013 om 19:52
woensdag 16 januari 2013 om 19:53
quote:Fame schreef op 16 januari 2013 @ 19:52:
[...]
Prima, dan doe je het niet. Jammer, want waarom zou je iets leuks gaan doen toch? Ik heb ook geen zin meer in dit gesprek. Succes en een prettig weekend vast.
waarom ?
dan reageer ik toch hele tijd danblijf die lekker hoog ;D
want er moeten wel mesjes reageren
[...]
Prima, dan doe je het niet. Jammer, want waarom zou je iets leuks gaan doen toch? Ik heb ook geen zin meer in dit gesprek. Succes en een prettig weekend vast.
waarom ?
dan reageer ik toch hele tijd danblijf die lekker hoog ;D
want er moeten wel mesjes reageren
Zayn!
woensdag 16 januari 2013 om 20:01
woensdag 16 januari 2013 om 20:58
Geen idee. Je hebt je VMBO diploma behaald en dat lukt niet veel personen die in jouw schoenen staan. Dat niveau kun je aan, dat heb je laten zien. Je bent verder nog in ontwikkeling. Vermijd geen zorg, kortom bespreek deze twijfel met je behandelaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 16 januari 2013 om 21:01
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 20:58:
Geen idee. Je hebt je VMBO diploma behaald en dat lukt niet veel personen die in jouw schoenen staan. Dat niveau kun je aan, dat heb je laten zien. Je bent verder nog in ontwikkeling. Vermijd geen zorg, kortom bespreek deze twijfel met je behandelaar.
Ik zal wel zien hoe het gaat.. ja heb vmbo diploma wel .. ondanks me rare hersens...
ik was net volgens mij druk in me hoofd en heb ik geuit op msn ;$
ik weet er niks van zo wat
Ik zal wel zien hoe het gaat.. ja heb vmbo diploma wel .. ondanks me rare hersens...
ik was net volgens mij druk in me hoofd en heb ik geuit op msn ;$
ik weet er niks van zo wat
Zayn!
woensdag 16 januari 2013 om 21:18
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 21:16:
Merk je het niet, zie je niet dat je druk bent geweest als je de conversatie terug leest?
Dan kan ik er nog niet herinneren ... denk ik echt van wtf
denk ik van dit kan niet .. omdat ik er niks meer van weet
als ik het terug lees
maar hij slaat op een 1 of andere manier me berichten niet op in gescheidenis
Merk je het niet, zie je niet dat je druk bent geweest als je de conversatie terug leest?
Dan kan ik er nog niet herinneren ... denk ik echt van wtf
denk ik van dit kan niet .. omdat ik er niks meer van weet
als ik het terug lees
maar hij slaat op een 1 of andere manier me berichten niet op in gescheidenis
Zayn!
woensdag 16 januari 2013 om 21:38
woensdag 16 januari 2013 om 21:41
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 21:38:
Merk je het zelf niet als je druk bent?
Zo ja dan kun je je zelf, je eigen gedrag, ook niet bijsturen. Als je iets niet merkt dan kun je daar weinig aan doen....dat bedoel ik.
Ik merk er volgens mij niks van ;s
net alsof er een knop om draait dat je helemaal iemand anders bent
Merk je het zelf niet als je druk bent?
Zo ja dan kun je je zelf, je eigen gedrag, ook niet bijsturen. Als je iets niet merkt dan kun je daar weinig aan doen....dat bedoel ik.
Ik merk er volgens mij niks van ;s
net alsof er een knop om draait dat je helemaal iemand anders bent
Zayn!