Puntjes op mijn e!

17-01-2013 19:04 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met google kom ik er niet dus vraag ik jullie: hoe krijg ik weer puntjes op mijn e?

Dat deed ik eerst altijd door ctrl+shift+" te doen en dan een e, maar dat werkt nu niet meer! Vroeger moest ik ook een spatie doen na de " maar die verschijnt nu zonder spatie te tikken. Dit vind ik dan wel weer handig, maar het geeft aan dat de instellingen van mn toetsenbord anders zijn. Mijn default input language staat op 'Dutch - United States International'. Wat moet ik veranderen?
Geen spatie ertussen doen natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
waarop forum je, Martine?
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:23:

[...]

Als ik shift ' doe, zie ik onmiddelijk een "Dan klopt er iets niet. Even denken hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 17 januari 2013 @ 19:23:

Geen spatie ertussen doen natuurlijk.Fame, ik wou dat het aan mijn domheid lag, dat was veel makkelijker op te lossen! Ik doe geen spatie
Je rechter control shift tegelijkertijd kort indrukken om je toetsenbord te resetten?
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:23:

[...]

Als ik shift ' doe, zie ik onmiddelijk een "Heb je mijn tips al geprobeerd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Uncharted schreef op 17 januari 2013 @ 19:24:

Je rechter control shift tegelijkertijd kort indrukken om je toetsenbord te resetten?Dit snap ik niet?
Forum je mobiel, via de tablet, laptop?
quote:himalaya schreef op 17 januari 2013 @ 19:10:

Mijn toetsenbord staat trouwens op Verenigde Staten (internationaal). Je kunt ook ctrl en shift tegelijkertijd eens indrukken als je tekens krijgt op plekken waar ze niet op je toetsenbord staan.Ligt het ook niet aan...
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:25:

Forum je mobiel, via de tablet, laptop?HP laptop, maar niet alleen in het forum teksvak, ook in Word enzo
Met VS internationaal zou het wel moeten werken. Zeker weten dat hij daar nog op staat?

Het is wel het een of het ander: (1) je toetst eerst de " en dan de e voor een trema op de e, maar dan moet je wel een spatie toetsen als je " wilt. Of (2) je krijgt de " meteen nadat je hem intoetst maar dan moet je altcodes gebruiken als je een e met trema wilt.

Welke van de 2 het is ligt aan je toetsenbordinstellingen en vs internationaal is instelling (1) dus het kan haast niet dat je die nu aangevinkt hebt!
Wat Pyridine zegt.
quote:pyridine schreef op 17 januari 2013 @ 19:27:

Met VS internationaal zou het wel moeten werken. Zeker weten dat hij daar nog op staat?

Het is wel het een of het ander: (1) je toetst eerst de " en dan de e voor een trema op de e, maar dan moet je wel een spatie toetsen als je " wilt. Of (2) je krijgt de " meteen nadat je hem intoetst maar dan moet je altcodes gebruiken als je een e met trema wilt.

Welke van de 2 het is ligt aan je toetsenbordinstellingen en vs internationaal is instelling (1) dus het kan haast niet dat je die nu aangevinkt hebt!Volgens mij heb ik de instelling van (1) maar de effecten van (2)
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:26:

[...]

Ligt het ook niet aan...Doe je wel de rechter ctrl? Bij links doet 'ie het niet namelijk.
Ok. Probeer eens CTRL + shift tegelijkertijd in te drukken? (heb je dat al gedaan?)
quote:Penelopeia schreef op 17 januari 2013 @ 19:32:

[...]

Doe je wel de rechter ctrl? Bij links doet 'ie het niet namelijk.Maakt geen verschil..
Doe eens CTRL + shift
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:33:

Ok. Probeer eens CTRL + shift tegelijkertijd in te drukken? (heb je dat al gedaan?)Ja, daarmee verander je de taalinstellingen van je toetsenbord toch? Ligt het niet aan helaas
Ok. Maar dat heb je nu al ingedrukt dan?

En probeer dan eens shift + " tegelijkertijd en dan loslaten en dan -e-?
En als dat niet werkt nog 1 keer herhalen, dan weet je zeker dat het daar inderdaad niet aan ligt.

Dus nog een keer CTRL + Shift. En dan Shift + " tegelijkertijd en dan -e-
Dat is wat ik ook zei MissMartine. Wat valt daar niet aan te snappen? Aan de kant van je enter dus, anders werkt het niet. Rechts dus. Maar dat is het dus niet, dan weet ik het ook niet.
crtl + shift, loslaten " + e werkt niet

ctrl + shift +" loslaten e werkt niet
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:33:

[...]

Maakt geen verschil..Nou dan weet ik het ook niet eigenlijk. Sorry!
Nee. Want je doet het ook niet zoals ik heb gezegd

Nog een keer. Omdat ik je leuk vind.

In plaats van:

crtl + shift, loslaten " + e

Doe je

crtl + shift, loslaten en dan SHIFT " + e

(En:

ctrl + shift +" loslaten e werkt niet

Heb ik helemaal niet gezegd)

En anders weet ik het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven