Puntjes op mijn e!

17-01-2013 19:04 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met google kom ik er niet dus vraag ik jullie: hoe krijg ik weer puntjes op mijn e?

Dat deed ik eerst altijd door ctrl+shift+" te doen en dan een e, maar dat werkt nu niet meer! Vroeger moest ik ook een spatie doen na de " maar die verschijnt nu zonder spatie te tikken. Dit vind ik dan wel weer handig, maar het geeft aan dat de instellingen van mn toetsenbord anders zijn. Mijn default input language staat op 'Dutch - United States International'. Wat moet ik veranderen?
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:39:

Nee. Want je doet het ook niet zoals ik heb gezegd

Nog een keer. Omdat ik je leuk vind. Jij bent ook lief voor je oneindige hulp

In plaats van:

crtl + shift, loslaten " + e

Dan wordt het geen ë maar een é

Doe je

crtl + shift, loslaten en dan SHIFT " + e

(En:

ctrl + shift +" loslaten e werkt niet

Heb ik helemaal niet gezegd)

En anders weet ik het ook niet.
En als je nou ' + e doet? in plaats van " + e? Misschien is je toetsenbord wel gewoon in de war..
Als je nou alt-shift doet aan de linkerkant van je toetsenbord?
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:45:

En als je nou ' + e doet? in plaats van " + e? Misschien is je toetsenbord wel gewoon in de war.. IK ben in de war! Ik ga het opgeven geloof ik, ben opeens enorme fan van de ALT137 methode
Laptop uit- en aanzetten?

(ik heb alle tijd hoor, ben hoogzwanger en wacht tot kind eens een keer aangeeft dat ie klaar is om gebaard te worden).
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:47:

[...]

IK ben in de war! Ik ga het opgeven geloof ik, ben opeens enorme fan van de ALT137 methode

Nou ja, ik dacht: als je toetsenbord denkt dat " + e = é.. misschien denkt ie ook wel dat ' + e = ë

Het kan ook een virus zijn. Zie bijv. dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1655882/3/25. Na verwijderen van malware was het probleem verholpen.
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:47:

Laptop uit- en aanzetten?

(ik heb alle tijd hoor, ben hoogzwanger en wacht tot kind eens een keer aangeeft dat ie klaar is om gebaard te worden).

Ik heb het al een tijdje, sinds ik mn computer geformateerd heb en alles opnieuw geinstalleerd.

Zie je, de i met puntjes wil ook al niet!
quote:Penelopeia schreef op 17 januari 2013 @ 19:49:

Het kan ook een virus zijn. Zie bijv. dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1655882/3/25. Na verwijderen van malware was het probleem verholpen.Een virus waardoor je geen ë meer kan? Raar. Maar goeie tip, ik ga er naar kijken!
Verder ben ik tiploos, sorry. Benieuwd of die malware-dinges het misschien is dan. Hoop het voor je.
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:47:

(ik heb alle tijd hoor, ben hoogzwanger en wacht tot kind eens een keer aangeeft dat ie klaar is om gebaard te worden).Spannend! Je eerste kindje?
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:50:

[...]

Een virus waardoor je geen ë meer kan? Raar. Maar goeie tip, ik ga er naar kijken!Ja dat vond ik ook al raar, maar daar scheen het wel te hebben geholpen. Bij twee verschillende mensen zelfs! Dus het is wel het proberen waard
Yup. Nog 5 dagen.. (whaaaaaaah )

Tot aan de UD dan he, het kan elk moment losbarsten. Maar tot dat moment heb ik alle tijd
quote:Penelopeia schreef op 17 januari 2013 @ 19:53:

[...]

Ja dat vond ik ook al raar, maar daar scheen het wel te hebben geholpen. Bij twee verschillende mensen zelfs! Dus het is wel het proberen waard Dat iemand de tijd neemt om zo'n virus te maken zeg. Pure evil!
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:57:

[...]

Dat iemand de tijd neemt om zo'n virus te maken zeg. Pure evil!
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:54:

Yup. Nog 5 dagen.. (whaaaaaaah )

Tot aan de UD dan he, het kan elk moment losbarsten. Maar tot dat moment heb ik alle tijd En dan maar hopen dat je niet over gaat! Ben je al klaar met zwanger zijn of geniet je nog van de nachten zonder vieze luiers?
Ik ben mijn buik nog niet zat hoor, maar slapen is al ruk. Ik zit al helemaal in het baby-ritme, laten we het zomaar noemen, haha. Lukt het met malware verwijderen?
Ga ik straks naar kijken, eerst even eten.

Echt, al in het babyritme? Wist niet dat dat kon! Arme jij, je kan je slaap nu goed gebruiken
Deze al gezien?

http://forum.fok.nl/topic/1740968

Eet smakelijk
Ik ga even met mijn benen hoog hier Succes!
Alt 137 voor de kleine ë, shift+ dubbel aanhalingsteken en dan shift kleine letter of hoofdletter E.

Maar ongetwijfeld ben ik zwaar mosterd
VICTORIE! Deels in elk geval. Als ik : doe ipv " kijg ik in Word de ë!!!! In het forumtekstvak nog niets, maar dit is vooruitgang geboekt!
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 20:06:

Ik ga even met mijn benen hoog hier Succes!

Ja dan zakt ie er nooit uit hoor!

Dank voor al je hulp! Succes met baby!
Ik ga weer, iedereen bedankt voor het meedenken!
TO, je toetsenbord moet niet op dutch staan, maar op US.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven