Puntjes op mijn e!
donderdag 17 januari 2013 om 19:04
Met google kom ik er niet dus vraag ik jullie: hoe krijg ik weer puntjes op mijn e?
Dat deed ik eerst altijd door ctrl+shift+" te doen en dan een e, maar dat werkt nu niet meer! Vroeger moest ik ook een spatie doen na de " maar die verschijnt nu zonder spatie te tikken. Dit vind ik dan wel weer handig, maar het geeft aan dat de instellingen van mn toetsenbord anders zijn. Mijn default input language staat op 'Dutch - United States International'. Wat moet ik veranderen?
Dat deed ik eerst altijd door ctrl+shift+" te doen en dan een e, maar dat werkt nu niet meer! Vroeger moest ik ook een spatie doen na de " maar die verschijnt nu zonder spatie te tikken. Dit vind ik dan wel weer handig, maar het geeft aan dat de instellingen van mn toetsenbord anders zijn. Mijn default input language staat op 'Dutch - United States International'. Wat moet ik veranderen?
donderdag 17 januari 2013 om 19:43
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:39:
Nee. Want je doet het ook niet zoals ik heb gezegd
Nog een keer. Omdat ik je leuk vind. Jij bent ook lief voor je oneindige hulp
In plaats van:
crtl + shift, loslaten " + e
Dan wordt het geen ë maar een é
Doe je
crtl + shift, loslaten en dan SHIFT " + e
(En:
ctrl + shift +" loslaten e werkt niet
Heb ik helemaal niet gezegd)
En anders weet ik het ook niet.
Nee. Want je doet het ook niet zoals ik heb gezegd
Nog een keer. Omdat ik je leuk vind. Jij bent ook lief voor je oneindige hulp
In plaats van:
crtl + shift, loslaten " + e
Dan wordt het geen ë maar een é
Doe je
crtl + shift, loslaten en dan SHIFT " + e
(En:
ctrl + shift +" loslaten e werkt niet
Heb ik helemaal niet gezegd)
En anders weet ik het ook niet.
donderdag 17 januari 2013 om 19:47
donderdag 17 januari 2013 om 19:49
Het kan ook een virus zijn. Zie bijv. dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1655882/3/25. Na verwijderen van malware was het probleem verholpen.
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:47:
Laptop uit- en aanzetten?
(ik heb alle tijd hoor, ben hoogzwanger en wacht tot kind eens een keer aangeeft dat ie klaar is om gebaard te worden).
Ik heb het al een tijdje, sinds ik mn computer geformateerd heb en alles opnieuw geinstalleerd.
Zie je, de i met puntjes wil ook al niet!
Laptop uit- en aanzetten?
(ik heb alle tijd hoor, ben hoogzwanger en wacht tot kind eens een keer aangeeft dat ie klaar is om gebaard te worden).
Ik heb het al een tijdje, sinds ik mn computer geformateerd heb en alles opnieuw geinstalleerd.
Zie je, de i met puntjes wil ook al niet!
donderdag 17 januari 2013 om 19:50
quote:Penelopeia schreef op 17 januari 2013 @ 19:49:
Het kan ook een virus zijn. Zie bijv. dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1655882/3/25. Na verwijderen van malware was het probleem verholpen.Een virus waardoor je geen ë meer kan? Raar. Maar goeie tip, ik ga er naar kijken!
Het kan ook een virus zijn. Zie bijv. dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1655882/3/25. Na verwijderen van malware was het probleem verholpen.Een virus waardoor je geen ë meer kan? Raar. Maar goeie tip, ik ga er naar kijken!
donderdag 17 januari 2013 om 19:53
donderdag 17 januari 2013 om 19:57
donderdag 17 januari 2013 om 19:58
quote:Keetje_Stippel schreef op 17 januari 2013 @ 19:54:
Yup. Nog 5 dagen.. (whaaaaaaah )
Tot aan de UD dan he, het kan elk moment losbarsten. Maar tot dat moment heb ik alle tijd En dan maar hopen dat je niet over gaat! Ben je al klaar met zwanger zijn of geniet je nog van de nachten zonder vieze luiers?
Yup. Nog 5 dagen.. (whaaaaaaah )
Tot aan de UD dan he, het kan elk moment losbarsten. Maar tot dat moment heb ik alle tijd En dan maar hopen dat je niet over gaat! Ben je al klaar met zwanger zijn of geniet je nog van de nachten zonder vieze luiers?
donderdag 17 januari 2013 om 20:04