Puntjes op mijn e!

17-01-2013 19:04 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met google kom ik er niet dus vraag ik jullie: hoe krijg ik weer puntjes op mijn e?

Dat deed ik eerst altijd door ctrl+shift+" te doen en dan een e, maar dat werkt nu niet meer! Vroeger moest ik ook een spatie doen na de " maar die verschijnt nu zonder spatie te tikken. Dit vind ik dan wel weer handig, maar het geeft aan dat de instellingen van mn toetsenbord anders zijn. Mijn default input language staat op 'Dutch - United States International'. Wat moet ik veranderen?
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 19:24:

[...]

Fame, ik wou dat het aan mijn domheid lag, dat was veel makkelijker op te lossen! Ik doe geen spatieRustig maar, ik bedoel het goed hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe moet op een iPad?
quote:Fame schreef op 17 januari 2013 @ 20:25:

[...]

Rustig maar, ik bedoel het goed hoor!Sorry, bedoelde het niet aanvallend, was wanhoop dat hier doorklonk! Zal volgende keer een smiley bijplaatsen
@zammm

De E ingedrukt houden. Dan komen er vanzelf variaties op de e in beeld.
quote:MissMartine schreef op 17 januari 2013 @ 20:07:

VICTORIE! Deels in elk geval. Als ik : doe ipv " kijg ik in Word de ë!!!! In het forumtekstvak nog niets, maar dit is vooruitgang geboekt!

Gatdarrie, vooruitgang! Gefeliciteerd!

(probleem is nog niet helemaal opgelost nu?)
Nou wordt ik echt gek.

Hij doet het weer! Gewoon!

ë ë ë ë ï ï ï!!! Doet ie allemaal!

Blijkbaar lag het toch aan mij, op een of andere manier.

Ik wou alleen dat ik wist, wàt ik blijkbaar gedaan heb om het weer goed te krijgen...
............. Computers!

Ligt nooit aan je zelf
Als het eerst indrukken van shift en de toets met " en dan de letter e niet meer werkt moet je even shift en ctrl tegelijk indrukken. Daarna doet hij het bij mij weer.

Kan zijn dat ik mosterd ben. Heb niet alle reacties gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven