Adhd erger dan add??

15-01-2013 20:58 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
is add onzin , aanstellering ..?

ik vind van wel is dat normaal ?

Heb zelf add

en is het broertje van adhd
Zayn!
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 21:43:

Raar zeg, ik heb weinig wijsheid/antwoorden. Ik heb geen ervaring met add of adhd, vandaar.

haha maakt niet uit xd

ik heb ervaring met adhd'ers om me heen xd
Zayn!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 21:52:

[img]http://www.glamquotes.com/wp-content/up ... /smile.jpg[/img]xD
Zayn!
thementalist, wat is eigenlijk je doel met dit topic?

En als je dit weekend weer niets doet he, met niemand afspreekt, niets wil, dan kom je daarna toch niet zeggen dat het weekend zo ongezellig was? Of wel?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 16 januari 2013 @ 22:05:

thementalist, wat is eigenlijk je doel met dit topic?

En als je dit weekend weer niets doet he, met niemand afspreekt, niets wil, dan kom je daarna toch niet zeggen dat het weekend zo ongezellig was? Of wel?

Nee ik vermaak me zelf altijd ...

Ik kon me als kind vermaken met pennen en dan bedoel ik niet tekenen ofzo
Zayn!
Ik vind dat ik mezelf aanstel dat is het probleem
Zayn!
nog iemand?
Zayn!
?
Zayn!
quote:thementalist schreef op 16 januari 2013 @ 22:19:

[...]

Nee ik vermaak me zelf altijd ...

Ik kon me als kind vermaken met pennen en dan bedoel ik niet tekenen ofzoWat doe je dan met die pennen?????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:viva-amber schreef op 16 januari 2013 @ 20:58:

Geen idee. Je hebt je VMBO diploma behaald en dat lukt niet veel personen die in jouw schoenen staan. Dat niveau kun je aan, dat heb je laten zien. Je bent verder nog in ontwikkeling. Vermijd geen zorg, kortom bespreek deze twijfel met je behandelaar..................gewist...........gewist........gewist.

doei

anoniem_156162 wijzigde dit bericht op 17-01-2013 23:10
Reden: dom gepraat-topic,jammer
% gewijzigd
quote:Fame schreef op 17 januari 2013 @ 13:09:

[...]

Wat doe je dan met die pennen?????doen alsof het school is... dus die pennen zijn leerlingen
Zayn!
quote:missieM schreef op 17 januari 2013 @ 16:39:

[...]

klop klop, mag ik mee discusieren?

ADHD en ADD vallen onder dezelfde "groep"maar ik vind het wel een wereld van verschil of je als dromerig type in de klas zit of als een hyper-actieve draaikont.

Concentratiestoornis leid tot leerproblemen, maar ADHD of ADD heeft NIKS te maken met een tekort aan intelligentie. Eenmaal geleerd is geleerd.

Men leert alleen anders dan de standaard leerling/volwassene.

ADD-ers hebben ook pluspunten....(wellicht betere kwaliteiten dan de standaard-leerling/volwassene) en die mogen ook wel eens genoemd worden.

doei

Ja dat mag ... maar ik heb wel te kort aan iq
Zayn!
quote:missieM schreef op 17 januari 2013 @ 16:39:

[...]

klop klop, mag ik mee discusieren?

ADHD en ADD vallen onder dezelfde "groep"maar ik vind het wel een wereld van verschil of je als dromerig type in de klas zit of als een hyper-actieve draaikont.

Concentratiestoornis leid tot leerproblemen, maar ADHD of ADD heeft NIKS te maken met een tekort aan intelligentie. Eenmaal geleerd is geleerd.

Men leert alleen anders dan de standaard leerling/volwassene.

ADD-ers hebben ook pluspunten....(wellicht betere kwaliteiten dan de standaard-leerling/volwassene) en die mogen ook wel eens genoemd worden.

doei

En wat jij zegt wist ik ook allang hoor -,-

hoef je mij niet te vertellen
Zayn!
Ik wou dat ik twee hondjes was

Dan kon ik samen spelen
quote:Anouar schreef op 17 januari 2013 @ 21:54:

Ik wou dat ik twee hondjes was

Dan kon ik samen spelenwat heeft dat hier mee te maken ?
Zayn!
Dat speelde ik altijd. Ook wel met nagellakflesjes trouwens. Ik kon met van alles uren zoet zijn.

Zie ik ook bij mijn jongste. Geef hem een touwtje en een stokje en je hoort hem niet. Das wel een voordeel van ADD. Fantasie genoeg.
quote:Anouar schreef op 17 januari 2013 @ 22:00:

Dat speelde ik altijd. Ook wel met nagellakflesjes trouwens. Ik kon met van alles uren zoet zijn.

Zie ik ook bij mijn jongste. Geef hem een touwtje en een stokje en je hoort hem niet. Das wel een voordeel van ADD. Fantasie genoeg.

Kon ik ook met nagellak en met snoep ofzo met kraaltjes alles ..

als ik ergens moet wachten ofzo en er liggen kaarten op tafel van die speel kaarten maak ik kaartenhuis.. ik ben nu 18 nu en zou nog steeds kunnen vermaken met pennen denk ik .. het komt niet mer voor maar weet zeker dat ik zo gek ben om het nog te kunnen

maar hoe weet je dan dat het door adhd komt?
Zayn!
Dat weet ik niet zeker, maar ik denk het wel. Ik herkende het in jouw verhaal van de pennen. Ik zou het ook nog steeds wel kunnen denk ik met die kaarten en zo..wordt je rustig van of zo, he?

Zie het bij mijn kinderen ook. Allerlei ingewikkeld speelgoed en waar spelen ze dan mee: bolletje klei, paperclip, touwtje...

Hahaha, geweldige eigenschap eigenlijk
quote:Anouar schreef op 17 januari 2013 @ 22:20:

Dat weet ik niet zeker, maar ik denk het wel. Ik herkende het in jouw verhaal van de pennen. Ik zou het ook nog steeds wel kunnen denk ik met die kaarten en zo..wordt je rustig van of zo, he?

Zie het bij mijn kinderen ook. Allerlei ingewikkeld speelgoed en waar spelen ze dan mee: bolletje klei, paperclip, touwtje...

Haha xd

nee van die kaarten weet niet ben dan echt geconcentreeed dus rustig in me hoofd..

ik speelde een spel met nog paar en met muntjes en ik wou die muntjes van hoog naar laag en ook nog stapeltjes dat ze recht lachen allemaal even recht .. en 3 van elk mutnje hebben ... ik weet niet waarom ...
Zayn!
quote:Anouar schreef op 17 januari 2013 @ 22:20:

Haha xd

nee van die kaarten weet niet ben dan echt geconcentreeed dus rustig in me hoofd..

ik speelde een spel met nog paar en met muntjes en ik wou die muntjes van hoog naar laag en ook nog stapeltjes dat ze recht lachen allemaal even recht .. en 3 van elk mutnje hebben ... ik weet niet waarom ...
Zayn!
Haha dat deed ik vroeger ook Pakken kaarten waar ik schooltje mee speelde, of sprookjesbos, of koning en koningin met hofhouding.

Ik kon uren zoet zijn met gezelschapsspelen waar ik hele verhalen voor verzon, voor die risk pionnetjes of zo.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 17 januari 2013 @ 22:33:

Haha dat deed ik vroeger ook Pakken kaarten waar ik schooltje mee speelde, of sprookjesbos, of koning en koningin met hofhouding.

Ik kon uren zoet zijn met gezelschapsspelen waar ik hele verhalen voor verzon, voor die risk pionnetjes of zo.

Hahaha xd

Ik heb ook gehad dat ik tegen mezelf prate doe ik nu heel soms nog :$ of deed alsof ik onzichtbare vrienden had ofzo
Zayn!
Heerlijk, die herkenning! Koningen en hofhoudingen had ik ook, Gamayun! Vooral met de naaiklosjes van mijn moeder ( OMG ik klink als een granny..) echt uren mee bezig en hardop hele verhalen verzinnen.

Ook een leuke, figuren bijten in koekjes, bv stroopwafels rondom afknabbelen. Doe je heel lang mee als je het goed aanpakt. Wiebelen op je stoel, nooit op vier poten natuurlijk.

Oh ja, en tijd kwijt zijn. De klok blijkt terwijl ik even de andere kant op keek ineens alweer een half uur verder te zijn. Shit...weer te laat ;)
quote:thementalist schreef op 17 januari 2013 @ 21:29:

[...]

En wat jij zegt wist ik ook allang hoor -,-

hoef je mij niet te vertellenwaarom open je dan nog een topic hierover?
quote:missieM schreef op 18 januari 2013 @ 00:11:

[...]

waarom open je dan nog een topic hierover?Ik zou het niet weten wat was me vraag dan ?
Zayn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven