De schuld van het forum!
vrijdag 18 januari 2013 om 11:45
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
vrijdag 18 januari 2013 om 12:03
quote:madille schreef op 18 januari 2013 @ 12:01:
(het leven in eigen hand nemen, over luisteren naar je gevoel en intuitie, over accepteren dat niet heel de wereld je aardig vindt, over het vinden van je eigen pad).
Jij zegt ook heel enge dingen.
Gewoon doen wat m'n vader zegt:"Niet zeuren, harder werken."
(het leven in eigen hand nemen, over luisteren naar je gevoel en intuitie, over accepteren dat niet heel de wereld je aardig vindt, over het vinden van je eigen pad).
Jij zegt ook heel enge dingen.
Gewoon doen wat m'n vader zegt:"Niet zeuren, harder werken."
vrijdag 18 januari 2013 om 12:08
"Ow neee..... een slachtoffer van de draagdoekmaffia!!!"
OMG, dit is dus ook echt een ding. Ik dacht dat ik het me inbeeldde...
Er was hier een kersverse moeder die een huilbaby had ofzo en die werd wijsgemaakt dat ze haar baby dan ook maar niet in haar bed moest neerleggen. Nouja, het was nogal een manipulatieve post. Zo van: ik weet niet wat jij doet, maar IK houd mijn baby altijd tegen mijn lijf.
OMG, dit is dus ook echt een ding. Ik dacht dat ik het me inbeeldde...
Er was hier een kersverse moeder die een huilbaby had ofzo en die werd wijsgemaakt dat ze haar baby dan ook maar niet in haar bed moest neerleggen. Nouja, het was nogal een manipulatieve post. Zo van: ik weet niet wat jij doet, maar IK houd mijn baby altijd tegen mijn lijf.
vrijdag 18 januari 2013 om 12:10