Eerste keer

18-01-2013 18:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe was bij jullie je 'eerste keer'?

Je hoort van vele dat het pijnlijk is en dat ze bloeden, maar bij mij heb ik daar niks van gemerkt.
Ongemakkelijk, beetje pijn, geen bloed..

Pas na vaak doen, wordt het leuk en lekker
Niet pijnlijk, wel een hoop gestuntel.

Voor hem was het ook de eerste keer dus we hebben ook veel lol gehad met 'het samen uitzoeken'.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Stuntelig, niet pijnlijk. Ervaring komt met de jaren, als ik nu terugdenk aan hoe ik de eerste jaren in bed was denk ik echt 'omg wat moeten die mannen gedacht hebben?!'
Nee geen pijn, bloed etc

Was zoet, kan het niet anders benoemen. Hij was meer ervaren.

Mijn eerste keer was 30 jaar terug, heb gelukkig een hoop bijgeleerd.

De eerste keer met een nwe lover lijkt soms wel op de allereerste eerste keer, komisch, behalve dat je je lijf beter kent bijv
Je bent zelf een theepot
Pff, veel pijn, beetje tot niet echt gebloed.. vreselijk en de aantal keren die volgde ook nog wel. Maar nu 6 jaar verder, is het heerlijk.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ja, hier wel pijn en een hoop bloed. Man in kwestie was ruim bedeeld ook... Na een keer of drie werd het minder pijnlijk.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:vlammetje schreef op 18 januari 2013 @ 19:04:

Ja, hier wel pijn en een hoop bloed. Man in kwestie was ruim bedeeld ook... Na een keer of drie werd het minder pijnlijk.Hier nog zo één, en niet erg fijn ook helaas, die eerste keer....
Ongemakkelijk nerveus maar had niet echt pijn.
Spannend was voor ons beide de eerste keer. Na een goed voorspel over gegaan tot de voorbereiding voor de daad. We waren we beide toch wel gespannen... ook al neem je, je voor dat niet te zijn.

Na een condoom omgedaan te hebben ben ik gaan liggen, eerste keer was toch erg lastig om 'hem' erin te krijgen. We waren al een tijdje samen en hadden al langer seks zonder 'de' daad. We wouden het beiden ook erg graag. maar door de spanning ging het wat ongemakkelijk. Na een tijdje kwam hij dan toch binnen. Was allemaal geen groot succes zeg maar, deed een beetje pijn vrijwel geen bloed.

Keren de na ging het elke keer wat makkelijker, pas na aantal keren vond ik het echt fijn en kon ik er van genieten.
Het was nu ik er op terug kijk wel grappig, maar op dat moment verging ik van de pijn. Het ging nogal stuntelig, hij kon niet goed naar binnen komen en hij werd ook zenuwachtig waardoor zijn piemel weer slap werd. De eerste keer was met mijn huidige vriend, we denken er nog wel eens samen aan terug en dan moeten we er eigenlijk wel hard om lachen. De keren daarna vond ik het ook nog niet echt fijn, maar dat begon steeds meer te komen.
Afgezien van alles wat hierboven staat: ik kende mijn vriendje niet op deze wijze. Er zat iets in hem waarvan ik schrok. Ik heb het uitgemaakt. Vervolgens heb ik nog weken schuldgevoelens gehad omdat ik mezelf aan een verkeerde jongen had gegeven.

Achteraf heb ik meer mannen zichzelf zien verliezen in de aanloop naar hun extase. Achteraf zie ik ook dat mijn vriendje ook niet goed wist wat hij met mij aanmoest. Ik heb hem een brief geschreven maar hij antwoordde niet.
Alles is liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven