Eerste keer
vrijdag 18 januari 2013 om 18:42
Nee geen pijn, bloed etc
Was zoet, kan het niet anders benoemen. Hij was meer ervaren.
Mijn eerste keer was 30 jaar terug, heb gelukkig een hoop bijgeleerd.
De eerste keer met een nwe lover lijkt soms wel op de allereerste eerste keer, komisch, behalve dat je je lijf beter kent bijv
Was zoet, kan het niet anders benoemen. Hij was meer ervaren.
Mijn eerste keer was 30 jaar terug, heb gelukkig een hoop bijgeleerd.
De eerste keer met een nwe lover lijkt soms wel op de allereerste eerste keer, komisch, behalve dat je je lijf beter kent bijv
Je bent zelf een theepot
vrijdag 18 januari 2013 om 19:33
Spannend was voor ons beide de eerste keer. Na een goed voorspel over gegaan tot de voorbereiding voor de daad. We waren we beide toch wel gespannen... ook al neem je, je voor dat niet te zijn.
Na een condoom omgedaan te hebben ben ik gaan liggen, eerste keer was toch erg lastig om 'hem' erin te krijgen. We waren al een tijdje samen en hadden al langer seks zonder 'de' daad. We wouden het beiden ook erg graag. maar door de spanning ging het wat ongemakkelijk. Na een tijdje kwam hij dan toch binnen. Was allemaal geen groot succes zeg maar, deed een beetje pijn vrijwel geen bloed.
Keren de na ging het elke keer wat makkelijker, pas na aantal keren vond ik het echt fijn en kon ik er van genieten.
Na een condoom omgedaan te hebben ben ik gaan liggen, eerste keer was toch erg lastig om 'hem' erin te krijgen. We waren al een tijdje samen en hadden al langer seks zonder 'de' daad. We wouden het beiden ook erg graag. maar door de spanning ging het wat ongemakkelijk. Na een tijdje kwam hij dan toch binnen. Was allemaal geen groot succes zeg maar, deed een beetje pijn vrijwel geen bloed.
Keren de na ging het elke keer wat makkelijker, pas na aantal keren vond ik het echt fijn en kon ik er van genieten.
zaterdag 19 januari 2013 om 10:47
Het was nu ik er op terug kijk wel grappig, maar op dat moment verging ik van de pijn. Het ging nogal stuntelig, hij kon niet goed naar binnen komen en hij werd ook zenuwachtig waardoor zijn piemel weer slap werd. De eerste keer was met mijn huidige vriend, we denken er nog wel eens samen aan terug en dan moeten we er eigenlijk wel hard om lachen. De keren daarna vond ik het ook nog niet echt fijn, maar dat begon steeds meer te komen.
zaterdag 19 januari 2013 om 14:18
Afgezien van alles wat hierboven staat: ik kende mijn vriendje niet op deze wijze. Er zat iets in hem waarvan ik schrok. Ik heb het uitgemaakt. Vervolgens heb ik nog weken schuldgevoelens gehad omdat ik mezelf aan een verkeerde jongen had gegeven.
Achteraf heb ik meer mannen zichzelf zien verliezen in de aanloop naar hun extase. Achteraf zie ik ook dat mijn vriendje ook niet goed wist wat hij met mij aanmoest. Ik heb hem een brief geschreven maar hij antwoordde niet.
Achteraf heb ik meer mannen zichzelf zien verliezen in de aanloop naar hun extase. Achteraf zie ik ook dat mijn vriendje ook niet goed wist wat hij met mij aanmoest. Ik heb hem een brief geschreven maar hij antwoordde niet.
Alles is liefde