even afschrijven...
zaterdag 19 januari 2013 om 08:19
even van mij afschrijven hopelijk helpt het..
Ik heb straks een begrafenis van mijn oom. En ben daar best gespannen voor, ik weet dat is normaal. Aangezien ik een angststoornis heb kan ik me daar extra druk om maken, terwijl iedereen dat wel gespannenn voor is, maar zich er dan niet druk om maken wat diegene in het lichaam voelt.
Ik heb redelijk goed geslapen en ik weet dat als ik er heen ga en het is voorbij, en het is afgelopen dat ik me trots en goed voel..
Heb wel een beetje een raar gevoel in buik, een soort wee gevoel, net alsof mijn maag steeds honger heeft en hartkloppingen.. Over ongeveer een uurtje weg, maar zie er wel tegen op! probeer me rustig te houden tot nu toe!
Het komt vast goed! Moest dit even kwijt
Ik heb straks een begrafenis van mijn oom. En ben daar best gespannen voor, ik weet dat is normaal. Aangezien ik een angststoornis heb kan ik me daar extra druk om maken, terwijl iedereen dat wel gespannenn voor is, maar zich er dan niet druk om maken wat diegene in het lichaam voelt.
Ik heb redelijk goed geslapen en ik weet dat als ik er heen ga en het is voorbij, en het is afgelopen dat ik me trots en goed voel..
Heb wel een beetje een raar gevoel in buik, een soort wee gevoel, net alsof mijn maag steeds honger heeft en hartkloppingen.. Over ongeveer een uurtje weg, maar zie er wel tegen op! probeer me rustig te houden tot nu toe!
Het komt vast goed! Moest dit even kwijt
zaterdag 19 januari 2013 om 08:23
zaterdag 19 januari 2013 om 08:27
Ah, vandaag is de dag dus. Heb je alles wat je nodig hebt in je tas gedaan? Omdat je nog een uurtje moet wachten heb je alle tijd om zenuwachtig te worden en ga je je focussen op je lichaam want die bepaald voor ou hoe angstig het gaat worden. Probeer het om te draaien en concentreer je niet op je lichaam maar ga dit uurtje stofzuigen, de ramen lappen o.i.d. Als je maar niet alleen in je lichaam zit want dat is een slechte raadgeven. Succes hoor vrouw, vanmiddag ben je weer thuis.
zaterdag 19 januari 2013 om 08:32
@waterplant ik was bezig om alles in mijn tas te doen, heb sowieso een rol pepermunt en wat eten erin, straks ff een flesje water er bij doen! Ben verder even bezig ommezelf nog even klaar te maken, even mijn haar enz doen, misschien zo nog ff een stukkje uit een boek lezen. Want idd ik concentreer teveel wat k in mijn lichaam voel en heb het gevoel dat het daardoor erger wordt, het is gelukkig alleen maar ochtend, en vanmiddag lekker vrij, kan ik ff bijkomen van alles.
zaterdag 19 januari 2013 om 10:46
zaterdag 19 januari 2013 om 14:35
Ik ben thuis! En ik heb alles vol kunnen houden. In het begin toen ik net zat had ik weleens gedacht, als er maar niks gebeurt...
Maar op een gegeven moment voelde ik mij best goed. Zat wel op een hoekje, ma niet bij de uitgang, vooraan. Achter mijn ouders! Duurde wel ongeveer 1,5 uur die dienst, en op de begraafplaats voelde ik me prima, was wel erg koud en daarna nog koffie gedronken in een restaurant met z'n allen. En daar een hele tijd gezeten. Ook mensen gezien die ik nooit eerder had gezien.
En toch voel ik mij nu trots! Wij werden er bij betrokken als diebaren en mochten ook als éérste met de anderen, zussen en broers n oomzeggers, mee naar buiten. Ben nu wel bekaf, was een leuke dienst, wel water en eten mee, maar geen gebruik van gemaakt
Nu pas voel ik dat ik hem echt ga missen, mijn oom, omdat hij heel vaak bij ons over de vloer kwam, en van alles vertelde enz!
Maar op een gegeven moment voelde ik mij best goed. Zat wel op een hoekje, ma niet bij de uitgang, vooraan. Achter mijn ouders! Duurde wel ongeveer 1,5 uur die dienst, en op de begraafplaats voelde ik me prima, was wel erg koud en daarna nog koffie gedronken in een restaurant met z'n allen. En daar een hele tijd gezeten. Ook mensen gezien die ik nooit eerder had gezien.
En toch voel ik mij nu trots! Wij werden er bij betrokken als diebaren en mochten ook als éérste met de anderen, zussen en broers n oomzeggers, mee naar buiten. Ben nu wel bekaf, was een leuke dienst, wel water en eten mee, maar geen gebruik van gemaakt
Nu pas voel ik dat ik hem echt ga missen, mijn oom, omdat hij heel vaak bij ons over de vloer kwam, en van alles vertelde enz!