plofkip
zaterdag 19 januari 2013 om 10:49
quote:paloma schreef op 19 januari 2013 @ 10:47:
Vandaag ben ik het nog niet tegengekomen maar ik welke je bedoelt. Ik word er ook onpasselijk van. De boodschap is mij wel duidelijk, ook zonder het plaatje.
Hier precies hetzelfde, ik snap de strekking helemaal, dat hoef ik niet steeds te zien.
Ik ben trouwens nog geen andere site of forum tegengekomen waar ze zo "drammerig" met dit soort advertenties omgaan
Vandaag ben ik het nog niet tegengekomen maar ik welke je bedoelt. Ik word er ook onpasselijk van. De boodschap is mij wel duidelijk, ook zonder het plaatje.
Hier precies hetzelfde, ik snap de strekking helemaal, dat hoef ik niet steeds te zien.
Ik ben trouwens nog geen andere site of forum tegengekomen waar ze zo "drammerig" met dit soort advertenties omgaan
zaterdag 19 januari 2013 om 12:20
Voor de ladies hier die zo nu en dan een stukje vlees of kip eten, koop het eens bij www.okvlees.nl
Diervriendelijk scharrel en biologisch vlees. Hele fijne mensen met een goede visie.
Diervriendelijk vlees van OKvlees.nl
OKvlees.nl verkoopt via het web diervriendelijk scharrel en biologisch vlees dat lekker en gezond is.
- Vlees met een betere bite en smaak dan gewoon vlees
- Geen vlees waar het vocht uitloopt bij het bakken
- Pure, biologische kruidingen die de smaak van het vlees ondersteunen en het een eigen karakter geven
- Vlees waarvoor een fatsoenlijke prijs is betaald aan de boeren.
- Vlees van dieren die een goed leven hebben gehad, met goed voer, ruimte in de stal, natuurlijke groei en buiten lopen.
- Geen antibiotica en groeibevorderaars in het voer.
- Geen onnodige bewerkingen of toevoegingen aan het vlees.
- De dieren worden verdoofd geslacht, met zo min mogelijk stress.
Diervriendelijk scharrel en biologisch vlees. Hele fijne mensen met een goede visie.
Diervriendelijk vlees van OKvlees.nl
OKvlees.nl verkoopt via het web diervriendelijk scharrel en biologisch vlees dat lekker en gezond is.
- Vlees met een betere bite en smaak dan gewoon vlees
- Geen vlees waar het vocht uitloopt bij het bakken
- Pure, biologische kruidingen die de smaak van het vlees ondersteunen en het een eigen karakter geven
- Vlees waarvoor een fatsoenlijke prijs is betaald aan de boeren.
- Vlees van dieren die een goed leven hebben gehad, met goed voer, ruimte in de stal, natuurlijke groei en buiten lopen.
- Geen antibiotica en groeibevorderaars in het voer.
- Geen onnodige bewerkingen of toevoegingen aan het vlees.
- De dieren worden verdoofd geslacht, met zo min mogelijk stress.
zaterdag 19 januari 2013 om 12:25
quote:vogelbekdiertje schreef op 19 januari 2013 @ 11:23:
Welke supermarkt verkoopt tegenwoordig geen plomp? Op de reclame zeiden ze Ah en jumbo, maar welke supermarkten zijn dan wel oke? Of alleen biologisch?Alles waar geen Biologisch op staat of Beter Leven (= 3 sterren systeem van de dierenbescherming), is in principe bioindustrievlees, oftewel kiloknallers of plofkip.
Welke supermarkt verkoopt tegenwoordig geen plomp? Op de reclame zeiden ze Ah en jumbo, maar welke supermarkten zijn dan wel oke? Of alleen biologisch?Alles waar geen Biologisch op staat of Beter Leven (= 3 sterren systeem van de dierenbescherming), is in principe bioindustrievlees, oftewel kiloknallers of plofkip.