Wat is er mis met mij?

19-01-2013 19:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik Ben best wel vaak boos om kleine dingen .. en irriteer mensen hierr zonder dat ik het wil of zonder dat ik het door heb ...ik zit vaak in discussies zonder dat k het door heb of wil ... en de overloop van zinnen klopt vaak niet .. kan niet echt goed comminuceren op topics ect... zal maar zeggen raak overstuur snel .. en het topic loopt vaak uit de hand zonder dat ik het wil ofzo ... jhet is niet eens me bedoeling allemaal .. en toch gebeurt het en ik wil gewoon weten waardoor het komt .. en als ik dat niet weet ga k soms heel slecht voelen. ik ga snel in de aanval houding word gezegt .. En ik typ zo snel dat me woorden niet kloppen .. of ik stop midden in de stil en dan ben ik zo snel dat ik niet alles weg haal dus staan er halve worden en er missen letters of ze staan verkeerd om ... dus overloop van zinnen klopt niet (zinsbouw) ... en dan krijg ik daar weer kritiek op en word ik boos...

Heb add/dyslexie en ben zwakbegaafd ..(allemaal onbehandelt , kan er niet mee omgaan of accepteren) maar ik wil gewoon weten waar door het komt .. ik kan me er echt slecht om voelen.

Het zit trouwens dieper dan ,, dat je gewoon nog een keer lezen en dan denken wat dat lukt allemaal niet
Zayn!
Leer tegen jezelf te zeggen :

1) Stop.

2) Is het handig dat ik op "verstuur bericht druk"?

3) Nee?

4) Niet doen.

Zo dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 19 januari 2013 @ 19:16:

Leer tegen jezelf te zeggen :

1) Stop.

2) Is het handig dat ik op "verstuur bericht druk"?

3) Nee?

4) Niet doen.

Zo dus. Dat werkt dus niet ,, het is niet iets persoonlijkheid ofzo of gewoonte dat je het kan afleren
Zayn!
Tk voortaan je reacties eerst eens in Word. Ga koffie zetten, lees ze na. En knip/plak ze dan pas naar forum
Echt wel, je praat met een kenner
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je hulp aangeboden gekregen die je weigert? Accepteren dan.
quote:thementalist schreef op 19 januari 2013 @ 19:18:

[...]

Dat werkt dus niet ,, het is niet iets persoonlijkheid ofzo of gewoonte dat je het kan aflerenVerander je motto.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Frizzy schreef op 19 januari 2013 @ 19:19:

Heb je hulp aangeboden gekregen die je weigert? Accepteren dan.Hoe bedoel je ?
Zayn!
Je hebt het over add, dyslectie en zwakbegaafdheid en dat je dat niet kan accepteren noch ermee omgaan. Je voelt je er slecht door. Lijkt me dan toch dat daar de bron zit en dat je daar iets mee moet.
quote:Frizzy schreef op 19 januari 2013 @ 19:28:

Je hebt het over add, dyslexie en zwakbegaafdheid en dat je dat niet kan accepteren noch ermee omgaan. Je voelt je er slecht door. Lijkt me dan toch dat daar de bron zit en dat je daar iets mee moet.Dit.
Of je zelf zijn en er niks van aan trekken ! Je mag gewoon hier je mening geven of het nou een verkeerde zinsopbouw of met spelfouten schrijft. Je halt je zelf naar beneden , moet je niet wij tenslotte allemaal anoniem hier zo , dus hier moet je al helemaal niks van aan treken !
Ik schijf zelf hartstikke slecht ik vergeet ook dingen en woorden te schijven , maar dat wilt niet zegen dat ik zwakbegaafd ben , dus ja niks van aantrekken dus ;)
Maar dit allemaal heeft gewoon te maken met dyslexie/add en zwakbegaafheid..

het is niet iets wat je kan afleren en ook niet een persoonlijkheid

Ik wil gewoon weten of het allemaal door zwakbegaafheid add en dyslexie komt

ik krijg wel reacties ... ik begrijp je nu beter waarom je zo doet
Zayn!
Maar daar kom je toch achter door dat met een professional te bespreken? En dan zul je ook kunnen werken aan acceptatie en hoe je er het beste mee om kunt gaan.
quote:Frizzy schreef op 19 januari 2013 @ 20:02:

Maar daar kom je toch achter door dat met een professional te bespreken? En dan zul je ook kunnen werken aan acceptatie en hoe je er het beste mee om kunt gaan.Dat wil ik niet wel over accepteren l.. maar alles wat in begin post staat komt dus gwn door dyslexie/add/zb ?
Zayn!
Hoeveel nachtjes slapen nog voordat je met je therapie gaat beginnen? Het schiet nu toch best op volgens mij? Ergens volgende week toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:thementalist schreef op 19 januari 2013 @ 20:05:

[...]

Dat wil ik niet wel over accepteren l.. maar alles wat in begin post staat komt dus gwn door dyslexie/add/zb ?

Wij zijn hier niet de mensen die daar iets over mogen/kunnen zeggen.

Schrijf al je vragen op en stel ze aan je behandelaren. Je bent namelijk helemaal niet dom, want je vraagt je dit soort dingen af.
Dat kan daardoor komen, maar wij zijn toch geen professionals? Leg het daar waar je geholpen kan worden.
Nee ik ga dit niet vertellen allemaal tegen die persoon .. niet alles hoef je naar psycho of dokter toe...

Maar goed die tekst in het begin het komt gwn door wat ik heb .. het is niet iets wat je kan afleren ofzo.. en het zit allemaal in je hoofd
Zayn!
Maar is het eigelijks een handicap ?? die dingen
Zayn!
En denk je dat wij nog een nuttig antwoord kunnen geven?
Als je dingen wil verbeteren kun je het beste open kaart spelen.
Verbeteren zit er niet in echt ..
Zayn!
quote:thementalist schreef op 19 januari 2013 @ 20:14:

Maar is het eigelijks een handicap ?? die dingenDat moet een behandelaar constateren.
quote:thementalist schreef op 19 januari 2013 @ 20:13:

Nee ik ga dit niet vertellen allemaal tegen die persoon .. niet alles hoef je naar psycho of dokter toe...

Maar goed die tekst in het begin het komt gwn door wat ik heb .. het is niet iets wat je kan afleren ofzo.. en het zit allemaal in je hoofdZegt wie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven