Grazia - Ageplay

19-01-2013 19:28 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week staat er in de Grazia een artikel over ageplay. Volwassen mannen en vrouwen die zich graag verkleden als baby/kleuter. Bij ageplay gaat het vooral om micromanaging- een iemand is het kind , de babygirl, en de ander is de daddy. Daddy beslist over ALLES van zijn babygirl, van wat ze aandoet tot wat ze eet. Toen ik dit las vond ik het echt behoorlijk ziek. Dit is niet alleen maar kinky bed gedrag, dit gaat veel verder... waarom zou je je vrijheid in handen willen geven van een ander? Over de hele wereld zijn zoveel onderdrukte vrouwen die anders willen en deze meid wordt hier geil van!

Ik snap dat mensen geil worden van schattige jurkjes e.d. Voor mijn part stopt je in elk gat van je lichaam een dildo. Maar ben ik de enige die het eng/gek vindt dat iemand zo'n beeld heeft van zichzelf en relaties?
Vreemde wending heeft dit topic genomen. Jammer dat een goede discussie daardoor niet mogelijk is. Ik vind het goed dat mensen open durven zijn over dit soort dingen en daardoor het enorme taboe die op dit soort dingen rust misschien wat kunnen verminderen. Want als je echt luistert naar mensen die zich bezighouden met BDSM en een open discussie met ze kan voeren kom je er vaak achter dat heel veel vooroordelen die je hebt niet kloppen. Been there, done that.

Dat je lekker in je eigen wereldje wil blijven zitten, TO, en gniffelend wil wijzen naar al die gekken die in hun freakshow vieze dingen aan het doen zijn, het is je goed recht. Maar als we dan toch mensen gek gaan noemen: ik vind het gekker om te zwelgen in haat en walging, dan mensen in hun waarde te laten, zelfs al is hun voorkeur de jouwe niet.
Dag pieppopje :zwaai:
quote:piepepopje schreef op 20 januari 2013 @ 19:15:

Dit topic is echt tot een trainwreck verworden. Ik hoop dat jullie genieten van hoe openminded jullie jezelf vinden. Ik geef het op, een gek zal toch nooit toegeven dat hij/zij gek is. Geniet van je enema's.

Weer zo'n belachelijke reactie.

Wij zijn allemaal gek en alleen jij bent normaal?
hoi piepepopje,

besef je dat er 10.000en (zo niet meer) mensen zich open en bloot in de BDSM scene begeven?

en er nog meer 'aan doen' zonder het een naam te geven?

Iedereen beleefd het op zijn eigen manier, met eigen voorkeuren en wensen.

jij bent hier de vreemde vogel en mindrheid. er doen veel meer mensen aan BDSM dan die het zo affikken door een gebrek aan kennis en gekleurde mindset (waarvan ik echt hoop dat je die niet gebruikt bij het lesgeven want dan ben jij een gevaar voor de maatschappij hoor.)

normaal komt van norm af. wat gangbaar is word als normaal gezien, in deze dus niet jij als vanilla met oogkleppen maar wij als kinksters.

ga eens naar een feestje en geniet van de sfeer, ga het gesprek aan op normale manier. doe je ogen open voor het leven om je heen en laat anderen in hun waarde, dat doe ik ook als ik mijn vriendinnetje op dr knietjes aan mn voeten zet.

groeten,

De eeuwige kerstman Dark Santa
quote:dobblywobbly schreef op 20 januari 2013 @ 18:19:

Naar alle waarschijnlijkheid een zeer blinkend schone vloer.
quote:piepepopje schreef op 20 januari 2013 @ 19:15:

Ik hoop dat jullie genieten van hoe openminded jullie jezelf vinden.

Als je dit écht kan, is dat een hele bijzondere en goede eigenschap!

Ikzelf ben heel erg openminded. Ik begrijp van heul veel dingen waarom iemand dat doet/zo is. Dit wil niet zeggen dat ik het altijd goedkeur (bijv pedofilie keur ik niet goed, maar ik begrijp het wel).
quote:Truffelmaffia schreef op 20 januari 2013 @ 20:22:

[...]

Als je dit écht kan, is dat een hele bijzondere en goede eigenschap!

Ikzelf ben heel erg openminded. Ik begrijp van heul veel dingen waarom iemand dat doet/zo is. Dit wil niet zeggen dat ik het altijd goedkeur (bijv pedofilie keur ik niet goed, maar ik begrijp het wel).
Ben wel benieuwd wat jij daarvan begrijpt..?!
Pedofilie begrijpen is wel HEEL openminded hoor. Tot het enge af.
Some flies are too awesome for the wall
zullen we dat creepy idee even uit een topic over BDSM houden?

Heeft niets met elkaar te maken en versterkt alleen het waanidee van TO maar.
Openminded wil niet zeggen dat je de beweegredenen van de ander begrijpt. Openminded wil zeggen dat je de ander de ruimte geeft om te zijn wie hij/zij is, zonder er een waardeoordeel aan te hangen.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2013 @ 20:32:

Openminded wil niet zeggen dat je de beweegredenen van de ander begrijpt. Openminded wil zeggen dat je de ander de ruimte geeft om te zijn wie hij/zij is, zonder er een waardeoordeel aan te hangen.En dat is, als ik even voor mezelf spreek, wat ik als kinkster graag wat meer zou zien. Gewoon dat anderen het accepteren dat je anders bent. Ik snap ook wel dat niet iedereen op een kinky manier een relatie wil en dat is prima. Ik vraag niet van mensen of ze gezellig mee komen doen, maar wel dat ze het respect kunnen opbrengen om mij te laten zijn wie ik wil zijn. Zonder te roepen dat ik compleet gestoord ben.
quote:triskelion schreef op 20 januari 2013 @ 20:43:

[...]

En dat is, als ik even voor mezelf spreek, wat ik als kinkster graag wat meer zou zien. Gewoon dat anderen het accepteren dat je anders bent. Ik snap ook wel dat niet iedereen op een kinky manier een relatie wil en dat is prima. Ik vraag niet van mensen of ze gezellig mee komen doen, maar wel dat ze het respect kunnen opbrengen om mij te laten zijn wie ik wil zijn. Zonder te roepen dat ik compleet gestoord ben.

+1

al maak ik me persoonlijk niet druk over wat mensen denken van me, dit is wel waar velen mee zitten
Ik weet gewoon met wie ik het wel en niet deel. Als ik een 'normaal" seksleven zou hebben, zou ik het ook niet met jan en alleman bespreken.

Daarbij, hoe ik beleef, beleeft een ander niet. Het is en blijft iets individueels.

Ook binnen de bdsm wereld bestaan veel vooroordelen en onbegrip. Eén van de redenen waarom ik me er niet graag in begeef.
Eens met Istar.

Binnen de bdsm-wereld vaak genoeg mensen tegen het lijf gelopen die mij wisten te vertellen dat de manier waarop mijn partner en ik onze bdsm-relatie invulling gaven, niet De Goede Manier was. En dan heb ik het niet over wel of niet safe, sane & consensual, maar over bijvoorbeeld aanspreektitels, hoeveelheid en soorten straf, omgangsvormen. WTF?
Ja, die types zijn inderdaad niet echt heel geweldig.

Ik doe het gewoon lekker zoals ik het zelf wil, gelukkig :p.
dat soort commentaar heb je bij vanilla relaties ook, maar dan van de buurvrouw 2 huizen verderop tegen de overburen die het weer bespreken met... je snapt het wel.

Dat bemoeien heeft niets met BDSM te maken.
quote:dark_santa schreef op 20 januari 2013 @ 21:04:

Dat bemoeien heeft niets met BDSM te maken.Dat bestrijd ik ook niet. Wilde slechts aangeven dat ook binnen de bdsm-wereld er volop bekrompenheid aanwezig is.
quote:Chartreuse schreef op 20 januari 2013 @ 21:07:

[...]

Dat bestrijd ik ook niet. Wilde slechts aangeven dat ook binnen de bdsm-wereld er volop bekrompenheid aanwezig is.Dat was ook mijn punt.
even een sidenote

mijn vriendin is dit topic al de hele dag aan het volgen en heeft daardoor geen hol uitgevoerd voor dr opleiding.

Omdat piepepopje de TO is en als docente dit SOG'en heeft getriggerd vind ik dat zij maar onstlagen moet worden dit is geen gedrag wat ze de jeugd van tegenwoordig hoort aan te leren.

*offtopic troll*
anoniem_172810 wijzigde dit bericht op 20-01-2013 21:12
Reden: spelfout...
% gewijzigd
Kom op, een beetje D. krijgt zijn sub aan het werk
+1 voor Istar_ !!! Hahaha kom op Santa! Show her who's the boss!
quote:piepepopje schreef op 20 januari 2013 @ 21:41:

Als ik iets gewoon zo ziek en schadelijk vind dan KAN ik daar niet meer openminded bij zijn. Het gaat een grens over. Ik ben openminded over dingen als muzieksmaak etc. Niet over geesteszieke dingen.Maar kun je dan ook het fatsoen niet opbrengen om niet te schelden en te kwetsen? Heb je zo weinig zelfbeheersing dat je je verontwaardiging niet in andere bewoordingen kunt uiten?
Waar zie je mij schelen? Ik noem niemand hier een kutwijf ofzo.
We hebben hier in Nederland steeds meer een "alles moet kunnen "cultuur gehad. Gelukkig worden we weer wat wijzer en conservatiever.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven