Geen vriendinnen

30-07-2012 08:23 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Binnen de peilaar Relaties is een topic geplaatst waarin aan forummers werd gevraagd: "Hoeveel echte vriendinnen heb jij?"

Het blijkt dat er meer meiden/vrouwen zijn zoals ik; zonder echte vriendinnen maar wel met de behoefte aan een vriendschap of vriendschappen. Ik herken veel in de reacties op het topic waarin werd geschreven over schaamte (niemand op je verjaardag..). En in reacties waarin is geschreven dat het voornamelijk komt door 'sociaal niet zo sterk zijn'. Ook dit is (helaas) bij mij van toepassing.

Misschien is het een idee dat er een meeting wordt georganiseerd tussen alle meiden/vrouwen op dit forum die zich daar ook in herkennen. Dus alle meiden/vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap maar niet weten hoe dit aan te pakken of waarbij het stomweg niet lukt. Het idee is dus eigenlijk dat we eens met zn allen afspreken. De drempel is dan voor iedereen denk ik (ook voor mij) wat lager omdat de schaamte geen rol meer hoeft te spelen (we weten het immers van elkaar..). Wie weet groeit er een mooie vriendschap op binnen de groep (of meerdere) of wie weet klikt het goed voor gewoon herhaaldelijk afspreken met de hele groep.

Ik hoor graag of er interesse is
Het lijkt mij ook heel leuk! Ik ben erg verlegen maar kom snel uit mijn schelp.

Alleen ik woon tot een paar niet dan verder wel erg ver weg:( ik woon in friesland, ben 22 en wordt moeder in maart;)

Ik hoop dat hier nog wat noordelingen rondlopen
Oef, wat herkenbaar zeg. Heb zelf helaas ook geen vriendinnen meer, maar merk dat ik dit wel heel erg mis. Ik ben 22 jaar, erg gelukkig samenwonend met mijn vriend, woon in Hoorn en werk in Haarlem.
Hoii,

Ik ben 27 en woon in de achterhoek. Doordat ik vaak verhuist ben heb ik ook weinig vriendinnen. Zijn er nog mensen hier die ook uit deze omgeving komen? Het is erg lastig hier nieuwe mensen te leren kennen!!
Heel herkenbaar allemaal, pfff gelukkig ben ik dus niet de enige die haar verjaardag niet viert omdat er toch geen vriendinnen komen

Ben erg onzeker, maar daarintegen juist graag onder de mensen. Een vriendinnengroepje lijkt me erg leuk, maar ja, dat bouw je niet zo makkelijk meer op, op je 35e!

Dus... zijn er gezellige mama's uit omgeving 071?
quote:MisPixy schreef op 18 augustus 2012 @ 16:09:

Ik wil ook! Ik wil ook!

Dit is zo herkenbaar! Ben best sociaal ( vind ik zelf) maar toch zit regelmatig ( lees altijd) mopperend op de bank omdat ik geen vriendinnen heb en me zo alleen voel. Met een kleine nuance ik heb 1 goede vriendin, maar die woont wat verder weg, en wil ik ook niet altijd lastig vallen.

Ik ben 26 november jarig en het lijkt me leuk om eens een vol huis te hebben

Ben 36 met een zoon zonder relatie en dringend op zoek naar contact!

Waar moet ik me aanmelden?

Hallo

Waar woon jij?

vr gr

Bi-a-Lady
wat een leuk idee!! Ook ik herken me hierin, Nog mensen omgeving Groningen?
Hoi,

Het is allemaal zeer herkenbaar! Het onderwerp loopt al een tijdje, maar ik woon zelf in de buurt van Rotterdam.

Wie komen er nog meer uit Rotterdam?

Groetjes Linda
Hoi,

Hoewel ik wel goede vriendinnen heb, lees ik ook herkenbare dingen inderdaad! Ik mis het vooral om eens een keertje uit te gaan in het weekend.

@ Linda: Ik woon ook in de buurt van Rotterdam

Meer meiden uit de buurt van Rdam?
Rdam omgeving hier.
Ik herken het wel een beetje. Drie goede vriendinnen maar ik vind het leuk om mijn vriendenkring uit te breiden.

Daarom het volgende idee: wie heeft er zin om in Den Haag/Rotterdam een keer ergens thee te gaan drinken?

Mijn mail is lemonlimeviva@gmail.com :-) Ik ben overigens 28, woon in Den Haag, werk als jurist en hou van koken, lekker op het terras zitten, naar de film gaan, uit te waaien op het strand en yoga.
Zijn er meer mensen uit de omgeving van Nijmegen ?

Lijkt me ook leuk om meer mensen te leren kennen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
LL, you've got mail
Ik woon ook vlakbij Rotterdam

haarspeld_viva@hotmail.nl
Ik zal mijzelf ook even voorstellen!

Ik ben 30 jaar en werk in de kinderopvang en hou van lekker uit eten gaan, shoppen, naar de film en sporten.

Het is een leuk idee om ergens wat te gaan drinken. Den Haag of Rotterdam maakt mij niet uit.

Mijn e-mail adres is lindaveldhorst@hotmail.com
Hey meiden,

Voor Haarlem en omgeving staat er een afspraak gepland op:

Vrijdag 25 januari om 19.30 om wat te gaan drinken.

Als je wil kunnen er nog een aantal meiden bij (we willen de groep niet te groot laten worden, vanwege onoverzichtelijkheid en moeilijker af te spreken)
anoniem_172479 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 20:56
Reden: geen
33.88% gewijzigd
volgende volgers
Klinkt gezellig, de afspraak die staat.

Maar haarlem is helaas te ver voor mij.

Veel plezier!
Haarspeld en Linda, stuur mij even een mail. Dan heb ik alle adressen bij elkaar en kunnen we wellicht iets plannen.
Leuk idee LemonLime! Den Haag of Rotterdam is voor mij ook goed te doen. Ik ga een volgende keer graag mee, want ik zit nu nog met een heupblessure waardoor ik niet zo ver kan lopen. Ik mail ook vast even
Behoefte aan nieuwe contacten? Tussen de circa 30 en 55 jr.

Woon je in de regio Leiden/Noordwijk? Heb je op zondag nog wat tijd over?

En . . . .

Ben je bereid om te leren hoe je vriendschappen opbouwt?

Juist ook voor mensen die socaal niet zo sterk en/of introvert zijn. Dat ben ik zelf ook! Ik was vroeger heel verlegen, trok me terug enz. enz. Ik ben nog wel een beetje verlegen, maar trek me niet meer altijd terug. Er zijn ook mensen die een zgn. 'Klik-vriendschappen' zoeken. Het voordeel van een groep is dat je misschien wel iemand tegenkomt met wie het klikt. De enige voorwaarde is dat je gezellig mee gaat en dan niet maar 1x, maar met regelmaat. Zo doe je misschien wel vriendschappen op.

Maar wat als er geen groep, club of vereniging is die aan jou wensen voldoet?

Regelmatig gezellige meetings in de regio Leiden/Noordwijk voor mensen die ook uit deze regio komen, Dit is een kleine groep, waar binnen je snel nieuwe mensen leert kennen.

Kijk voor meer info op: www.actiefinLeiden.jouwweb.nl

Misschien tot ziens!
anoniem_106501 wijzigde dit bericht op 23-02-2013 16:19
Reden: tekstaanpassing
% gewijzigd
Zijn er ook gezellige meiden tussen de 25 en 38 voor een meeting in de omgeving Breda? Ik ben zelf 33.
Ha, leuk! Ik woon ook in Zuid-Holland, omgeving Den Haag. Als het iemand leuk lijkt eens wat te gaan drinken, mail mij even!

Ik ben eind 20, net afgestudeerd en heb behoefte aan gezelligheid

accessorizeme@live.nl
wow, wat herken ik me in het verhaal van Windmolen! Ik zoek ook al een tijdje naar manieren om nieuwe mensen te leren kennen, maar vind het erg lastig. Ik ben 23 en woon in Almere. Ik heb een ontzettend lieve vriend, maar helaas heb ik geen echte vriendinnen in de buurt wonen... als het iemand van tussen de 20-25 leuk lijkt om eens wat af te spreken, i'm in!
Ik vind het ook allemaal erg herkenbaar..

Doet me wel goed om te lezen.

Ik heb zelf een leuke vriendengroep van 5 jongens en 5 meiden..

Het probleem op het moment is dat het nu 4 maanden uit is met mijn toenmalige vriend en ik dus samen met hem in die vriendengroep zit.

Opzich geen probleem... Maar het is toch ook wel erg fijn om hier en daar wat extra contacten en vriendschappen op te bouwen.

Vandaar mijn oproep!

Vooral gericht op meiden wonende rond Den Bosch en Eindhoven.

Ik ben zelf 24.

Ik kijk de kat uit de boom maar voel me vaak wel snel op mijn gemak en durf dan al snel lekker wat te kletsen.

Ik hou van creatieve activiteiten, uitstapjes, filmpjes kijken en onder het genot van een muziekje lekker genieten van een kop thee of een wijntje!

Spreekt het je aan? Dan zie ik heel graag een berichtje verschijnen en wie weet zien we elkaar dan snel
Heej Thijskev?

Ik heb je zojuist perrongelijk toegevoegd als vriendje geloof ik :S haha! Maar ik dacht ik kan je dan wel een berichtje erbij sturen, maar dit was dus niet het geval :P

In ieder geval wilde ik ingaan op jou berichtje hier. Ik ben zelf net terug van 8 maanden in het buitenland te zijn geweest voor een baan en woon nu in DB waar mijn vriend ook woont.

Ben helemaal terug aan het wennen hier in NL en ook opzoek naar wat meer contacten in Den Bosch en omg. We hebben samen gezellige vrienden om ons heen, maar ik zou het erg leuk vinden om ook zonder mijn vriend wat meer te ondernemen

Zelf ben ik 26 en heb ik creatieve opleidingen gevolgd. Wijntjes drinken en thee met muziek vind ik heerlijk! (wie eigenlijk niet trouwens :P) En ik ben verder vrij ondernemend, ik houd van sporten, naar de film gaan exposities bezoeken, stappen, hapje koken en uit eten ect!

Hier heb je mijn email: lust4life2@hotmail.com

Hoop iets van je te horen!

Groetjes!

Als er meer mensen zijn in Den Bosch die open staan voor nieuwe contacten, mail gerust!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven