Huisgenoot

21-01-2013 23:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een studentenhuis met 8 andere mensen. Het is er vrij gehorig, dus ja: ik hoor mn huisgenoot als ze seks heeft met d'r nieuwe vriend. Ik kan vrij goed met haar opschieten.

Wat doen jullie als jullie je huisgenoten horen? Vertellen of niet?

Enerzijds heb ik er niet heel veel last van, het is een beetje awkward, maar dan zet ik wel even een muziekje op ofzo ;) Kan ze ongestoord genieten. Bovendien is ze heel onzeker over haar prille relatie, wil haar niet nog onzekerder maken. Anderzijds vindt ze het misschien genant dat ik haar hoor (zou ik andersom ook vinden) en wil ze dat weten...

Wat vinden jullie of zouden jullie doen?

Ook graag tips HOE je dit vertelt aan iemand ;)

Huisgenoot vertellen dat je haar hoort?

Totaal aantal stemmen: 25

Ja (64%)
Nee (36%)
Gewoon zeggen van: hee leuk dat jullie het fijn samen hebben maar kan het iets zachter? Niet te moeilijk over doen, anders wordt het juist zo beladen.
Ik vertelde het alleen als ik er hinder van had, en dan vertelde ik het met een lach. Een geintje.
Ik heb al mijn 3 huisgenoten (woon er nu niet meer) wel een paar x gehoord. Zij mij maar 1 x

Maar ik maakte er dan gewoon achteraf een grapje over. Hebben ooit wel afgesproken dat we het zouden zeggen tegen elkaar, zodat men iig weet dat iets te hard is of niet.

Maar ik kon er echt geen probleem mee hebben. Ik zou niet willen dat zij mij horen, maar als ik hun hoorde...ach, muziek wat harder ofzo.

Het hoort er gewoon een beetje bij als je een huis deelt. Je kunt er wel rekening mee houden, maar helemaal voorkomen is lastig. Al is het maar omdat je soms nieteens weet dat je huisgenoot thuis is.
Herkenbaar. Heb ik ook gehad toen ik met een vriendin een etage deelde. Wij kwamen dan heel luidruchtig binnen met een Schat ik ben thuuuiiis! Werkte altijd prima.

Een keer had ze me niet gehoord en toen sms-te ik maar dat ik haar hele orgasme loud and clearly had meegehoord. Is andersom ook weleens gebeurd. Vonden we allemaal wel grappig ook. Niet te moeilijk doen ook, gewoon zeggen dat je het hoort.
Ooh ik hoorde mijn huisgenoot ook geregeld als ie het deed.

Ik heb hem er zelfs van verdacht dat ie extra hard te keer ging als ie wist dat ik thuis was. Soms leek het er op dat ik gewoon moest horen dat hij sex had.Dus ik heb er nooit maar dan ook nooit wat van gezegd. Gelukkig had ik toen des tijds een etos op de hoek en daar verkopen ze van die leuke gele oordopjes. En als ik dan wilde gaan slapen en hij ging weer eens te keer dan deed ik ze in en ik had nergens last van.
Getsie zou ik dus echt niet willen horen. Ik zou aangeven dat je het hoort en of ze wat rustiger aan wil doen als je thuis bent. Andersom zou ik dat ook zeker op prijs stellen, hoe gênant....
En wat als het geluiden bij de camsex van je huisgenootje zou zijn? Wil je het dan ook horen of juist niet?
zou je wel geil vinden zeker heerlijke man? Als jouw huisgenoten dat graag zouden horen.
heerlijkeman = een vies oud mannetje?
quote:heerlijkeman schreef op 21 januari 2013 @ 23:46:

En wat als het geluiden bij de camsex van je huisgenootje zou zijn? Wil je het dan ook horen of juist niet?And what's the difference between "normal sex" and "camsex"? The noise is the same....
@_lupine_ @slempie

Dank je voor het grote egostrelende commentaar! (cynisch!) Helaas tonen jullie reacties meer de eigen vooronderstellingen (zg. 'dirty minds') dan de werkelijkheid... En nee, ik treed niet in details, mijn vraag is/was simpel en straight forward.

@Luckyjane Bij webcamsex 'the noise is louder...' Maar nog steeds niet appealing, voor mij dan althans.
quote:Orzoo schreef op 21 januari 2013 @ 23:24:Maar ik kon er echt geen probleem mee hebben.Dit dus. Zou er geen probleem van maken en het gewoon luchtig bespreken. Ze zal echt niet expres zo'n hoorspel opvoeren. En als je een huis deelt krijg je soms ook privézaken van elkaar mee.
Ik woon in het type huis waar je de volgende dag met een grijns vraagt of het lekker was. Maar ik ken jouw huisgenoot natuurlijk niet..

Tenzij het langer dan een uur duurt, zeg ik er niets van.. En anders een whatsappje met "Hoop dat het goeie seks is ^^, maar maggut ietsjus zachter? haha."
Gewoon vragen of opmerken: goh, volgens mij heb je een geweldige avond gehad....! Dan krijg je direct een reactie.
.
Als je in een gehorig huis woont, wat kan zij daar aan doen. Als je je moet gaan inhouden ivm geluidsoverlast is de lol er al snel af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven