eiercurry bewaren
dinsdag 22 januari 2013 om 09:27
ik wil graag binnenkort deze curry maken. Ik ben echter maar alleen en het is niet echt een recept waarbij je alle ingredienten makkelijk door 4 deelt. Mijn vraag is dan ook, kan ik deze invriezen of is dat niet goed met de eieren?
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ne=Indiaas
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ne=Indiaas
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 22 januari 2013 om 11:10
dinsdag 22 januari 2013 om 11:13
dinsdag 22 januari 2013 om 11:14
dinsdag 22 januari 2013 om 11:17
quote:lollypopje schreef op 22 januari 2013 @ 11:13:
@Bladora dat is inderdaad ook wel een optie... ben alleen altijd een luie kok... tenminste hou van koken, maar als ik iets opwarm wil ik het liefst niet meer hoeven doen dan bakje in de magnetron en wachten Dat snap ik, maar een ei koken is toch geen moeite?
@Bladora dat is inderdaad ook wel een optie... ben alleen altijd een luie kok... tenminste hou van koken, maar als ik iets opwarm wil ik het liefst niet meer hoeven doen dan bakje in de magnetron en wachten Dat snap ik, maar een ei koken is toch geen moeite?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
dinsdag 22 januari 2013 om 11:21
quote:lollypopje schreef op 22 januari 2013 @ 11:17:
@MV verkopen ze gepelde tomaten dan ook in 200gram verpakking?
Je hebt ze in 2 maten die blikken. Maar als ik wat over heb dan gebruik ik het in andere gerechten. Bijv pastasaus. Of een frittata met meteen groente die ik nog in de koelkast heb liggen. Of een mini pizza of broodpizza maken. In de tomatensoep. Of in een quiche. Of ..... ja waar je ook maar tomaat bij gebruikt. Tomaat gaat hier altijd op.
Oja ik maak graag een prutje van gesmolten kaas, tomaat, oregano voor op brood. Tomaat als laatste toevoegen want een beetje structuur/stukjes proeven is wel lekker.
@MV verkopen ze gepelde tomaten dan ook in 200gram verpakking?
Je hebt ze in 2 maten die blikken. Maar als ik wat over heb dan gebruik ik het in andere gerechten. Bijv pastasaus. Of een frittata met meteen groente die ik nog in de koelkast heb liggen. Of een mini pizza of broodpizza maken. In de tomatensoep. Of in een quiche. Of ..... ja waar je ook maar tomaat bij gebruikt. Tomaat gaat hier altijd op.
Oja ik maak graag een prutje van gesmolten kaas, tomaat, oregano voor op brood. Tomaat als laatste toevoegen want een beetje structuur/stukjes proeven is wel lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven