Help. wat moet ik doen?
dinsdag 22 januari 2013 om 17:47
Hallo allemaal,
ik heb een probleempje.
Ik heb eergisternacht seks gehad met mijn ex.
Ik ben gewoon aan de pil, maar ik had ook een kuur antibiotica,
wat de werking van de pil verminderd,
dus ik besloot seks te hebben met condoom voor alle zekerheid.
toen we klaar waren, merkte ik dat de condoom niet meer om zijn penis zat, en de condoom dus in mij zat verstopt ( sorry voor de info )
deze is er gelukkig weer uit. Maar ik maak me nu dus zorgen over een eventuele zwangerschap, Ik kom uit een christelijk gezin, en mijn vader mag dit dus niet weten. Ik heb ook geen geld om een morning after pil te kopen. Wat moet ik doen?!
ik heb een probleempje.
Ik heb eergisternacht seks gehad met mijn ex.
Ik ben gewoon aan de pil, maar ik had ook een kuur antibiotica,
wat de werking van de pil verminderd,
dus ik besloot seks te hebben met condoom voor alle zekerheid.
toen we klaar waren, merkte ik dat de condoom niet meer om zijn penis zat, en de condoom dus in mij zat verstopt ( sorry voor de info )
deze is er gelukkig weer uit. Maar ik maak me nu dus zorgen over een eventuele zwangerschap, Ik kom uit een christelijk gezin, en mijn vader mag dit dus niet weten. Ik heb ook geen geld om een morning after pil te kopen. Wat moet ik doen?!
dinsdag 22 januari 2013 om 17:49
dinsdag 22 januari 2013 om 17:53
Zorgen dat je aan het geld komt. Een baby of vervoer naar de abortuskliniek is duurder. Een zwangerschapstest is ook niet gratis en dan zit je bovendien nog een maand in de stress. De huisarts mag je ouders geen informatie geven over jouw gezondheid, dus daar kan je ook een morning afterpil halen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
dinsdag 22 januari 2013 om 17:53
dinsdag 22 januari 2013 om 17:57
quote:annelena schreef op 22 januari 2013 @ 17:53:
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Geen verouderde bijsluiter? En inderdaad, een kind kost meer dan en tientje. Volgens mij ben je al te laat voor een map. Afwachten maar dus.
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Geen verouderde bijsluiter? En inderdaad, een kind kost meer dan en tientje. Volgens mij ben je al te laat voor een map. Afwachten maar dus.
dinsdag 22 januari 2013 om 18:01
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Een kind kost nog veeeel meer en je maakt mij niet wijs dat geen van jullie aan 'n miserabel tientje kan komen.
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Een kind kost nog veeeel meer en je maakt mij niet wijs dat geen van jullie aan 'n miserabel tientje kan komen.
dinsdag 22 januari 2013 om 18:01
quote:paprikaatje schreef op 22 januari 2013 @ 17:51:
jemig, als je niet eens een tientje over hebt voor je eigen gemoedsrust...
ja dat vind ik ook... je bent toch niet alleen op de wereld
en kunt het toch ook wel van iemand lenen of zo?
dan maar even een weekend niet uit hoor, dat kan je toch vergeten als je wel zwanger bent (nou ja vooral na het zwanger zijn...)
jemig, als je niet eens een tientje over hebt voor je eigen gemoedsrust...
ja dat vind ik ook... je bent toch niet alleen op de wereld
en kunt het toch ook wel van iemand lenen of zo?
dan maar even een weekend niet uit hoor, dat kan je toch vergeten als je wel zwanger bent (nou ja vooral na het zwanger zijn...)
dinsdag 22 januari 2013 om 18:04
dinsdag 22 januari 2013 om 18:04
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Welke antibiotica heb je gehad? Het is namelijk nog niet zo lang geleden veranderd en kan best zijn dat er een oudere bijsluiter bij zat.
Ik heb er wel meer als een tientje voor over, alleen ik heb het niet. dat is het probleem. en mijn ex zegt dat hij geen geld heeft. en in de bijsluiter van de antibiotica stond dat hij wel invloed heeft op de pil.Welke antibiotica heb je gehad? Het is namelijk nog niet zo lang geleden veranderd en kan best zijn dat er een oudere bijsluiter bij zat.